sennie Posted 4 mei 2002 Report Share Posted 4 mei 2002 Alle heren (?) deskundigen dank voor het vakkundige licht dat zij over de materie hebben laten schijnen, alleen weet ik nog steeds niet wat polyfill nou precies is: is het een merknaam, een productnaam of wat, en waar is het te krijgen??? De heer Sennie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 4 mei 2002 Report Share Posted 4 mei 2002 Neem eens contact op met Jitze, die weet vast wel een adres bij jou in de buurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 5 mei 2002 Report Share Posted 5 mei 2002 Nou, eerlijk gezegd weet ik wel laag uit een Heresy te halen, had hier vorige week iemand op bezoek die met de La Scale minder laag te horen kreeg. Weer een bewijs dat de acoustiek van de ruimte het meest bepalende component is...... Voor Plyfill zou ik eens gaan kijken in de Witte de Withstraat bij AudioDome. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 5 mei 2002 Report Share Posted 5 mei 2002 Geplaatst door Jitze: Voor Plyfill zou ik eens gaan kijken in de Witte de Withstraat bij AudioDome. Groet Jitze ...I rest my case Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 5 mei 2002 Report Share Posted 5 mei 2002 Koop het op de lappenmarkt of sloop een oud kussen. Polyfill is polyester opstopmateriaal voor kussens en dekbedden. Er is ook een soort met stervormige doorsnede, deze isoleert beter (in een dekbed) maar werkt nog beter als dempingsmateriaal. Maar laat ook niet na om te experimenteren met schapenwol of een combinatie van beide materialen. Richard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts