Jump to content

het opwaarderen van een set

Donald
 Share

Recommended Posts

wanneer kun je besluiten om een upgrade op- bijvoorbeeld een versterker uit te voeren

welke factoren moeten daar in mee spelen-

zoals het merk/ouderdom/nieuwprijs-

dus mijn vraag is kun je beter een nieuwe-

versterker en cd speler kopen of je huidige

set opwaarderen ik draai al tien jaar met-

een Sony 770es versterker en een Sony 505es

cd speler p.s wat kost een gemiddelde- opwaardering en wat wordt daar voor gedaan

alvast bedankt voor uw suggesties :)

Hallo Donald,

Allereerst wil ik vermelden dat ik het helemaal met Ome Henk eens ben.

Als aanvulling de volgende overweging:

Als je betere apparatuur wil, kun je dat op twee manieren bewerkstelligen:

1. Je bestaande set (laten) modificeren.

2. Andere spullen kopen.

Aangezien ik niet in je portemonnaie kan kijken, zul je zelf moeten bepalen welke van de twee het wordt. Bedenk dat je je bestaande spullen best naar een hoger plan kunt tillen, zij het binnen bepaalde grenzen, en je met andere spullen een veel grotere verbetering kunt behalen. Nogmaals, allemaal met een prijskaartje.

Er is zo ontzettend veel te koop, ook voor een klein budget. Het is goed mogelijk dat je voor hetzelfde geld als dat je voor je huidige set hebt uitgegeven je betere c.q. mooier klinkende spullen kunt vinden.

Als laatste nog dit: Ben je tevreden met je huidige set, dan zou je ter verbetering ook nog kunnen overwegen je kabels te upgraden...

Succes,

Michel

Geplaatst door Michel:

Hallo Donald,

Allereerst wil ik vermelden dat ik het helemaal met Ome Henk eens ben.

Als aanvulling de volgende overweging:

Als je betere apparatuur wil, kun je dat op twee manieren bewerkstelligen:

1. Je bestaande set (laten) modificeren.

2. Andere spullen kopen.

Aangezien ik niet in je portemonnaie kan kijken, zul je zelf moeten bepalen welke van de twee het wordt. Bedenk dat je je bestaande spullen best naar een hoger plan kunt tillen, zij het binnen bepaalde grenzen, en je met andere spullen een veel grotere verbetering kunt behalen. Nogmaals, allemaal met een prijskaartje.

Er is zo ontzettend veel te koop, ook voor een klein budget. Het is goed mogelijk dat je voor hetzelfde geld als dat je voor je huidige set hebt uitgegeven je betere c.q. mooier klinkende spullen kunt vinden.

Als laatste nog dit: Ben je tevreden met je huidige set, dan zou je ter verbetering ook nog kunnen overwegen je kabels te upgraden...

Succes,

Michel

Heb ik ook laats gedaan, mijn kabels vervangen door betere .. :rolleyes: een wereld van verschil cool.gif

Geplaatst door Donald:

wanneer kun je besluiten om een upgrade op- bijvoorbeeld een versterker uit te voeren

welke factoren moeten daar in mee spelen-

Pas als je niet meer tevreden bent met je huidige set :rolleyes: of als er een kapot apparaat in het spel is :(