Jump to content

SHOW Audio Selectief

Jitze
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Michel:

Beste Alco en Ome Henk,

Hebben jullie dan nooit gehoord wat een mooi geluid er uit een uitlaatstaaf kan komen? Bijna High-end...    :D

Groet,

Michel     cool.gif

Voor de duidelijkheid: een pijp is hol, vandaar uitlaatpijp. Is die massief heb je een uitlaatstaaf die 't waarschijnlijk niet doet. eek.gif 't Is 't zelfde als een banketstaaf. In een banketpijp zit geen amandelspijs, in een banketstaaf wel. :rolleyes:

Nu kan er wel weer een relaas komen over pijpen en staven, maar dat kan ook over heel iets anders gaan :D;)

P.S.: Een uitlaatpijp is altijd Hi-End, want die zit aan het einde. Een uitlaatstaaf is meestal Low-Beginning, want dit betekend meestal het einde van je motor eek.gif:D

Een massieve pijp kun je ook als een niet opgerolde plaat beschouwen, want pijpen worden meestal van een plaat gemaakt. Dus dat die uit een massief stuk gemaakt is, waar een gat in gemaakt is.

Een staaf is altijd massief en dus niet hol.

HEREN HEREN

moet dit nou zo

ik heb net mijn cd speler en versterker opengeschroeft om te kijken of er ook massieve staven of pijpen inzaten maar niks kunnen vinden :D

begrijp het nou even het ging over een show bij de a.s en niet over hoe je er moet komen

want dat is niet zo moeilijk want dat is via de weg want via het water is zo nat :P:P

demon die binnenkort wel bij de a.s terechtkomt via de weg en zonder stukken staaf of pijp cool.gif

Geplaatst door Michel:

Beste Alco en Ome Henk,

Hebben jullie dan nooit gehoord wat een mooi geluid er uit een uitlaatstaaf kan komen? Bijna High-end...  :D

Groet,

Michel   cool.gif

Zekers (nu helemaal Off Topic),

Echt mooi klinkt een Termignoni op een Ducati 966. Trouwens, een Ducati klinkt sowieso mooi :D:D:D

Geplaatst door Ruud_F:

Zekers (nu helemaal Off Topic),

Echt mooi klinkt een Termignoni op een Ducati 966. Trouwens, een Ducati klinkt sowieso mooi   :D    :D    :D

...voor een racefiets... ;)

Groet,

Michel cool.gif , die het meer heeft op lange-slag machines

Geplaatst door Ome Henk:

Tjongejongejonge, wat een minkukkels hier    ;)

Wordt er zomaar ff gezegd dat die bromtorren een mooi geluid produceren. Brrrrrrrrrr.

Geef mij deze maar:

Gsxr750.jpg  

Hier met standaard uitlaat uitgevoerd, maar met een Yoshimura produceerde hij het mooiste geluid dat ik ooit gehoord heb.

Groetnis, Henk die daar prettige herinneringen aan heeft    :D

eek.gifeek.gifeek.gif Japans ;)

Geplaatst door Ome Henk:

Uhhh, dat het iets langer duurt....

De snelste route van postcode 8608WJ naar postcode 6041AL over 276 km in ongeveer 2 uur en 39 minuten

Groetnis, Henk     :D

Dat zou betekenen dat ik van hier om kwart voor tien moet vertrekken :P . En als ik dan weer via Ede moet/mag/kan/zal*? confused.gif;)

*) doorkrassen wat niet van toepassing is :D

Geplaatst door Ome Henk:

Prima, ik licht het knmi ook in..... (t.b.v. het exacte punt voor het epicentrum)    ;)

Groetnis, Henk     :D

Beste Ome Henk,

Goed idee!! En bedankt voor de gastvrijheid! :)

@Sodejuu:

Ik doelde op het feit dat het van Roermond via Ede naar Snits veel verder omrijden is dan van Maassluis via Ede... Maar als je toch al bij Audiopaul langs moet dan is dat "probleempje" al opgelost. Carpoolen vind ik prima (mijn of jouw auto (als je uitlaatstaaf ons niet in de steek laat :D)), maar mogelijk neem ik een vriend mee die ik vrij recentelijk heb aangestoken met het audio-virus en die wel eens wil zien hoe zo'n echte audiowinkel er uitziet. In dat geval wil ik Ome Henk niet voor het blok zetten en rijden we (al dan niet carpoolend) direkt naar AS.

Groet,

Michel cool.gif, XXL ;)

Beste Michel

Ik las je posting pas toen Ome Henk mij er op wees! Op dat moment was ik al op Sodejuu z'n e-mailtje ingegaan om met hem mee te rijden!

Ik had zelf ook begrepen dat jij via Ede wilde rijden, maar toen had Sodejuu al een ander voorstel geplaatst!

Wellicht is het beter om met je vriend rechtstreeks naar de winkel te rijden. Omdat we terug ook nog een draaitafel meenemen, zal er nl. geen plaats voor 4 zijn.

Wij ontmoeten elkaar dan in ieder geval in de winkel!

Ik wil je in ieder geval bedanken voor je spontane aanbod en zal er een volgende keer absoluut gebruik van maken.

Geplaatst door Audiopaul:

Beste Michel

Ik las je posting pas toen Ome Henk mij er op wees! Op dat moment was ik al op Sodejuu z'n e-mailtje ingegaan om met hem mee te rijden!

Ik had zelf ook begrepen dat jij via Ede wilde rijden, maar toen had Sodejuu al een ander voorstel geplaatst!

Wellicht is het beter om met je vriend rechtstreeks naar de winkel te rijden. Omdat we terug ook nog een draaitafel meenemen, zal er nl. geen plaats voor 4 zijn.

Wij ontmoeten elkaar dan in ieder geval in de winkel!

Ik wil je in ieder geval bedanken voor je spontane aanbod en zal er een volgende keer absoluut gebruik van maken.

Okidoki ;):D

Groet,

Michel cool.gif

Tja, wat moet ik hier nog aan toevoegen. Ik vind het niet erg om met z'n vieren in m'n auto te zitten. Ik denk alleen dat mijn al op leeftijd rakende Alfa er niet zo blij van wordt. Ik ben naarstig op zoek naar een nieuwe, maar die heb ik zaterdag nog niet. Ook het feit dat de gereedschapskist nog mee moet (voor een probleempje bij Ome Henk) en de Syncro mee mag naar Roermond, wordt het inderdaad een beetje krap. Dan is vier net eentje te veel, sorry. Anders was het echt geen probleem. En van dat omrijden. Wat is nu omrijden. Zover is dat niet om. Het is gewoon een kwestie van naar rechts of naar links en zoals je in "the longest day part 1" hebt kunnen lezen, moet ik gewoon naar links, omdat ik een bepaald punt in Nederland gwoon niet voorbij mag/kom/kan (afslag Burgers Dierenpark bij Arnhem). En mijn auto kent nu de weg over de A28. Alleen moeten we de volgende keer wel opletten welke afrit 15 we moeten hebben :P;)

Ik denk dat ik ook maar eens mijn auto de afsluitdijk van naderbij laat zien.

Hij heeft daar een snelheids record gevestigd en misschien kan ik het verbeteren. 195KM./h op de teller. Hij kan 173 volgens het boekje. En aangezien ik nu toch tijd genoeg heb is daar niets mis mee.

Zijn er nog andere leuke nieuwigheidjes te zien ook?

Geplaatst door Jeroen Leeflang:

195KM./h op de teller. Hij kan 173 volgens het boekje. En aangezien ik nu toch tijd genoeg heb is daar niets mis mee.

Zijn er nog andere leuke nieuwigheidjes te zien ook?

Kijk uit voor overstekende zeeegels eek.gif:P;):D