jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: en zo valt alles weer op zijn plaats . de vocalen staan weer waar ze horen . de cimbalen slaan er weer lustig op los . het HOUT is weer hout en geen steen . het koper klinkt als zilver . de bas is weer de baas . transparantie ,lucht ,ruimte ,diepte ,controle ,breed podium ,strak,snel,open ,homogeen,losjes ,.....,....., zeg ik het zo goed andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door Henrie: Een Aiwa geloof ik. Zo ziet ie er iig wel uit dat interesseert mij niet wat ie heeft staan, wel z,n taal en stof keuze qua recensie en IK gebruik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 en nu houd ik er over op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Over 'hout' gesproken: ik heb een CD waar Sandpaper Ballet op staat. Een muziekstuk voor groot orkest, waarbij de rhythme-sectie gevormd wordt door droog schuurpapier in de gradaties fijn, middel en grof. En dat h Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door Audiopaul: ....geintje! ook waar. eerlijk is eerlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door Kermit:Over 'hout' gesproken: ik heb een CD waar Sandpaper Ballet op staat. Een muziekstuk voor groot orkest, waarbij de rhythme-sectie gevormd wordt door droog schuurpapier in de gradaties fijn, middel en grof. En dat h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door jopie: je hebt een gebrek aan zelf ingenomen kennis en neemt ALLES van anderen aan andre, luister nu eens naar jezelf en stop met deze kwelling van onzin, sprookjes en absolute, verwatering qua audiofiel talings gemaal je lijkt zo introvert geplaatst, maar komt juist extravert, over in de zin van onrust. ik heb dit nog nooit meegemaakt in deze vorm van reageren op een persoon. obsessioneel gezien stoor ik mij hier een [beetje aan.] doe er nu wat mee. gr jopie. Sorry Jopie, ik heb het drie keer overgelezen, maar snap er nog steeds geen reet van! Pak een biertje van me! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 audiomeubel??????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Beste, Zo Jopie dat zijn hele lange zinnen voor jou doen. Overigens, petje af voor andre, die gewoon openlijk toegeeft, dat er toch het een en ander beter kan aan zijn set. (bij welke set niet?!). Soms zie je door de bomen het bos niet meer, en ik kan andre dan ook heel goed begrijpen. Ik ben ook iemand die zich soms helemaal kan laten gek maken. Als er nou ineens een product helemaal bovenuit sprong, ok dan was het duidelijk. Betreft de amps bij andre. Elke type amp had wel weer zijn eigen voor en nadelen. Geen een deed alles perfect. Dit maakt de keuze extra moeilijk. Erg negatief wordt er nu over Krell gedacht, maar we moeten niet vergeten dat dit evengoed eenz eer muzikale versterker is, die in s'ommige opzichten moeilijk te evenaren is. En het blijft een staaltje (brok)van fantastische techniek. Overigens de latere Krell uit de FPB serie zijn van een totaal andere wereld. De KSA-S serie van Andre was de debuut serie met het sustained bias principe. Het mag voorzich spreken dat deze techniek nu ver verbeterd en gemoderniseerd is in de FPB serie. Ten tweede was de vergelijking niet helemaal eerlijk, daar de Array spullen met de Array pre speelde (wat volgens mij een hele goede pre is) en de Krell met de audioresearsch pre. Pre's maken ook een wereld van verschil, en het is niet utigesloten dat het verschil in pre's ook voor grote verschillen zorgde. Nietemin. De array's zijn extreem snelle en schone versterkers, en nogmaals petje af voor de otnwerpers. Andre ik ben erg benieuwd naar het netsnoer, en ik vermoed wel welk netsnoer het is, maar verder houd ik mijn mond. Ik kan alleen maar zeggen. Ik heb hetzelfde ervaren. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Ik zeg niets meer Bas, jij weet wel wat ik bedoel. Laat Jopie z'n wartaal maar uitslaan, ik vind het wel komisch om te lezen allemaal Ik vertel ooit wel een keer wat Bas en ik bedoelen, ga maar lekker raden Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 1 april 2003 Author Report Share Posted 1 april 2003 Maar hou zou het idee van Andere het op de Array's nou weer doen? Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Ach, als we alle verbeteringen die Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 eennetsnoer ,hoe goed dan ook ,kan NOOIT een verschil uitmaken dat hoorbaar is . het zit ALTIJD tussen de oren met dit soort onzin . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Beste Kermit, Alles kan altijd beter. Perfectie bestaat niet. Mensen veranderen. Je kunt je set jaren lang de beste vinden, op een dag gaat dat veranderen. Is net als met muziek maken (in mijn geval dan) Jaren maak en speel je fusion. Dan ineens wordt ik weer erg getrokken door Bach en Mahler. dan weer meer op de R&B tour. Het blijft veranderen. Het is een teken van een frisse geest, en je openstellen voor andere dingen. Het ding wat Andre en ik bedoelen kan qua klank echt revolutionair genoemd worden, vind ik althans. En het leukste komt nog. Het kost voor audiobegrippen niet extreem veel . Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:eennetsnoer ,hoe goed dan ook ,kan NOOIT een verschil uitmaken dat hoorbaar is . het zit ALTIJD tussen de oren met dit soort onzin . Gefeliciteerd Erik Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Beste Eric, Ik kom graag bij jou een keer het tegendeel bewijzen Overigens als straks mijn set weer draait. (een amp defect, en de andere staat bij andre ) ben je ook bij mij welkom, met je orgel cd's. Beleef het op een systeem wat misschien niet het beste is, maar wel bijna ongeevenaard qua dynamiek en diepgang. Recht tot 19 Hz. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Het ding wat Andre en ik bedoelen kan qua klank echt revolutionair genoemd worden, vind ik althans. En het leukste komt nog. Het kost voor audiobegrippen niet extreem veel . Groeten, Bas Gelukkig is het bijna 2 april...... Of is het toch serieus? Kom binnenkort terug in dit theater voor de ontknopping.....! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Beste Paul, Meen me op jou sites foto's te herinneren van enorme netsnoeren. Toch neit zonder reden . en eerlijkg ezegd, ik had geen idee dat het 1 april was. Dagen en datums's vergeet ik altijd dus nee. het was geen grap, al kan ik me voorstellen dat ik zo ontzettend grappig ben, dat jullie dacht dat dit er ook onder viel. hahahahaha :) Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door Audiopaul: Gelukkig is het bijna 2 april...... Of is het toch serieus? Kom binnenkort terug in dit theater voor de ontknopping.....! Ontknopping Het is bijna lente! De ontknoping houden jullie ooit nog tegoed, zo te zien wordt het forum nog drukker wanneer de antwoorden uitblijven. Enne Bas, hou jij het ook ff stil, het is veel te leuk zonder informatie Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Ik zwijg. Geen slapende honden wakker maken. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Ehhhhhh Paul, Er valt natuurlijk altijd over te praten Alleen zit jou knappe dochter niet te wachten op een zwaar rookverslaafde workaholic asociale gaoot als ik :) :) Maar knap is ze zeker . Als Maureen dit leest ben ik dood! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 DOchterssssssssssssss???? WAAR!!!!? :kwijlsmiley: [/lummel] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door JSA:DOchterssssssssssssss???? WAAR!!!!? :kwijlsmiley: [/lummel] Hier, bovenaan... De Header-image Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Das geen echte, das een neppert! Bas, kom eens online man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts