Kharn Posted 13 november 2001 Report Share Posted 13 november 2001 In mijn, steeds iets beter wordende, speakers zit een gevouwen hoorn voor de tweeter, deze is echter van Plastic???? Wat zou hier voor in de plaats moeten komen? Ik kan veel zelf maken, dus liever dan het kopen doe ik het zelf... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 13 november 2001 Report Share Posted 13 november 2001 Plastic en - hoogwaardig - kunststof, kan een wereld van verschil betekenen. Welk een speakers hebben we het eigenlijk over ? Groet jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 13 november 2001 Report Share Posted 13 november 2001 Het is een gevouwen hoorn zeg je? Alleen voor hoge frequenties? Nog nooit gezien Kan je eens een plaatje posten van deze speakers? Onafhankelijk van het materiaal kan je mechanische resonanties van de hoorn dempen door hem te beplakken met loodbitumen of, als de hoorn in een kamer zit, deze kamer met PUR-schuim te vullen. Groeten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 14 november 2001 Author Report Share Posted 14 november 2001 De speakers waren 3-weg speakers van een merk X, dit is echter niet echt meer het geval, het merk nu is Kharn, deze hoorn is eigenlijk het laatste onderdeel van de oude speaker, postings van mijn project komen zodra ik mijn digitale camera werkend heb.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts