Rogier Posted 17 juli 2002 Report Share Posted 17 juli 2002 Hallo allemaal, ik ben een beetje aan het rondkijken voor een andere eindversterker. Nu zag ik deze op het web. ziet er leuk uit, en wellicht klinkt het ook nog eens. De vorm is erg origineel. weet iemand nog klankmatig goede bouwpakketten? moet aardig wat vermogen hebben en goed klinken. gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 17 juli 2002 Author Report Share Posted 17 juli 2002 het adres: kit gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jochie Posted 19 juli 2002 Report Share Posted 19 juli 2002 Geplaatst door Rogier:Hallo allemaal, ik ben een beetje aan het rondkijken voor een andere eindversterker. Nu zag ik deze op het web. ziet er leuk uit, en wellicht klinkt het ook nog eens. De vorm is erg origineel. weet iemand nog klankmatig goede bouwpakketten? moet aardig wat vermogen hebben en goed klinken. gr. Rogier Rogier, ik vind niet dat je erg professioneel overkomt met je vragen als je hieraan je bedrijf relateert. Een versterker op zich klinkt natuurlijk niet. Dit moet altijd icm een paar weergevers. Voor een versterker moet je dus luisteren en niet kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 19 juli 2002 Author Report Share Posted 19 juli 2002 Hoi jochie, een paar opmerkingen: Een versterker op zich klinkt natuurlijk niet een versterker heeft altijd een eigen klankkarakter. Dezelfde luidsprekers kunnen heel anders klinken met een andere versterker. Zeer onjuist om te denken dat enkel de luidsprekers het geluid maken. Verder hou ik me met luidsprekers bezig, en niet zozeer met versterkers. En om nou te zeggen onprofessioneel als je je afvraagd hoe een versterker zou klinken die je nog nooit hebt gehoord vind ik dan ook een zeer onzinnige opmerking. Natuurlijk moet je luisteren, maar voordat je luisterd vraag je je het toch af, anders ga je niet luisteren. Verder wil ik nog de opmerking kwijt dat zulke onzinnige berichten hier eigenlijk niet thuis horen, en dat je beter de "treitelijn" kunt bellen als je eventuele frustraties kwijt wilt. gr. rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjor Posted 21 juli 2002 Report Share Posted 21 juli 2002 Beste Rogier, Als je zelf wil bouwen kun je ook eens kijken naar de diverse Elektuur ontwerpen, ik heb er in het verleden een aantal gebouwd, van eenvoudige ontwerpen tot de wat complexere. Gehoormatig kwamen de uitgebreidere, beter uitgebalanceerde ontwerpen, veel beter over. Als je ook nog eens streeft naar wat meer vermogen dan doorsnee zou je eens naar de Titan 2000 kunnen kijken (maart t/m juni '99). Hieraan ben ik momenteel zelf bezig en is een fikse klus. Voordeel van dit soort zelfbouw is dat je veel zaken kunt tunen. En het plezier van zelfbouw natuurlijk. Gr. Marjor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subwoofah Posted 22 juli 2002 Report Share Posted 22 juli 2002 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts