seoman Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 Nou ik heb 'm binnen en ben erg gecharmeerd. Hij ziet er erg goed uit. De body dan. De remote ziet er uit als een moderne telefoon. Plastik en breekbaar. Duidelijk een min puntje. Maar!!! Wat je allemaal kan doen met die remote en setup menu is geweldig! Ik wou dat mijn DVD en mijn wisselaar de zelfde opties had. Je kunt zelf de "snel functies" aanpassen. Je hebt bevoorbeeld 5 verschillende shuffle opties. Je hebt er geen ###### aan en dus gooi je er een paar weg. Als je nu op de shuffle knop drukt kun je alleen nog jouw shuffle opties kiezen. Handig! Het display is veel te informatief. Wat boeit 't mij nou of ik naar VBR, wma, asf of mpr192kps zit te luisteren. Nee de bediening is prima. En als je een mp3 zou hebben met ondertitteling schijnt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier ermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 24 september 2003 Report Share Posted 24 september 2003 Leuk dingetje, op www.mp3spelers.nl kost hij 199 euro ex. verzend. Ik heb zelf gewoon een mp3speler (chic mp30) met 256mb, kom ik ook wel de week mee door klinkt overigens subliem direct aan de hifi. (accu voeding natuurlijk ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts