Jitze Posted 7 oktober 2001 Report Share Posted 7 oktober 2001 Van 26 oktober tot en met 3 november 2001 zal er in Sneek ten huize van Audio Selectief een show worden gegeven, waarbij nadrukkelijk aandacht zal zijn voor een oud medium - Vinyl en de bijbehorende platenspelers met allerlei toebehoren - en een nieuw medium SACD. Audio Selectief Grootzand 66 - 68 SNEEK 0515 421875 >>>>>>>>>KOMT ALLEN>>>>>>>>>>>>> Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 7 oktober 2001 Report Share Posted 7 oktober 2001 ...En is dit dan een staaltje van super-collegialiteit-want als ik me niet vergis werkt Jitze ook bij/voor een Audiowinkel? Groet, Michel , die hoopt dat AS binnenkort een filiaal in Zuid Holland opent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 7 oktober 2001 Author Report Share Posted 7 oktober 2001 Henk, kom en zie......... oftewel kweenie precies...... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 7 oktober 2001 Report Share Posted 7 oktober 2001 Geplaatst door Jitze:Van 26 oktober tot en met 3 november 2001 zal er in Sneek ten huize van Audio Selectief een show worden gegeven, waarbij nadrukkelijk aandacht zal zijn voor een oud medium - Vinyl en de bijbehorende platenspelers met allerlei toebehoren - en een nieuw medium SACD. Audio Selectief Grootzand 66 - 68 SNEEK 0515 421875 >>>>>>>>>KOMT ALLEN>>>>>>>>>>>>> Groet Jitze Beste Jitze, Klopt en weet je wat de Fabrikant Jochen Rake komt deze keer ook. En wel vrijdag en zaterdag dus 26/27 okt. En de Importeur is er natuurlijk ook en Jitze. En er worden draaitafels van verschillende pluimage en prijzen gedemonstreerd. OOk een hele nieuwe Transrotor van 35.000,00 gulden een primeur dus ! De naam van het app. is nog niet eens bekend. Hoe het er verder uit gaat zien dat weet ik nog niet. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 7 oktober 2001 Report Share Posted 7 oktober 2001 komt er ook een catering met broodjes (bankier) dan zal je me wel ff binnen zien vallen of lopen maar dat is afw8en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 11 oktober 2001 Report Share Posted 11 oktober 2001 Hoi Haudio, Wil je ons weer allemaal op dezelfde dag hebben? Of probeer je juist te spreiden? Ik vind het wel leuk om iedereen te zien, dus dat wordt zaterdag ... of nie dah? Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 12 oktober 2001 Report Share Posted 12 oktober 2001 Dat betekent dus dat ik mijn bezoek aan AS ga verzetten naar zaterdag de 27e oktober. Ik wil dolgraag Jochen Rake ontmoeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 oktober 2001 Report Share Posted 12 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste Michel, 'T is iets van 2 uurtjes rijden..., da's te overzien toch Groetnis, Henk N Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 en dat geld dus voor mensen die niet te hard rijden want het kan ook binnen anderhalf uur alleen dat mag nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste Michel, 'T is iets van 2 uurtjes rijden..., da's te overzien toch Groetnis, Henk Jazeker, Ome Henk, En een snelle blik in mijn agenda leert dat ik nog vrij ben ook... Zou het er dan toch van gaan komen? Groet, Michel , die voor de zekerheid even zijn uitlaat gaat controleren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk: Heb jij een Alfa dan..... (oei als d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste Sodejuu, Dit zegt ALH er over: De snelste route van postcode 8608WJ naar Maassluis (Zuid-holland) over 200 km in ongeveer 1 uur en 53 minuten Groetnis, Henk Ik had het eigenlijk over postcode 6041AL. Wat zegt AHL daarover? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door Michel: Nope, maar ik vind het een zodanig mooie "running gag", dat ik hem graag in stand houd . Groet, Michel , die alleen van Italiaanse vrouwen, wijn en eten houd Laatste nieuws: De originele uitlaat die er in Bennekom onder is gezet tijdens de Longest Day 1, is er onderuitgehaald en vervangen door een grote RVS-pijp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Een massieve pijp ? Want die zijn nog degelijker!! :D Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door Michel:Een massieve pijp ? Want die zijn nog degelijker!! Groet, Michel Jawel, Michel!! Massief! Die pijp wordt als monorail gelegd van Roermond naar Sneek en Sodejuu glijdt daar zonder problemen met z'n bolide over heen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door Audiopaul: Jawel, Michel!! Massief! Die pijp wordt als monorail gelegd van Roermond naar Sneek en Sodejuu glijdt daar zonder problemen met z'n bolide over heen! Nogal lastig als je mee wil rijden, Audiopaul! Want hoe komt-ie nu in Ede ?? Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door Michel: Nogal lastig als je mee wil rijden, Audiopaul! Want hoe komt-ie nu in Ede ?? Groet, Michel La Bellessa Necessaria!...... Ciao! Review volgt, binnenkort!.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door Audiopaul: Ha, ha, da's waar, maar bij mijn bolide moeten binnenkort weer eens dringend de spinnenwebben uit de grote cilinderpotten worden geragd, dus.....! Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer; auto's die op spinnenwebben rijden (maar met de huidige brandstofprijzen kan ik je geen ongelijk geven). Roept wel de vraag op waar je spinnenwebben kunt tanken Groet, Michel , hoezo off-topic? P.S. Mooi beestje, Audiopaul!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Ha, Michel Eerlijk gezegd weet ik niet eens wat benzine kost want ik tank al jaren voor F75,- vol! Maar ik ben inderdaad blij dat ik m'n auto niet voor woon-werkverkeer hoef te gebruiken (behalve bij slecht weer), hoewel bij een beetje normale rijstijl het verbruik best meevalt! Een ritje op en neer naar Sneek deed de benzinenaald slecht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Beste Audiopaul, Groot gelijk, op de mooie dingen in het leven moet je zuinig zijn. Groet, Michel , die even zijn echtgenote, kinderen en versterker in de was gaat zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Sodeknetter, mooi karretje heb jij,AudioPaul! Tja, ik mot 't met 'n ouwe roestige fiets doen. Maar....dat heeft zo z'n financiele voordelen. Behalve 't uitsparen van benzine,verzekeringen,wegenbelasting,e.d komt ik op deze manier ook niet meer zo vaak bij HiFi-zaken waardoor ik ook niet meer zo vaak iets koop als toen ik nog wel 'n auto had. (en dan te bedenken dat ik nog steeds zo om 't jaar weer wat anders heb ) See Y'all Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door Michel:Een massieve pijp ? Want die zijn nog degelijker!! Groet, Michel Ik kom dan wel uit limbabwe, maar een massieve pijp is geen pijp Een massieve pijp is volgens Van Dalen een staaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door sodejuu: Ik kom dan wel uit limbabwe, maar een massieve pijp is geen pijp Een massieve pijp is volgens Van Dalen een staaf Maar wie heeft er ooit gehoord van een uitlaatstaaf ? Nee hoor Sodejuu, het is gewoon een massieve pijp!! Gekke jongens, die Limbabwers Groet, Michel , die dit soort dingen graag even opheldert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door Michel: Maar wie heeft er ooit gehoord van een uitlaatstaaf ? Nee hoor Sodejuu, het is gewoon een massieve pijp!! Gekke jongens, die Limbabwers Groet, Michel , die dit soort dingen graag even opheldert Juist, en daarom is een pijp hol en een staaf massief . Stel je voor je komt bij de Kwikshit en vraagt voor een uitlaat pijp en ze zetten een staaf eronder, dan heb je toch nog iets om over te bekvechten, behalve de prijs. Trouwens uit je antwoord blijkt dat we binnenkort een nieuw Nederlands woordenboek krijgen, geschreven door Drs. Tuby eh.... Prof. Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Geplaatst door sodejuu: Juist, en daarom is een pijp hol en een staaf massief . Stel je voor je komt bij de Kwikshit en vraagt voor een uitlaat pijp en ze zetten een staaf eronder, dan heb je toch nog iets om over te bekvechten, behalve de prijs. Niks mis met lekker bekvechten bij de Misfit !! En een stuk goedkoper dan agressietherapie ! Trouwens uit je antwoord blijkt dat we binnenkort een nieuw Nederlands woordenboek krijgen, geschreven door Drs. Tuby eh.... Prof. Michel Lijkt me niet erg waarschijnlijk gezien de moeite die ik nu al heb om een beetje redelijk ABN te typen. Ieder zijn vak, en woordenboeken redigeren is het mijne niet. Groet, Michel , die uitlaatstaven nog steeds raar vindt klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts