Dennis van Turnhout Posted 25 augustus 2002 Report Share Posted 25 augustus 2002 Ik heb hier een gemotoriseerde alps liggen waarvan ik geen informatie heb. Het is er een die uit de spare voorraad van Pioneer komt en gebruikt schijnt te zijn voor wat destijds hun toplijn was. Op het doosje en op de potmeter zel staat ACX1084-A als type nummer, op de motor RD 315328. Ik heb al even bij alps geprobeerd te zoeken maar niets gevonden. Wie kan mij helpen aan de specificaties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 augustus 2002 Report Share Posted 25 augustus 2002 Geplaatst door Dennis van Turnhout: Wie kan mij helpen aan de specificaties? Probeer eens bij Pioneer Nederland, vragen naar Nick Spier, ook een muziek/audiogek, die zal vast enige moeite doen om Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis van Turnhout Posted 25 augustus 2002 Author Report Share Posted 25 augustus 2002 Tja... Nick had ik het wel kunnen vragen inderdaad. Ken em niet persoonlijk maar wel een collega van hem die voor mij deze alps geregeld heeft... Zal ze morgen eens bellen. Kijken wat het precies voor alps is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts