[[Game]] Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 Ik heb op audiocube.nl >link< een keer een stukje over audiaz gelezen. Een bedrijf in duitsland, van twee zelfbouwers die commercieel zijn gegaan. Ze verkopen geloof ik twee types. Volgens audiocube was dit het mooiste dat ze ooit hadden gehoord, en het was niet absurd duur ofzo. Kent iemand het?? Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 Nou wil ik niet lullig doen , maar die speaker van dat plaatje kost dus ff 16000 euro/paar !. Ik vind dat een vermogen, maarja misschien heb jij wel de lotto gewonnen ofzo , en die andere kost 10000 euro/paar, dus ook niet misselijk . Groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 14 september 2003 Author Report Share Posted 14 september 2003 Tja, het zijn niet mijn woorden. Ik kan niet eens een staatslot betalen, laat staan de hoofdprijs winnen. Maar die speakers die jij wil kosten toch ook wel wat...? Aan de andere kant, een paar quad989's kosten 8000. Ik zou ze wel eens naast elkaar willen horen. (niet twee elektrostaten ), maar die twee...laat maar je snapt het wel. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 september 2003 Report Share Posted 14 september 2003 Beste, Vind de units erg fraai, zeker de philips isofase tweeter is een van de fraaiste tweeters. helaas is de prijs naar mijn mening naar verhouding weer eens veel te duur. ik had 8000 Eur. veel redelijker gevonden. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 14 september 2003 Author Report Share Posted 14 september 2003 Kan zijn, maar als je daar het audionirvana voor hebt.... Ik weet niet, misschien heeft iemand ze gehoord en kan die er meer over vertellen? Maar als je toch hele dure speakers wilt, zijn dit wel kandidaten lijkt me... game, (trouwens sebatiaan, heb je al die nonodac gekeken?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joep Siermann Posted 17 september 2003 Report Share Posted 17 september 2003 Hey Game, Ik heb de onderstaande Audiaz (de Aurea) mogen beluisteren op een VPI Scout draaitafel met ZYX element (weet niet meer precies welke) en versterking en bekabeling van 47 Laboratory. Ik moet zeggen dat ik die speakers uiterst makkelijk vond klinken. Geen greintje felheid in het hoog, echt super-zijde-zacht. Wel de volledige informatie maar totaal geen schelheid. Het is een zeer muziekale speaker die de muziek laat spreken. Ik vond het heel erg fijn om daarnaar te luisteren. Wel is er een grote kamer voor nodig en zeker een vloer die niet meetrilt (maar ja, dat geldt voor eigenlijk alle grote/goede/dure speakers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 17 september 2003 Author Report Share Posted 17 september 2003 maar je was er niet kapot van? dankje alvast, gfroeten Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joep Siermann Posted 18 september 2003 Report Share Posted 18 september 2003 maar je was er niet kapot van? Nee, gelukkig heeft deze speaker mij heel gehouden!!! Nee serieus, misschien kwam ik niet goed over (of was ik iets vergeten te typen) maar ik vind de Audiaz Aurea 1 (wellicht DE) 1 van de mooiste speakers die ik totnutoe gehoord heb!! Fantastisch om te de muziek te horen ipv de speaker!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 18 september 2003 Author Report Share Posted 18 september 2003 ok, das duidelijk . Maar ze zijn toch veel te duur voor mij En voor de prijs van quad989's moet je heel wat te bieden hebben. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts