chendy Posted 31 december 2002 Report Share Posted 31 december 2002 Paul: chendy666@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 31 december 2002 Report Share Posted 31 december 2002 Zie mail + PB ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 31 december 2002 Author Report Share Posted 31 december 2002 iedereen aan de koda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 31 december 2002 Report Share Posted 31 december 2002 Koda Light dan he, ik moet nog rijden ... Pau. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 O.K. jingens, le Koda est arriv Link to comment Share on other sites More sharing options...
kathode Posted 5 januari 2003 Report Share Posted 5 januari 2003 kijk erik klijnsmit Wie het kleine niet eert is inderdaad het groten niet weert. Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
chendy Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Hi Paul! Leuk je in het echt ontmoet te hebben. Probeer ook nog de stekker om te draaien in het stopcontact. Dit heeft een hele merkbare geluidsverschil bij de Koda. En toen zat ik zonder Koda... Mvg, Chendy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door chendy:En toen zat ik zonder Koda... . Gaat allemaal goedkomen, mien jong ! Inderdaad leuk om eens samen een bakkie koffie te drinken, Chendy ! Ik zit te overwegen om nog een tweede te gaan bestellen. Hmmm, Erik Klijnsmit maar weer eens even bellen. Erik !!! Je telefoonnummer ???? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door chendy:[QB]Probeer ook nog de stekker om te draaien in het stopcontact. Dit heeft een hele merkbare geluidsverschil bij de Koda. QB] Huh ??? Gaat daar de stekker niet stuk van dan? Wat gebeurt er dan met het geluid En hoeveel keer moet je de stekker omdraaien ? Bij de weg Paul, gefeliciteerd met je aankoop. Klinkt niet verkeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 6 januari 2003 Author Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door kathode:kijk erik klijnsmit Wie het kleine niet eert is inderdaad het groten niet weert. Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Voor zover die cijfertjes wat zeggen, he ruis- en bromniveau is inderdaad wat aan de hoge kant. Daar valt vast nog wel iets te tweaken ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kathode Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ik heb niks gemeten dat heeft chendy gedaan maar we vinden de klank allebei het belangrijkste en hij klinkt goed dus :allemaal aan de koda Dit kun je niet menen man Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 6 januari 2003 Author Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Voor zover die cijfertjes wat zeggen, he ruis- en bromniveau is inderdaad wat aan de hoge kant. Daar valt vast nog wel iets te tweaken ... Paul. ruis en bromniveau????? ik heb niks van gehoord. misschien een matchfoutje Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 6 januari 2003 Author Report Share Posted 6 januari 2003 Geplaatst door kathode: Dit kun je niet menen man kom en luister zou ik zeggen kom er maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Voor een deel zal dat komen doordat ik momenteel geen andere mogelijkheid heb om het volume te regelen dan de ouput van de cd speler terug tedraaien. Anders zou de koda uiteraard steeds op maximaal staan te blazen. Ik vermoed dat de buizenuitgangstrap van mijn cd speler minder ruis en bromvrij is dan we van solid state ontwerpen gewend zijn... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chendy Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Pjotr:Huh ??? Gaat daar de stekker niet stuk van dan? Wat gebeurt er dan met het geluid En hoeveel keer moet je de stekker omdraaien ? Bij de weg Paul, gefeliciteerd met je aankoop. Klinkt niet verkeerd. Hi Pjotr! Ik bedoel hiermee de netstekker een halve slag om te draaien. Ook wel "ompolen" genoemd. De stekker zal er niet stuk van gaan. Met de Koda is op de ene stand wat meer rust en een betere focussing merkbaar. Op de andere stand klinkt het net wat te "dik" in het laag. Kwestie van persoonlijke smaak. Mvg, Chendy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Weet ik wel Chendy Zat je maar te stangen. Het maakt bij sommige versterkers inderdaad uit. Maar als het uitmaakt vind ik dat niet zo'n compliment. Bij de weg is er een seviceschema beschikbaar van die Koda om eens te zien wat er zinvol te modificeren valt? Dat ruisniveau moet zowiezo omlaag kunnen. Bij de weg Paul, met je MF A1 heb je niet dat hoge ruisniveau. Het ligt mi niet aan je CD speler. Cheers Link to comment Share on other sites More sharing options...
chendy Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Hi Pjotr! Hier heb je het service-manual en hier de gebruiksaanwijzing voor diegene die niet weten hoe ze 'm aan moeten sluiten. Enjoy! Mvg, Chendy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Tnx Chendy ! Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door chendy:Hi Pjotr! service-manual en hier de gebruiksaanwijzing voor diegene die niet weten hoe ze 'm aan moeten sluiten. Enjoy! Mvg, Chendy. Bedankt Chendy, Moet zeggen dat het schema er zeker creatief uit ziet. Wat de ins en outs van eea is moet ik eens op mijn gemak bekijken. Dat ie wat dun in de bassen is, is wel logisch met 1 stel torren in de eindtrap. Voor bridgen is ie zo niet geschikt. Dat trekken de eindtorren niet. Er is zeker winst te behalen door meerdere eindtorren parallel te nemen. Wat de brom en ruis betreft zou ik er ook eens scoop en testgenerator aan moeten hangen. Daar is zo op het eerste gezicht weinig van te zeggen waar dat aan ligt. Het is zeker waar voor zijn geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 ik heb niks gemetendat heeft chendy gedaan maar we vinden de klank allebei het belangrijkste en hij klinkt goed dus :allemaal aan de koda Zou Jan uit de Betuwe dan toch gelijk hebben wat dit betreft: er is klankmatig g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Pjotr:Dat ie wat dun in de bassen is, is wel logisch met 1 stel torren in de eindtrap. Wat lees ik hier, zal wat dun in de bassen zijn ? Moet ik maar eens heel snel mijn luistertests gaan doen ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Nee Henno, d'r is hier helemaal niemand die beweert dat dergelijke dingen geen nut hebben. Ik beweer alleen dat het na een eerste luistertest erop lijkt dat de Koda een onwaarschijnlijke hoeveelheid value for almost no money biedt. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Dus allemaal aan de Ko(d)(l)a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Henno Appel: Zou Jan uit de Betuwe dan toch gelijk hebben wat dit betreft: er is klankmatig g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts