Jump to content

CD-speler test 12 april 2003; resultaten & verslagen

John Picoso
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Is dat alles wat je hierop kunt antwoorden Erik     confused.gif  Jammer...

Dat krijg je als je herman karton een van de beste lijkt te zijn .....

In die ene setup.

De onderlinge verschillen zijn nog steeds groot als ik naar mijn commentaar kijk, alleen houdt de een meer van zus en de ander van zo.

De ene keer luister je naar een groot gestoken plaatje en de volgende keer naar een drilpudding.

Toch zeggen mensen het verschil nauwelijks te horen.....

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Is dat alles wat je hierop kunt antwoorden Erik    confused.gif  Jammer...

was maar een grapje henk .

maar het valt een beetje op dat iedereen die een dure speler heeft ,zegt dat zo,n test niks is .

ik vindt het ook niks hoor ,zo,n test .

je krijgt er koppijn en grijze haren van

;)

en daar komt nog bij dat ik al gauw weer met mijn gedachten bij de muziek zit .

maar uiteindelijk ging het om een vete tussen andr

Geplaatst door Paul Jenner:

Kijk maar uit John, die cd99 van jou is de volgende die genadeloos afgebrand gaat worden     :D

PAul.

Ha Paul

Daar geloof ik helemaal niets van. De klankverschillen tussen goede spelers zijn zo klein dat er nooit sprake kan zijn van 'afbranden' Dat maken de eigenaren van de spelers er zelf van...

Uiteraard laat Kermit de eerste (enige juiste tabel) links liggen, want dat komt hem niet goed uit.

Hier is hij dan weer:

_______M.F._H.K._N.S._Teac_J.K.

Erik___34___40___32___38___34

Hans___34___47___35___32___47

Andre__25___30___50___35___45

Puur___37___49___50___48___45

Nando__32___34___36___31___32

______162__200__203__184__203

Mijn verhaal is op deze getallen gebaseerd en dit is zonder trucjes.

Puur, Nando en ik gaven hier de NS de hoogste score.

De HK kreeg slechts 2x een hoogste score, waarbij

Geplaatst door Kermit:

Ha Paul

Daar geloof ik helemaal niets van. De klankverschillen tussen goede spelers zijn zo klein dat er nooit sprake kan zijn van 'afbranden' Dat maken de eigenaren van de spelers er zelf van...

juist het niveau is te hoog om het allemaal af te kraken.

;)

,t is allemaal leuk en wel, maar jullie komen er toch niet uit op deze manier, op het einde geeft iemand een beetje water bij de wijn en zijn we allemaal half tevreden met dit concept.

houd zelf jullie oordeel vast en weest daar tevreden mee, dat is mijn advies.

en ANDRE;;; probeer niet steeds met kleine hoeveelheidjes gelijk te krijgen als mensen dat op een andere manier als jou zien.

het gegeven;', dat je voor een cd speler een hoop hebt betaald, wil nog niet zeggen dat

het het juiste component is wat iemand op dat moment net zo goed waardeert als jijzelf.

ik ben ervan overtuigd dat jullie allemaal fantastische cd spelers hebben, maar dat iedereen toch een beetje z,n eigen klankleur heeft gezet. :P:rolleyes:

Beste allemaal,

Ik heb met stijgende verbazing de afgelopen dagen het topic van de cd-spelertest gevolgd. Hoewel, verbazing. Het lijkt er op dat sommigen de resultaten van de test 'naar de eigen spulletjes toe' redeneren. Neem nou de volgende quote:

Geplaatst door SpeedyAndr

Geplaatst door Pjotr:

Inderdaad: Ploempie in, Ploempie uit.

Rara wie of wat is Ploempie?

:D   :D   ;)

Ergens staat dat jij in R'dam en A'dam vertoeft, dat ploempie zal dan wel uit A'dam komen :rolleyes:

Als je mij weer eens ziet reageren dan is dat op een Kermit die NIET aanwezig was bij deze test en WEL commentaar heeft op de uitslag, waarvan hij niet weet hoe die tot stand kwam, eigenlijk zou ik daar geheel geen waarde aan moeten hechten.....

Dat soort commentaar is toch z

zo,n noordster die andre heeft KAN NIET SLECHT ZIJN de kwaliteit straalt er vanaf.

zo telt dat vice versa ook voor de andere cd spelers, ik ben zelf absoluut geen h.k. liefhebber, maar weet zeker dat ie goed gepresteerd heeft, net zoals de anderen.

misschien als ik met mijn ose 6000 was gekomen, had die er als slechts uitgekomen,

daar ik er erg mee tevreden ben.

jongens op dit niveau is er toch iets niet slecht.

als ik het verkeerd heb mag je het zeggen hoor. :):rolleyes::P