Ruud_F Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 Hi Guys, Gisteren weer eens een lekker dagje gehad . Na nog wat tijd te hebben gevonden ben ik maar eens op pad gegaan in Assen om wat loodbitumen te kopen om die in mijn cd speler te plakken. Resultaat: Alle DHZ markten hebben het niet, de Gamma, de Praxis, de Formido en de Hubo Ze kijken je vreemd aan als je vraagt naar Loodbitumen. En als ik dan vertel waar ik het voor wil gebruiken kijken ze je ongelovig aan. Is er dan nergens in Drenthe een zaak te vinden waar ik dat spul kan krijgen ???? Of is het weer een speciaal goedje Wie geeft het verlossend antwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 Resultaat: Alle DHZ markten hebben het niet, de Gamma, de Praxis, de Formido en de Hubo Ze kijken je vreemd aan als je vraagt naar Loodbitumen. En als ik dan vertel waar ik het voor wil gebruiken kijken ze je ongelovig aan. Is er dan nergens in Drenthe een zaak te vinden waar ik dat spul kan krijgen ???? Of is het weer een speciaal goedje Wie geeft het verlossend antwoord. Hoi Ruud, Ik haal het zelf altijd bij DE speaker DHZ zaak: Speakerland. In Oss. Maar ik geloof dat Speaker en Co het ook hebben, die zaten toch ook in Groningen? Wat je ook kunt proberen, is een automaterialenzaak. Die schijnen het wel te hebben, maar of het even goed spul is is vraag 2. PS waar in Drenthe? Ik kom nog wel es in Meppel, kan wat meenemen als je wilt. Remco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 Geplaatst door UltrAnalog: Hoi Ruud, Ik haal het zelf altijd bij DE speaker DHZ zaak: Speakerland. In Oss. Maar ik geloof dat Speaker en Co het ook hebben, die zaten toch ook in Groningen? Wat je ook kunt proberen, is een automaterialenzaak. Die schijnen het wel te hebben, maar of het even goed spul is is vraag 2. PS waar in Drenthe? Ik kom nog wel es in Meppel, kan wat meenemen als je wilt. Remco Kijk, dit is nou de echte "HEAR"-spirit, meteen bereid om z'n medeforummers te helpen! Van mij krijg je er meteen 5 sterren voor! En Ruud, succes met de modificatie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 beste ruud naar mijn weten zit er in meppel een groothandel die lasaulec heet en die verkoopt loodbitumen oftewel antidreunplaten met aluminium zichtkant dit is van teroson en heet terodem sp100 alu dit kan misschien niet precies hetzelfde zijn als loodbitumen maar heeft wel dezelfde isolerende werking het werkt zeer goed het zit ook op mijn cd speler en in mijn speakers je koopt dit per pakket van 6 platen van 50 x 25 en kost plusminus 50 gulden oftewel 22 euro zeventig Wat je ook kunt proberen, is een automaterialenzaak. Die schijnen het wel te hebben, maar of het even goed spul is is vraag 2. dit werkt zeer zeker dus wel goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 Zelf heb ik zowel voor luidsprekerboxen als een cd-speler bladlood gebruikt. In de luidsprekerboxen heb ik het met een laag vilt (ondertapijt) tegen het MDF gelijmd, bij de cd-speler heb ik dubbelzijdig plakband gebruikt (van dat schuimband). In beide gevallen was het resultaat ideaal maar het gewicht neemt ook behoorlijk toe. Aan de binnenzijde van de deksel van de cd-speler heb ik ook nog een stuk vloerbedekking gelijmd, dit dempt eventueel in de speler voorkomend geluid. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 Ha,die Ruud F Ja, dat had ik je ook kunnen vertellen dat geen enkele bouwmarkt loodbitumen in huis heeft.. Ik haalde 't altijd bij Speaker & Co in grunn'n. Voor zo'n 25 a 30,- heb je dan 'n grote plaat die ruim voldoende om meerdere CD-spelers (oid) te behandelen. Met aan 1 kant sterk zelfplakkend. Succes! M.v.G. Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 Geplaatst door Ruud_F:Hi Guys, Gisteren weer eens een lekker dagje gehad . Na nog wat tijd te hebben gevonden ben ik maar eens op pad gegaan in Assen om wat loodbitumen te kopen om die in mijn cd speler te plakken. Resultaat: Alle DHZ markten hebben het niet, de Gamma, de Praxis, de Formido en de Hubo Ze kijken je vreemd aan als je vraagt naar Loodbitumen. En als ik dan vertel waar ik het voor wil gebruiken kijken ze je ongelovig aan. Is er dan nergens in Drenthe een zaak te vinden waar ik dat spul kan krijgen ???? Of is het weer een speciaal goedje Wie geeft het verlossend antwoord. Beste Ruud_F, Als je het vrijdag even had aangegeven dat je loodbitumen nodig had, dan had ik je een plaat meegegeven. Want bij AS hebben ze het op voorraad. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts