SpeedyAndr Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 Wat een hoop verwarring toch allemaal. Je kunt van de geselecteerde ingang Main (analoog), Digital (xlr) Digital (optisch) en roze ruis -Rechtstreeks naar digitaal (gekoppelt een extra analoge uitgang 'aux') -digitaal via de alle of bepaalde EQ functies (gekoppelt aan aux) -analoog via aux (zelfde signaal als de digitale uitgang -analoog via alle eq functies. Je kunt AUX/digital uit een delay meegeven tov main out. Je kunt aux/digitaal uit kiezen - rechtstreeks - de GEQ en PEQ. De standaard lineaire bewerking - DEQ, DYN. Bewerking van de dynamiek (al die niet frequentie afhankelijk) - stereo bewerking De aux dac (met jack pluggen) is maar 20bit de main dac 24bit met xlr pluggen Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 Beste, Misschien is het handig eens een uc dag te houden met alle uc bezitters. kan voor iederen leerzaam zijn denk ik Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 Wat een hoop verwarring toch allemaal. Je kunt van de geselecteerde ingang Main (analoog), Digital (xlr) Digital (optisch) en roze ruis -Rechtstreeks naar digitaal (gekoppelt een extra analoge uitgang 'aux') -digitaal via de alle of bepaalde EQ functies (gekoppelt aan aux) -analoog via aux (zelfde signaal als de digitale uitgang -analoog via alle eq functies. Je kunt AUX/digital uit een delay meegeven tov main out. Je kunt aux/digitaal uit kiezen - rechtstreeks - de GEQ en PEQ. De standaard lineaire bewerking - DEQ, DYN. Bewerking van de dynamiek (al die niet frequentie afhankelijk) - stereo bewerking De aux dac (met jack pluggen) is maar 20bit de main dac 24bit met xlr pluggen Groeten Simon Beste Seoman, Je bent wel helemaal "the man" met je stoere screenshot's hulde voor je programeer werk!!!!! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 Beste, Misschien is het handig eens een uc dag te houden met alle uc bezitters. kan voor iederen leerzaam zijn denk ik Groeten, Bas Nou ik ben best bereid mijn kennis te delen! Maar dan mag iemand mij helpen met die compare en andere memory functies. En hoe om te gaan met een dynamische equalizer. Dat functie lijkt me ideaal om mijn films en feesten mee te boosten zonder mijn speakers te slopen. Ik heb nog een tip!! Spelen & klooien tot je een ons weegt. Groetjes Simon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 Wat een hoop verwarring toch allemaal. Je kunt van de geselecteerde ingang Main (analoog), Digital (xlr) Digital (optisch) en roze ruis -Rechtstreeks naar digitaal (gekoppelt een extra analoge uitgang 'aux') -digitaal via de alle of bepaalde EQ functies (gekoppelt aan aux) -analoog via aux (zelfde signaal als de digitale uitgang -analoog via alle eq functies. Je kunt AUX/digital uit een delay meegeven tov main out. Je kunt aux/digitaal uit kiezen - rechtstreeks - de GEQ en PEQ. De standaard lineaire bewerking - DEQ, DYN. Bewerking van de dynamiek (al die niet frequentie afhankelijk) - stereo bewerking De aux dac (met jack pluggen) is maar 20bit de main dac 24bit met xlr pluggen Groeten Simon Beste Seoman, Je bent wel helemaal "the man" met je stoere screenshot's hulde voor je programeer werk!!!!! Groeten, Bas Mooi h Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 Wat een hoop verwarring toch allemaal. Je kunt van de geselecteerde ingang Main (analoog), Digital (xlr) Digital (optisch) en roze ruis -Rechtstreeks naar digitaal (gekoppelt een extra analoge uitgang 'aux') -digitaal via de alle of bepaalde EQ functies (gekoppelt aan aux) -analoog via aux (zelfde signaal als de digitale uitgang -analoog via alle eq functies. Je kunt AUX/digital uit een delay meegeven tov main out. Je kunt aux/digitaal uit kiezen - rechtstreeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 Wat een hoop verwarring toch allemaal. Je kunt van de geselecteerde ingang Main (analoog), Digital (xlr) Digital (optisch) en roze ruis -Rechtstreeks naar digitaal (gekoppelt een extra analoge uitgang 'aux') -digitaal via de alle of bepaalde EQ functies (gekoppelt aan aux) -analoog via aux (zelfde signaal als de digitale uitgang -analoog via alle eq functies. Je kunt AUX/digital uit een delay meegeven tov main out. Je kunt aux/digitaal uit kiezen - rechtstreeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 Zeg Bas (of andere ingewijde), kun je geen demo voor ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 En zo hoort 't ook!Ik ga ook met mijn nieuwe manuals naar bed! Je moet de midisysex implimentation list ook eens bekijken! Hier staan alle codes die via midi verzonden ontvangen kunnen worden. Deze lijst gebruik ik bij het programmeren van de remote software. En die lijst heeft mij meer details verteld dan de manual. Die droge opsommingen dwingen je de manual nog eens te bekijken om dan te ontdekken dat je dingen over het hoofd gezien hebt. Groetjes Simon Hoe klinkt ie? ik heb de boel nu dubbel geinstalleerd. ik kan met mijn vv. heel snel schakelen tussen origineel en via UC. ik ga dalijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 22 november 2005 Report Share Posted 22 november 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 23 november 2005 Report Share Posted 23 november 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 23 november 2005 Report Share Posted 23 november 2005 Beste, Sorry jongens. De verwaring komt door mij omdat de website maar niet geupdate wordt (sorry echt geen tijd voor!). Wij modden ze nog naar de SE versie. Ook kunnen we mic kabel's maken en de mic standaard etc leveren. Vanwege de enorme dupmprijzen waarvoor de Ultracurve te koop is (www.feedback.nl en www.musicstore.de) is het voor ons niet rendabel de Ultruacurves zelf te verkopen. Afrondend. Ergens anders kopen en bij ons laten ombouwen tot SE versie.. