qwert Posted 10 augustus 2003 Report Share Posted 10 augustus 2003 Hallo Heb sinds een half jaar de (zelfbouw) boxen van Visaton MONITOR 890 MKII in bezit (Zie foto), en bevallen mij erg goed. Is er iemand van jullie die deze boxen ook heeft ? of kent dan had ik dat graag vernomen. Ik wacht dan ook vol spanning af. Mvg QWERT BTW: Op een ander hi fi forum is een vrouwelijk lid die ze ook heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 10 augustus 2003 Report Share Posted 10 augustus 2003 Geplaatst door qwert:Hallo Heb sinds een half jaar de (zelfbouw) boxen van Visaton MONITOR 890 MKII in bezit (Zie foto), en bevallen mij erg goed. Is er iemand van jullie die deze boxen ook heeft ? of kent dan had ik dat graag vernomen. Ik wacht dan ook vol spanning af. Mvg QWERT BTW: Op een ander hi fi forum is een vrouwelijk lid die ze ook heeft. En wat voor vrouwelijk forumlid ZE is naar mijn inziens erg knap, heeft een eigen studio en zit in de pro-audio. Droomvrouw voor mij :) Een oud collega van mij heeft ze toendertijd gebouwd, maar ik dacht niet dat dat de MK2 was. Het laag is ronduit subliem. als is het niet fullrange, de druk en live kick is er zeker. De Hoorn is ook te gek met mijn pop en fusion, en doet het beter dan de hoorns in de klipschhoorn naar mijn mening. Echter voor klassiek, vind ik de strijkers niet optimaal door deze weergevers. Toch een hele aparte en muzikale speakers met klote! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 10 augustus 2003 Report Share Posted 10 augustus 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries: En wat voor vrouwelijk forumlid ZE is naar mijn inziens erg knap, heeft een eigen studio en zit in de pro-audio. Droomvrouw voor mij Groeten, Bas Een Avatar hoeft niet de werkelijheid te zijn hoor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 10 augustus 2003 Report Share Posted 10 augustus 2003 Das waar naieve ik toch weer Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 augustus 2003 Report Share Posted 10 augustus 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Das waar naieve ik toch weer Groeten, Bas Ach, half kleuter.nl reageert naief op haar foto Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts