Jump to content

C.E.C cd 3300

depeter
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door depeter:

cec3300.jpg  

Wie kent deze cd speler, schijnt zeer goed te zijn .

Kost 790 euro.

Volgens resensies bij www.audio-cube.nl  een van de beste in deze prijs klasse en ver daarboven.

Een ontdekking???????

confused.gif     confused.gif     :D     ;)

DEPETER

Kopen, meteen. Voor dit geld heb je geen betere. Als je beter wilt moet je er

Geplaatst door depeter:

:D En moet vele hi end spelers overtreven.

:D    :D    ;)

Ik wil niet zeuren hoor, maar de enige recensie die er bij staat is van de verkoper zelf. Ik zou er niet blind op varen bedoel ik en zelf luisteren.

Geplaatst door depeter:

Heb je hem kunnen beluisteren????   confused.gif    ;)

Ik heb hem toen ik op zoek was naar een nieuwe speler uitgebreid beluisterd, het is een zeer mooie, stabiele speler met een neiging naar analoog geluid. Tot 1500

Geplaatst door Henrie:

Beetje Marantz-minded geworden, PD?   ;)

Ik dacht altijd dat Marantz juist goeie versterkers maakte en dat de cd-spelers wat tegenvielen...

Marantz Premium is schitterend spul, Henrie.. En ze maken in die serie goede versterkers EN cd-spelers! :) Kan natuurlijk ook een T+A, Accuphase, Audio Analogue cd-speler aanraden (ook

Geplaatst door JSA:

nee, ik ben al voorzien van een hele mooie proceed combinatie    :)

Mooizo! Ik heb gister nog de Vincent beluisterd samen met de nieuwe (bijpassende voor/mono-eind) versterkers van het zelfde merk, die een paar nieuwe Lambda speakers aanstuurden. Mooie combinatie en een prima speler! ;)

Ben wel benieuwd hoe je er een cdtje in krijgt in zo'n fase ding :D Is het een semi bovenlader idee?

Ik ken van vincent alleen de eindtrappen. De klasse a ss zijn het voor mij helemaal, die semi buizen ben ik iets minder over te spreken. Maar ik ben dan ook niet echt een buizenliefbebber ;)

Geplaatst door JSA:

Ben wel benieuwd hoe je er een cdtje in krijgt in zo'n fase ding   :D Is het een semi bovenlader idee?

Helaas, het is geen bovenlader! Gewoon het bekende laadje met vanaf boven een doorkijk raampje! Leuk nou.. eek.gif