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 november 2005 Report Share Posted 23 november 2005 Mag ik even wat rekenen met de gegevens van je website Bas? Behringer DEQ 2496 (fabriek af): 459 euro Behringer DEQ 2496 SE tuned: 659 euro Behringer ECM8000 meetmicrofoon: 58 euro Microfoonstatief: 29 euro Microfoonkabel 10m*: 49 euro Behringer DEQ 2496SE totaalpakket bestaande uit: -1x DEQ 2496SE gemodificeerde Ultracurve -1x ECM 8000 meetmicrofoon -1x 10 meter microfoonkabel met neutrik xlr pluggen* -1x Microfoonstatief Compleet: 750 euro! Stel dat ik zelf een Deq 2496 koop, kost de modificatie dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert64 Posted 23 november 2005 Report Share Posted 23 november 2005 Misschien is het handig eens een uc dag te houden met alle uc bezitters. kan voor iederen leerzaam zijn denk ik Groeten, Bas De UC is gecompliceerd genoeg om het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 23 november 2005 Report Share Posted 23 november 2005 Een fijne powerbuy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 november 2005 Report Share Posted 24 november 2005 IK denk niet dat er nog veel te beknibbelen valt op de Feedback UC prijs en de upgrade kosten zijn audiofiele onderdelen + arbeidsloon. Wellicht kun je een paar procent besparen op onderdelen als je in het groot aankoopt. Op de mic en statief zit wellicht nog wel wat marge en een no-name mic snoer van 1- meer koop je bij FB voor circa 20 euro (athans dat betaalde ik 3 jaar geleden). Daar zitten dan no-name XLRs plugen op.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 24 november 2005 Report Share Posted 24 november 2005 Dat bedoel ik eigenlijk ook niet; het zou mogelijk zijn om bijv. in 1 klap 10 UC's aan te schaffen die vervolgens bij Bas gemod zouden kunnen worden; op Bas zou ik niet durven beknibbelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 24 november 2005 Report Share Posted 24 november 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 november 2005 Report Share Posted 24 november 2005 Ok da's dan ook weer duidelijk Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 november 2005 Report Share Posted 30 november 2005 Ik kan 'm morgenavond ophalen Helaas heb ik pas na volgende week vrijdag tijd om wat te knoeien Wat zonde, dan speel ik hem wel ff voor je in Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 3 december 2005 Report Share Posted 3 december 2005 Tusen de bedrijven door (wat niet echt in goede aarde viel ) heb ik 'm toch aangesloten. Via de 2 gebalanceerde ingangen van de Project 8 hoef ik de UC niet te gebruiken (1 is direct, 2 is met UC in de bypass mode). Nu hoor ik dat 1 luider is dan 2. Klopt dat Ja dat klopt! De kans dat je een correctie kan maken met een versterking van 1 x is natuurlijk onmogenlijk. De signalen komen op 1 bit na clippend binnen 't lijkt me dan erg logisch dat je het signaal verzwakt voordat je gaat EQ-en. Je kunt ze wel gelijk trekken maar de kans dat dan je uitgangs signaal clipt is meer dan waarschijnlijk! Groetjes Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 december 2005 Report Share Posted 4 december 2005 Ik heb de UC inmiddels tussen Cd en voorversterker; via de optical out&in van CD en UC en dan gebalanceerd naar de voorversterker. Dat bevalt helemaal niet slecht. Merkwaardig aan het ding vind ik de lange tijd die het duurt na aanzetten voordat het geval functioneert: dat neemt ruim 5 minuten in beslag; niet goed lijkt mij dat af en toe het apparaat uitvalt; display dooft even en licht bervolgens weer op en dact dan weer vrolijk verder ; uiteraard valt dan ook het geluid weg. Handig vind ik bij CD weergave het width menu; bij bepaalde cd's is dat een handig extraatje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 4 december 2005 Report Share Posted 4 december 2005 Ik heb de UC inmiddels tussen Cd en voorversterker; via de optical out&in van CD en UC en dan gebalanceerd naar de voorversterker. Dat bevalt helemaal niet slecht.Merkwaardig aan het ding vind ik de lange tijd die het duurt na aanzetten voordat het geval functioneert: dat neemt ruim 5 minuten in beslag; niet goed lijkt mij dat af en toe het apparaat uitvalt; display dooft even en licht bervolgens weer op en dact dan weer vrolijk verder ; uiteraard valt dan ook het geluid weg. Handig vind ik bij CD weergave het width menu; bij bepaalde cd's is dat een handig extraatje. Dat had ik ook! Deksel er af. Voedings connector(en) even wrikken. Klaar Ik vermoede eerst slechte soldeer verbindingen. En nadat ik de onderkant van de voeding had bekeken was het probleem weg. Dus ik vermoed dat de connector (door fixatie met lijm) geen goede verbinding maakt. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts