seoman Posted 16 juni 2002 Report Share Posted 16 juni 2002 Hoi Stefan De brom en ratel heb ik weg gekregen door netstekkers om te draaien. Was effe puzzelen maar het verschil was erg goed te horen. Ik heb beide eindverstekers en de voor versterker om gedraaid. Nu is 't stil groeten simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 16 juni 2002 Author Report Share Posted 16 juni 2002 Dan zal het ook wel beter klinken! Door de stekkers om te draaien heb je waarschijnlijk een lager potentiaalverschil tussen je apparaten bewerkstelligt. Hierdoor gaat er ook een kleiner vergelijkingsstroompje door je interlink lopen. Ik heb zelf nooit last gehad van brom vanwege verkeerde poling van netstekkers, zo zie je maar weer; elke set heeft zijn eigen nukkigheden Groeten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 1 augustus 2002 Report Share Posted 1 augustus 2002 Na vergelijking gisteravond tussen een Translator GreenLink versus Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 1 augustus 2002 Author Report Share Posted 1 augustus 2002 Geplaatst door Ruud:Na vergelijking gisteravond tussen een Translator GreenLink versus Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 1 augustus 2002 Report Share Posted 1 augustus 2002 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 augustus 2002 Report Share Posted 1 augustus 2002 Geplaatst door Ruud:Na vergelijking gisteravond tussen een Translator GreenLink versus Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 augustus 2002 Report Share Posted 1 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Wat zou hij moeten vragen Hij heeft je dus nog niet gevraagd Ruud heeft wel interessen in de SB die ik voor je gemaakt hebt, als je 'm weg zou doen. Zoniet, bouw ik er wel een voor hem of hij kan de materialen krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 1 augustus 2002 Report Share Posted 1 augustus 2002 Geplaatst door sodejuu: Hoi Ruud, Heb je Ome Henk al gevraagd Nou nee, ik was vanavond op luister/eet-bezoek bij IMF-Ron, een soort collega van Ome Henk (ook een cijfergoochelaar), en had Ome Henk met deze vraag willen overvallen Is dus niet meer nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 1 augustus 2002 Report Share Posted 1 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Wat is niet meer nodig Ga je zelf aan het solderen En had Ome Henk met deze vraag willen overvallen Is dus niet meer nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 1 augustus 2002 Report Share Posted 1 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Overvallen HELP!!! Ach, ik hoor het wel... Reeds gebeurd via E-mail, lijkt anders wel een chatbox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 2 augustus 2002 Author Report Share Posted 2 augustus 2002 Geplaatst door seoman:H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 augustus 2002 Report Share Posted 2 augustus 2002 Geplaatst door Stefan: Al typende krijg ik ineens een idee !!!!! Waar is een kruipruimte voor??????????? Juist Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 2 augustus 2002 Report Share Posted 2 augustus 2002 Die moet in gelijst worden!!! zodat hij door de kruipruimte kan lopen. 't is dus een jongetje??? en euh kan hij nu al lopen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 augustus 2002 Report Share Posted 2 augustus 2002 Geplaatst door Stefan: Hallo Simon, mijn dochter zodat hij Stefan is er zelf nog niet uit Heeft zeker nog nooit zijn/haar luier verschoont Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted 2 augustus 2002 Report Share Posted 2 augustus 2002 Geplaatst door seoman:Die moet in gelijst worden!!! 't is dus een jongetje??? en euh kan hij nu al lopen??? Vast niet, de kruipruimte is niet hoog genoeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 4 augustus 2002 Author Report Share Posted 4 augustus 2002 een speakerkabel is volgens mij mannelijk, aldus: HIJ Zij (dochter dus) zou in de kruipruimte kunnen lopen wat betreft de hoogte maar zover is het voorlopig gelukkig nog niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Gisteravond de SilverBullits vergeleken met een Cardasje van Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Ik ga ook maar eens (2)paar SW-silver bullits bouwen. Kan iemand me vertellen waar ik op dit moment zilverdraad kan kopen van 0,35 mm of minder (dus zonder dat ik met een treksteen aan de gang hoef)? Ook adressen voor de andere benodigde onderdelen zijn welkom....... Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door JGCK:Ik ga ook maar eens (2)paar SW-silver bullits bouwen. Kan iemand me vertellen waar ik op dit moment zilverdraad kan kopen van 0,35 mm of minder (dus zonder dat ik met een treksteen aan de gang hoef)? Ook adressen voor de andere benodigde onderdelen zijn welkom....... Mvrgr John Als je een beetje op zoek gaat, vindt je het meeste wel. Misschien dat de plaatselijke juwelier je wel aan het zilver kan helpen. Teflon kun je bij Eriks bestellen of bij iemand die op een boorplatvom werk, want dat spul gebuiken ze daar als afdichtmateriaal voor pijpleidingen. Waar je naar op zoek moetis dus: GORE-TEX Valve Stem Packing, type DP08 (lot number 4080). Dit is het type zonder weekmaker zodat je het teflon niet eerst hoeft af te tapen. Dammar Varnish kun je bij elke schilderswinkel krijgen (75ml kost ca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Beste interlinkbouwers, Ik wil jullie een paar tips niet onthouden: vul de binnenzijde van de teflonbuis met katoenen watten. Hiermee demp je de eigenresonantie van de kabel. Gewoon met bijv. een breinaald en wat bolletjes watten kun je de holle buis vullen. Maak je over de di Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Als je een beetje op zoek gaat, vindt je het meeste wel. Misschien dat de plaatselijke juwelier je wel aan het zilver kan helpen. Teflon kun je bij Eriks bestellen of bij iemand die op een boorplatvom werk, want dat spul gebuiken ze daar als afdichtmateriaal voor pijpleidingen. Waar je naar op zoek moetis dus: GORE-TEX Valve Stem Packing, type DP08 (lot number 4080). Dit is het type zonder weekmaker zodat je het teflon niet eerst hoeft af te tapen. De firma Schwartz in Rotterdam kan de teflon voor je bestellen en het is er dan in 1 a 2 dagen. Ik heb gemerkt dat Eriks liever niet aan een particulier levert. Het zilver is naar ik heb gehoord leverbaar via http://www.ae-europe.nl/toebehoren.htm . Op de website geven ze overigens 0.8 aan, maar 0.35 is ook leverbaar (hoop ik voor je). Ten overvloede: gebruik de bullet-pluggen. Deze zijn nog afgezien van de klankmatige eigenschappan, bij dit type 'kabel' het meest comfortabel om te verwerken. Succes en veel plezier, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Beste Henk, Ik speel sinds kort met een SilverBullit met WBT's naast de Eichmann-plug versie die ik al had. Klinkt anders, of dat ook slechter is durf ik (nog) niet te zeggen... Beide zijn overigens voorzien van ongelakt zilver. Dit nadat ik in eerste instantie een gelakte versie had gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Henno Appel:Beste interlinkbouwers, Ik wil jullie een paar tips niet onthouden: vul de binnenzijde van de teflonbuis met katoenen watten. Hiermee demp je de eigenresonantie van de kabel. Gewoon met bijv. een breinaald en wat bolletjes watten kun je de holle buis vullen. Maak je over de di Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Paul, je bedoelt dat het koord wat jij (en anderen) hier gebruiken massief is? Dus een 8mm dikke massieve buis? [edit]zie dat je je post aangepast hebt, tis dus massief[/edit] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Beste Henno, Ik heet wel geen Paul, maar toch: Ja, dat klopt. Met dien verstande dat de buis een flexibel soort koord is, gemaakt van ingenieus gevouwen en gerold heel dunne teflon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts