Jedi Knight Posted 26 oktober 2001 Report Share Posted 26 oktober 2001 Wat voor set zou onze kroonprins thuis hebben staan? Bel hem anders ff op dat ie ook naar Sneek komt. Moet ie natuurlijk wel z'n vrouwtje meenemen. Hoeft Haudio ook niet bang te zijn dat zijn winkel leeg gerooft wordt, want er loopt dan meer politie dan dat er klanten lopen. Ik weet al welke surround speakers het gaan worden. Een kort gesprek (35min.) met Haudio heeft de Cabasse IO opgeleverd. Ik heb die dingen al eens beluistert en ondanks dat ze niet laag gaan, kunnen ze wel extreem veel power verwerken, klinken in het mid en hoog zeer goed, zijn ze klein en wit en vrouwvriendelijk, want die vond ze mooi. Problem solved! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 oktober 2001 Report Share Posted 26 oktober 2001 Geplaatst door Michel: H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 26 oktober 2001 Report Share Posted 26 oktober 2001 Geplaatst door Audiopaul: Misschien kun je bij 2000 postings eeuwige forumkeizer worden of wellicht forumgod! We zullen het wel zien! Beste Audiopaul, In een ander topic kwam naar voren dat Sodejuu zijn Alfa tot pausmobiel heeft om laten bouwen. Kennelijk weet hij al wat zijn volgende titel is... :D Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 26 oktober 2001 Report Share Posted 26 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk: Oei, dat is snel. Volgens mij heb je nu een nieuw record gevestigd!!! Groetnis, Henk Is dat zo, ik heb het volgens mij ook wel eens binnen 15min. weten te klaren. Maar het is altijd leuk en voor mij ook leerzaam om met Haudio te kleppen en de telefoon werkt toch sneller dan de auto. Nu alleen nog 196KHz./24bit AD/DA convertors in de telefoon met een doorvoersnelheid van een MB of 100 per seconde, dan kan hoef ik helemaal niet meer naar Sneek te rijden. Kan ik een luistersessie door de telefoon af. Weet iemand nou al wat voor set Willem heeft? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 27 oktober 2001 Report Share Posted 27 oktober 2001 Tzk, jullie zijn ook geen spat veranderd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 oktober 2001 Report Share Posted 27 oktober 2001 Geplaatst door Avallon:Tzk, jullie zijn ook geen spat veranderd Ha, Ava! Inderdaad, geen spatader veranderd! Het is nog net zo gezellig als altijd! Waar hing je nou weer zo lang uit? Vandaag is de 2nd analoog meeting in Sneek, ik reken er op dat je komt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 oktober 2001 Report Share Posted 27 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk: Ach je had nog wat te goed, na die twee weken oude koffie Groetnis, Henk En nu maar hopen dat we vandaag w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 27 oktober 2001 Report Share Posted 27 oktober 2001 Beste Ome Henk (en Audiopaul en Sodejuu), Ik rij direkt naar Henk A.S., zie jullie daar wel (om een uurtje of 1/2 1?) Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 27 oktober 2001 Report Share Posted 27 oktober 2001 Geplaatst door Haudio:En !!! Ook Accuphase is van de partij met niet minder dan de nieuwe DP 85 SACD dus ook digitaal op top niveau is aanwezig. MvG, Haudio En die compleet wordt weggespeeld door een Leonardo die een factor 10 minder kost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 27 oktober 2001 Report Share Posted 27 oktober 2001 Je hebt helemaal gelijk Ome Henk, die SACD heeft nooit goed geklonken. Maar (toch ff wat mekkeren) is het verschil wat je moet neertellen voor die Accuphase en voor Transrotor zo abnormaal dat ik het gewoon ronduit belachelijk vindt (en niet te vergeten de prijs voor de SACD Schijfjes)dat een Leonardo meestal beter klinkt dan de CD. Ook al zijn de verschillen marginaal te noemen het rechtvaardigt niet het verschil van F36000,-(mijn persoonlijke mening dan). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk:Tjongejongejonge, wat was het gister weer gezellig. Ik heb me in ieder geval weer reuze vermaakt. Met name de aanwezigheid van Jochen R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk:Bedoel je deze Willem Willem Weet van wanten Nee ik bedoel prins WILLEM alexander van Oranje. Lijkt me leuk om te weten wat voor set hij heeft. Zal wel B&O ofzo zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk: Volgens mij heeft hij ff harder gereden dan toegestaan is, want hij heeft mij al om 4:02 gemaild!!! Heeft hij een nieuwe toptijd neergezet Hij was zo fanatiek met het vertellen van anekdotes dat hijzelf niet meer bijkwam en zijn stem oversloeg. Al met al is het wel weer een latertje geworden en zo krijg je van iedere reis naar Sneek weer een Jetlag . P.S.: De reis was deze keer echt saai. We hebben ons echt helemaal nergens verreden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 En voor ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 kan je dat meest rechtse gedeelte van die foto er niet vanaf knippen dat lijkt me een stuk beter want ik heb zo'n bloedhekel aan foto'd zoals te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 Ja, dan had je je maar helemaal moeten omdraaien,of net op dat moment naar de WC moeten gaan, of Audiopaul ff moeten uit leggen hoe hij een foto moet nemen, of ja had zelf de foto moeten nemen, of ... beste henk had je dit niet een dagje eerder kunnen vertellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 Geplaatst door demon:kan je dat meest rechtse gedeelte van die foto er niet vanaf knippen dat lijkt me een stuk beter want ik heb zo'n bloedhekel aan foto'd zoals te zien Ha ha Demon, nu verraad je zelf wie je bent, terwijl dat alleen bij de "insiders" bekend is! Maarre... als je er echt een probleem mee hebt, verwijder ik het plaatje gewoon weer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 28 oktober 2001 Report Share Posted 28 oktober 2001 nee joh ik zit ook maar een beetje te stangen ik was gewoon vergeten mijn bmw williams pet op te doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 31 oktober 2001 Report Share Posted 31 oktober 2001 Geplaatst door sodejuu: Nu zal Michel ook eindelijk geloven dat m'n Alfa de 235km/h aankan ...Dat deed hij al, alleen dat toe te geven slaat direct de discussie dood... Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 6 november 2001 Report Share Posted 6 november 2001 Nu zal Michel ook eindelijk geloven dat m'n Alfa de 235km/h aankan SODEJUU zeg sodejuu DEMON die blij is dat hij dat niet per uur hoeft te fietsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts