Jump to content

welke kit?

bertjeI
 Share

Recommended Posts

Goed idee Bertje. Lees bij AE-Europe Aanbiedingen hoe je goedkoop de trafo's kan aanschaffen (380 euro).

Alleen, de KT88-PP is geen "kit", dus enige ervaring voor het bouwen is absoluut handig. Als je behuizing etc. niet zelf wilt maken, opziet tegen spanningen van 400V gelijkstroom (killing) dan is de UL40-S2 een prima alternatief dat veilig gebouwd kan worden.

Kijk eventueel op http://www.platenspeler.nl onder diy voor een bouwbeschrijving van de UL40.

gr,

Maarten

Ik zit nog steeds te wachten op "de nieuwe Stoetkit II".

Heb in april een aanbetaling gedaan. De aanbieding was (is?) dat vroege bestellers de nieuwe kit kunnen kopen voor de prijs van de oude (1000 euro ipv 1600 euro).

De laatste berichten (2 weken geleden na bellen) was dat ie nu toch echt bijna klaar is (kasten waren besteld).

De Amplimo ULS40 dingens is uit het programma denk ik (staat niet meer op de site). Ze komen met iets anders, denk ik.

Als ik voldoende ervaring zou hebbem dan zou ik de (big) Oliver van TriodeDick bouwen.

Geplaatst door Duck-Twacy:

Ik zit nog steeds te wachten op "de nieuwe Stoetkit II".

Heb in april een aanbetaling gedaan. De aanbieding was (is?) dat vroege bestellers de nieuwe kit kunnen kopen voor de prijs van de oude (1000 euro ipv 1600 euro).

De laatste berichten (2 weken geleden na bellen) was dat ie nu toch echt bijna klaar is (kasten waren besteld).

De Amplimo UL40s dinges is uit het programma denk ik (staat niet meer op de site). Ze komen met iets anders, denk ik.

Als ik voldoende ervaring zou hebbem dan zou ik de (big) Oliver van TriodeDick bouwen.

sry quote ipv bewerk.

Is ook zo moeilijk nog als beginneling

Geplaatst door richard:

Hij is verhuist naar een ander deel van de pagina, ze noemen het 'TubeSociety Europe': UL40 S2.

Richard

Aha, I see.

het blijft een leuk ding. Op het "oog" zou ik m prefereren boven een velleman kit. Eventueel met KT88 buizen of andere upgrades. Maar goed heb al gekozen voor de new Stoetkit II. ben erg benieuwd wat dat gaat worden (ook makkelijk want ik woon in Den Haag).