Sebastiaan de vries Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Beste Picoso, Hier het schema van de voeding van de SACD-1000. http://www.daisy-laser.com/downloads/produ...ts/power_l2.pdf en wat zien we? een gewone trafo, met gewoone diodes, en gewone elco's. Overigens wel een heel mooi voedingsontwerp, maar geen geschakelde voeding. Groeten, Bas Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 23 april 2003 Author Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Beste Picoso, Hier het schema van de voeding van de SACD-1000. http://www.daisy-laser.com/downloads/produ...ts/power_l2.pdf en wat zien we? een gewone trafo, met gewoone diodes, en gewone elco's. Overigens wel een heel mooi voedingsontwerp, maar geen geschakelde voeding. Groeten, Bas Groeten, Bas Zo, dat misverstand is dan ook weer uit de wereld. Vraag is natuurlijk hoe HB in HVT dan tot die uitspraken komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Beste, Met verbazing heb ik ook de collum gelezen in HVT waarin de SACD 1000 aan bod kwam. Het gekke is alleen dat de SACD-1000 helemaal geen schakelende voeding heeft. Daarintegen een zeer mooie ogpebouwde ordinaire voeding (trafo, brugcel, afvlakking) met ringkern trafo en elna cerafine elco's. Een stuk mooier dan mening cd speler. Dus het verhaal uit de HVT vind ik een beetje sterk, en ten tweede is het foutieve informatie. want nogmaals. Er zit helemaal geen geschakelde voeding in de SACD-1000. Groeten, Bas Begrijp niet helemaal wat dit hiermee " CD-speler test 12 april 2003; resultaten & verslagen" te maken heeft Aparte topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door Ruud: Begrijp niet helemaal wat dit hiermee " CD-speler test 12 april 2003; resultaten & verslagen" te maken heeft Aparte topic moet je de laatste twee pagina,s eens goed doorlezen ruud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Tjonge jonge jonge! krijgen we nu weer dat gezemel over offtopic berichten. Lees er dan gewoon oevheen! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: moet je de laatste twee pagina,s eens goed doorlezen ruud Daar snap ik al helemaal niets van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Tjonge jonge jonge! krijgen we nu weer dat gezemel over offtopic berichten. Lees er dan gewoon oevheen! Groeten, Bas Lange tenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Lange voeten Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Lange voeten Groeten, Bas Moet je kisten aandoen. Merk je er weinig van als ze op je tenen/voeten gaan staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Welnee joh! geen kisten ik hou er wel van als er zo nu en dan iemand op mijn grote poten staat. Dan kan ik weer lekker fel terugreageren :) Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door Ome Henk:En wat als het hard waait Dan blaas ik zo hard mogelijk terug ha! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Jaja, figuurlijk gesproken wel ja Hoe zit het eigenlijk met die cd-speler test Zijn "we" daar al uit Die cd speler test, daar komen ze nooit meer uit . Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 net zoals als uit hun individualiteit,s crisis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Lees er dan gewoon oevheen! Oevheen Ik lees er meestal oemheen. Grapje Bas Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries: Die cd speler test, daar komen ze nooit meer uit . Groeten, Bas ik ben er uit hoor . mijn spaarcentjes gaan op aan een andere versterker denk ik . die cdspelers klinken toch bijna allemaal eender Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ik ben er uit hoor . mijn spaarcentjes gaan op aan een andere versterker denk ik . die cdspelers klinken toch bijna allemaal eender Beste Eric, Los van dat, gebleken is wel dat je Hkg ewoon heel goed is. (wil niet praten over beter of slechter dan de andere). En goed is gewoon goed zeg ik altijd maar. klaar! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door jopie:net zoals als uit hun individualiteit,s crisis. Jij kunt beter geen moeilijke woorden gebruiken Jopie Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 is het zo slecht gesteld met moi.???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ik ben er uit hoor . mijn spaarcentjes gaan op aan een andere versterker denk ik . die cdspelers klinken toch bijna allemaal eender Array ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Welnee joh! geen kisten ik hou er wel van als er zo nu en dan iemand op mijn grote poten staat. Dan kan ik weer lekker fel terugreageren Groeten, Bas Kisten zijn echt ideaal hoor! Ik heb al een jaar of 5, 6 kisten. Ik draag geen andere schoenen meer. Behalve als het erg warm is 's zomers en als ik een keer ga voetballen of zo. Maar anders heb ik kisten aan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 HK heeft ook een aantal prachtige eindversterkers gebouwd, welke ook zeer stabiel waren. Ik denk dat RonL je er wel meer over kunt vertellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 24 april 2003 Report Share Posted 24 april 2003 ...en ik weet hoe je daar aan kan komen, 2e hands. Zie www.radiomatrix.nl voor de HK AP2500 voorversterker en de HK PA 2200 eindversterker als set 799 euro. Eindversterker: nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 24 april 2003 Report Share Posted 24 april 2003 Zijn "we" er al uit? Ik, net als Erik, ook. Ik ben het volledig met Erik eens dat cd spelers bijna allemaal eender klinken (net als Erik en ik wat dat betreft). Ik ga mijn centen niet aan een duudere cd speler spenderen in de toekomst maar wil wel eens experimenteren met dingetjes als modificatie van wat apparaten, netsnoeren ( al geloof ik er niet in) en als mijn budget het toelaat hele mooie luidsprekers. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 24 april 2003 Report Share Posted 24 april 2003 Geplaatst door nando: maar wil wel eens experimenteren met dingetjes als modificatie van wat apparaten, netsnoeren ( al geloof ik er niet in) nando Lof Nando: onderzoekt alle dingen en behoudt het goede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 24 april 2003 Report Share Posted 24 april 2003 Dank je Hans... maar... doet niet iedereen dit? Is dit immers niet de essentie van de hobby? nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts