Jump to content

de koda eindversterker

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Robbie V.:

Weet ik wel, ik doelde met 'iets leuks' dan ook op een pre-amp - koda combo.

Oh ok... Dan valt het natuurlijk wel te vergelijken. Echter, dan heb je het natuurlijk niet alleen over de Koda, maar ook over de gebruikte voorversterker (weet je al wat voor een?). En ik denk dat een voorversterker bepalender is voor het geluid dan een eindbak...

De waarheid over de Koda:

De KOda is een goede versterker, punt. Is de Koda net zo goed als zeg een Quad 606 ? Nee, dat nu ook weer niet.

Wat mag een goede versterker kosten ? Al gauw zo,n 500 -750 Euro denk ik.

De Koda kost je -tegen inkoopprijs- ongeveer € 150,00 ! Dat is dus de revelatie in deze ...

De vele smilies staan erbij omdat bezitters van een Koda (o.a. Erik, Ikzelf) zich een kriek lachen omdat ze weten welke prijs ze er voor betaald hebben, terwijl ze zich best een (veel) duurdere versterker kunnen permitteren of al reeds in huis hebben.

Paul.

Mijn zelfbouwtrap heeft het na 14 jaar begeven en ik moet nu snel wat nieuws ter vervanging hebben (heb weinig tijd het ding te repareren). Misschien dat zo'n Koda toch een optie is.

BTW: Is die voorversterker ook wat?

Geplaatst door Paul Jenner:

Die voorversterker kennen we niet, maar daar verwacht ik niet veel goeds van. Het is notabene een karaoke v.v. !

Paul.

eek.gifeek.gifeek.gifeek.gifeek.gifeek.gif:rolleyes:

Ik denk niet dat ik dat wil. :rolleyes:

Geplaatst door Ome Henk:

De opname- en de zangkwaliteit is roger, Roger   :rolleyes:

Daar ben ik ook niet bang voor. Wel voor dat de platenspeler het niet overleeft eek.gif. Die Flips kan ik missen, de Syncro wat minder :D;)

Geplaatst door Ome Henk:

Volgens mij heb jij de ware Elvis nog nooit beluisterd Sodejuu   :rolleyes: en ken je 'm alleen van de populaire hits   :o

Zal best, maar al zijn de nummers nog zo goed, als ik zijn stem hoor gaan de haren op mijn rug recht overeind. Ik kan er gewoon niet tegen. Als iemand anders het zou zingen zou ik misschien wel de grootste fan (niet bedoeld als ventilator) zijn :rolleyes:

Ooh when the saints,

Oh when the saints,

oh when the saints go ... etc.

Hallelujah!!!!!

Nee dank U eek.gif

Ik val niemand lastig met mijn favoriete muziek. Waarom doe jij dat wel bij mij confused.gif:D;)

Geplaatst door Sodejuu:

Zal best, maar al zijn de nummers nog zo goed, als ik zijn stem hoor gaan de haren op mijn rug recht overeind. Ik kan er gewoon niet tegen. Als iemand anders het zou zingen zou ik misschien wel de grootste fan (niet bedoeld als ventilator) zijn   :rolleyes:

Voor een bescheiden bedrag kan mijn vrouw ze ook harsen, dan heb je daar geen last meer van ... :P:D;)

Hoe zit het nu met de Koda's? Spelen ze nog steeds naar ieders tevredenheid en is er nog niks aan kapot gegaan?Zijn er al mensen die ze getweakt hebben en echt veel er uit hebben kunnen halen?En last but not least: Zijn ze nog steeds te koop en zo ja tegen welk bedrag (ik meende 129 euro?)?

De Koda's spelen nog steeds tot ieders tevredenheid, er is niets kapot gegaan, er zijn geen klachten.

Of ze nog leverbaar zijn heb ik geen idee van, daarvoor moet je Erik Klijnsmit benaderen.

Voor zover ik weet is er nog niemand die zijn Koda heeft laten tweaken, ik niet in ieder geval, maar ik zou zeggen: hou dit forum in de gaten !

Geplaatst door Sodejuu:

Gospel   eek.gif ..... Wat een straf. Die akelige koortjes   :rolleyes:    :o

Misschien worden mensen die zoiets vreselijks verkondigen na hun dood niet in de hel geplaatst - waar ze eigenlijk thuishoren - maar worden ze voor straf naar de hemel gedetacheerd!

• 4 weeks later...
Geplaatst door Paul Jenner:

De Koda's spelen nog steeds tot ieders tevredenheid, er is niets kapot gegaan, er zijn geen klachten.

Of ze nog leverbaar zijn heb ik geen idee van, daarvoor moet je Erik Klijnsmit benaderen.

Voor zover ik weet is er nog niemand die zijn Koda heeft laten tweaken, ik niet in ieder geval, maar ik zou zeggen: hou dit forum in de gaten !

Zou ik jouw Koda eens mogen proberen?

:)

Geplaatst door Sodejuu:

Gospel    eek.gif ..... Wat een straf. Die akelige koortjes    :rolleyes:     :o

En dannuh ...

Geplaatst door John:

Voor een bescheiden bedrag kan mijn vrouw ze ook harsen, dan heb je daar geen last meer van ...     :P     :D     ;)

Ik denk dat Sodejuu liever het hele koortje wil laten harsen ... (en Elvis ook)

Maarten

Ja hoor, je mag ze best eens proberen. Dat zal alleen wel even duren want ik wil natuurlijk niet zonder muziek zitten in de tussentijd. Ik moet eerst een *(tijdelijke) vervanger aanschaffen.

Paul.

Hi there!

De mijne snorren ook rustig door. Ik heb er geen enkele getweaked, want daar heb ik simpelweg geen tijd voor gehad. Verder staan ze elke dag een uur of 4 te draaien voor zowel muziek als film. Ik vind de koda's voor film echt perfect, vanwege de klankechtheid. Laatst voor de gein nog uitgeprobeerd, hoe hard ik kon gaan met de Koda's... Harder dan mijn buren hoopten. ;)

Mvg, Chendy.