SpeedyAndr Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 Geplaatst door Sherwin:Als dat er ooit van komt dan maak ik wel 2 bass-arrays met 4x 33.5cm per kanaal, kom je iniedergeval geen laag meer tekort Mvgr Oh da's leuk, hebben nog meer mensen interesse in gratis Sher-speakers Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 Geplaatst door Sherwin:GRATIS? Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 oktober 2003 Report Share Posted 22 oktober 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dan kom je toch "gewoon" eens langs Hans Gewoon is toch wel erg ver. Dit kost me een heel lange dag. Ik zou inderdaad graag eens naar Friesland komen, maar komende weekenden lukt zeker niet. Ik ben de laatste weken al te veel op audiopad geweest, daar wordt m'n vrouw niet vrolijk van. Rondom kerst ben ik twee weken vrij (als het goed is) mischien kunnen we dan wat afspreken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 oktober 2003 Report Share Posted 23 oktober 2003 Geplaatst door Ome Henk: Gelukkig ben ik ieder weekend vrij Ik hoef dan niet te werken......, maar vrij ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts