Donald Posted 24 februari 2003 Report Share Posted 24 februari 2003 wanneer kun je besluiten om een upgrade op- bijvoorbeeld een versterker uit te voeren welke factoren moeten daar in mee spelen- zoals het merk/ouderdom/nieuwprijs- dus mijn vraag is kun je beter een nieuwe- versterker en cd speler kopen of je huidige set opwaarderen ik draai al tien jaar met- een Sony 770es versterker en een Sony 505es cd speler p.s wat kost een gemiddelde- opwaardering en wat wordt daar voor gedaan alvast bedankt voor uw suggesties Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 25 februari 2003 Report Share Posted 25 februari 2003 Hallo Donald, Allereerst wil ik vermelden dat ik het helemaal met Ome Henk eens ben. Als aanvulling de volgende overweging: Als je betere apparatuur wil, kun je dat op twee manieren bewerkstelligen: 1. Je bestaande set (laten) modificeren. 2. Andere spullen kopen. Aangezien ik niet in je portemonnaie kan kijken, zul je zelf moeten bepalen welke van de twee het wordt. Bedenk dat je je bestaande spullen best naar een hoger plan kunt tillen, zij het binnen bepaalde grenzen, en je met andere spullen een veel grotere verbetering kunt behalen. Nogmaals, allemaal met een prijskaartje. Er is zo ontzettend veel te koop, ook voor een klein budget. Het is goed mogelijk dat je voor hetzelfde geld als dat je voor je huidige set hebt uitgegeven je betere c.q. mooier klinkende spullen kunt vinden. Als laatste nog dit: Ben je tevreden met je huidige set, dan zou je ter verbetering ook nog kunnen overwegen je kabels te upgraden... Succes, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 28 februari 2003 Report Share Posted 28 februari 2003 Geplaatst door Michel:Hallo Donald, Allereerst wil ik vermelden dat ik het helemaal met Ome Henk eens ben. Als aanvulling de volgende overweging: Als je betere apparatuur wil, kun je dat op twee manieren bewerkstelligen: 1. Je bestaande set (laten) modificeren. 2. Andere spullen kopen. Aangezien ik niet in je portemonnaie kan kijken, zul je zelf moeten bepalen welke van de twee het wordt. Bedenk dat je je bestaande spullen best naar een hoger plan kunt tillen, zij het binnen bepaalde grenzen, en je met andere spullen een veel grotere verbetering kunt behalen. Nogmaals, allemaal met een prijskaartje. Er is zo ontzettend veel te koop, ook voor een klein budget. Het is goed mogelijk dat je voor hetzelfde geld als dat je voor je huidige set hebt uitgegeven je betere c.q. mooier klinkende spullen kunt vinden. Als laatste nog dit: Ben je tevreden met je huidige set, dan zou je ter verbetering ook nog kunnen overwegen je kabels te upgraden... Succes, Michel Heb ik ook laats gedaan, mijn kabels vervangen door betere .. een wereld van verschil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 28 februari 2003 Report Share Posted 28 februari 2003 Geplaatst door Donald:wanneer kun je besluiten om een upgrade op- bijvoorbeeld een versterker uit te voeren welke factoren moeten daar in mee spelen- Pas als je niet meer tevreden bent met je huidige set of als er een kapot apparaat in het spel is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 1 maart 2003 Report Share Posted 1 maart 2003 Geplaatst door Ruud: Pas als je niet meer tevreden bent met je huidige set of als er een kapot apparaat in het spel is Dat dekt de lading wel ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts