SpeedyAndr Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door manus:Of de HK nou het beste was, of de North Star, wat maakt het uit. Ik heb wel de indruk dat de bezitter van de NorthStar het meest kinderachtig is van alle deelnemers. Dat zal zijn reactie zometeen ook wel weer uitwijzen. Manus Ik heb even in je profiel gekeken: harman kardon avr5500 + harman kardon dvd25 + mission 732 + nordost superflatline ls-kabels + straightwire virtuoso interlink + oehlbach n14 interlink Dat zegt genoeg over de reden dat je mij kinderachtig noemt denk ik? Ik licht gewoon mijn indrukken van die sessie toe, dat doen de anderen ook, niets kinderachtigs aan. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: H Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door JSA: Kinderachtig dus Ach ach, en dat zegt de altijd serieuze Jasper..... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Verschil is dat Jasper 18 is en Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door JSA:Verschil is dat Jasper 18 is en Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Iemand die stil op de achtergrond zit en in 1x zo maar toe kan slaan Wel mooie set, vooral die interlink Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door manus: En da's precies nou de reactie die ik had verwacht: de Rolls Royce-bezitter die op de Opel-rijder neerkijkt die zijn wagen wat extraatjes heeft meegegeven. In de trant van: maar het blijft toch een Opel, wat je er ook aan doet. Ach, laat ook maar. Ik heb geen zin meer in dit geblaat. Tjonge, wat een wijsheid opeens. Is dat fijn, zo'n 'overview' op grote hoogte, kijkend naar de glazen bol waar alles in gebeurt? Sorry, met een 'big brother' mentaliteit word je er niet geloofwaardiger op..... Ik kijk niet neer op merkjes, maar zie wel de relatie met mensen die hun 'eigen' merk verdedigen. Daarom stop je nu maar. Heel verstandig, het leidt idd nergens toe Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Ik kijk niet neer op merkjes, maar zie wel de relatie met mensen die hun 'eigen' merk verdedigen. Mijn merk kopieert gewoon van anderen, dus ik kijk echt nergens op neer. ik weet dat ik gewoon een goed product heb, ongeacht de prijs. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Bedankt voor je uitgebreide antwoord Henrie, maar je mist de clue denk ik. Het gaat mij niet om winnen of verliezen, maar om meningen gebaseerd op een stukje tekst van een ander, hoe kun je daar nu op af gaan.... Ik hoopte dat dat duidelijk genoeg over is gekomen, maar kennelijk toch niet.... De manier waarop dit topic (en andere) wordt verziekt door 'outsiders' is niet leuk meer, dus zeg ik dat regelmatig op mijn manier. Misschien helpt het niets, maar ik heb toch een poging gewaagd om het topic weer op de rails te krijgen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Let op.. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door JSA:Let op.. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Volgens mij nemen jullie je hobby te serieus. Heb vanmiddag heerlijk genoten van een MP3 CDtje op mijn Pioneer DVD speler (en 5.1 Canton setje) tijdens het stofzuigen. Maar binnenkort ook eens mij 555 upgraden (met Vacuumstate of Northstar). Zal mij worst zijn of het beter klinkt. Overigens is mijn ervaring met zowel interlinks als met CD spelers dat de verschillen best subtiel zijn, maar dat een geoefend luisteraar ze wel kan horen. De vraag is alleen waar je op meeste op let en aan welk geluidsaspect je het belangrijkst vindt (cq de voorkeur geeft). Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Op dit tijdstip ligt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Hier ook alweer 4:45.. moet er geen gewoonte van maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Wijze woorden van een jonkie (hier en daar iets genuanceerd ) Dank! Dat ik concludeerde dat de verschillen vrij klein zijn, komt door de reacties hier. Er zijn er best veel die vinden dat de verschillen klein zijn (ook mensen die met de test mee hebben gedaan), dus vandaar die conclusie. Ik heb zelf nog nooit serieus cd-spelers vergeleken, dus ik kan er zelf weinig over zeggen. Ik weet alleen dat ik mijn Denonnetje zo slecht nog niet vind... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Wijze woorden van een jonkie (hier en daar iets genuanceerd ) Wordt gezegd door een Groen(tje) Niet te serieus nemen heren is slechts een kleine woordspeling op Ome Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Trouwens, het was andre zijn eigen speler, en ik wil iedereen er nog eens aan herinneren dat iedereen (blind !!)zijn eigen speler als beste koos..... Nando hielp mij er aan herinneren dat niet alle spelers door hun eigenaars werden gekozen. Nando koos n.l. zijn MF als derde en puur zijn speler op de tweede plaats. Ik heb dit even over het hoofd gezien. maar ik vind de tweede en derde plaats toch een behoorlijke herkenning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Tja, het "herkennen" was ook al geen doel op zich maar het is leuk dat het sommigen lukte met deze set. Jammer dat de discussie uit is gelopen op een hanenspel en dan ook nog met (groene) buitenstaanders die kennelijk alleen maar onrust willen stoken De meeting zelf is heel leuk verlopen en we hebben er veel van geleerd, dus dat is wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Zo'n rare discussie als in dit topic vind ik echter ongepast, er staan misschien 2 pagina's met luisterervaringen en de rest is bullshit. Hopelijk weerhoudt dit de anderen er niet van weer een sessie te organiseren. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Jammer dat de discussie uit is gelopen op een hanenspel en dan ook nog met (groene) buitenstaanders die kennelijk alleen maar onrust willen stoken Nou nee hoor, ik wou alleen maar mijn visie over DBTs vermelden, meer niet. En de tijd van "groentje" ben ik al lang ontgroeit. Edwin{Tsss, groentje, Duhh} Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Hallo Speedy, Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts