Jump to content

Koelribben?

Dennis van Turnhout
 Share

Recommended Posts

Ik vind deze wel stoer eigenlijk?

310-0282.GIF

2 naast elkaar/verticaal aan iedere zijde moet het wel doen lijkt me.

Specs:

Heavy duty heat sink comes in two lengths. 24.75" long x 7" wide x 3" tall Each has 5/8" holes and a place for our 1800V Phase Control Thysistor (280-0397) Great for big power supplies and amps.

MECI Part Number: 310-0282

Price: $29.95

Hoi Dennis,

"Harry" Hec in de Molenstraat in Delft heeft ook een grote sortering Fisher koelribben. Ook kan hij alles van Fisher ( http://www.fisherelektronik.de } bestellen. Al bij Stuute en Bruin Geweest?

Maar zonder gekheid ik heb 3 van die profielen van de maat die je aangeeft nieuw voor je liggen Dennis (300mm x 200mm x 40 mm). Was ooit voor een project dat verder niet door is gegaan. 50 euro voor alle drie. Stuur ff een pd'tje als het je wat lijkt.

P.S. wat wil je ermee?

Wat ik er mee wil is het volgende, ik ben op dit moment met een aantal projectjes bezig.

Heb een print liggen voor een Rod Elliot Project 68 versterker. Deze versterker wil ik gaan gebruiken voor een actieve infinity subwoofer.

Het project waar ik een paar grote ribben voor nodig heb is een gebalanceerde dual mono Nelson Pass Zen versterker die 50w klasse A moet kunnen afgeven.

Hierbij komt dan nog een klein projectje voor een zo passief mogenlijke gebalanceerde voorversterker.

Geplaatst door Dennis van Turnhout:

Hierbij komt dan nog een klein projectje voor een zo passief mogenlijke gebalanceerde voorversterker.

Zo passief mogelijk is een vier gangen potmeter of stappenschakelaar. Hier heb je bij mijn weten geen koelribben voor nodig, of je moet wel erg vaak aan de knop draaien.

Richard