Jump to content

CD-speler test 12 april 2003; resultaten & verslagen

John Picoso
 Share

Recommended Posts

beste ANDRE je hebt hele mooie spullen die werkelijk in jouw oren FANTASTISCH klinken.

ik ben nu al overtuigd dat dat zo is.

NU;'''' juist als je zeker van iets bent, hoef je niet zo nodig in overtreffende zin er over te schrijven.

OME HENK is zeer tevreden met zijn set net zoals ik, en vele anderen.

en daar blijft de gehele bewijsdrang een beetje weg. :D:)

Geplaatst door jopie:

ik ruil de NOORDSTER tegen de OSE ANDRE, dan zeur ik NOOIT meer, DEAL??????????????   :D    :D    :D

Dus ergens geloof je wel dat er iets mooiers is dan de OSE, al ben je nog zo tevree :)

Ik zie jouw posts niet als zeuren, maar gewoon als goed vermaak ;)

Ooit heb ik eens een onderzoekje ondergaan en daarin werd gesproken over mijn "geldingsdrang".

Zoek zelf maar uit wat dat woord betekent :) :)

Andr

Geplaatst door Edwin Snoek:

Geldingsdrang is een uitvloeisel van een " chronisch minderwaardigheidsgevoel"      :D

Edwin

Wat een kromme stelling, we gaan aardig off-topic hier.

Die geldingsdrang werd als kwaliteit aangemerkt, niet als probleem :)

Andr

Geplaatst door jopie:

heb je gezien ANDRE dat ik dat positief opvatte.????????/

dus niet als probleem.

Ja dat zag ik, ik antwoordde ook op Edwin :)

Bedankt voor de positieve inbreng, dat waardeer ik van je :D

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Kom op met die resultaten    :D Volgens mij klopt er geen hout van    :P en heb je je anders voor gedaan dan jezelf bent    eek.gif

Het onderzoek was onderdeel van een 'outplacement' traject, ofwel een serieus psychologisch onderzoek door een kostbare instantie met het doel mijn sterke kanten naar voren te halen.

Een ander resultaat was dat ik een 'rekenkundig oplossend vermogen op gemiddeld universitair niveau' heb :o

Dat laatste heb ik nooit (in mijn werk en opleiding) uitgebuit, dat rekenen mij goed af gaat was me wel bekend , maar zo goed als dit.....

Nog een leuk aspect is mijn waardering voor- en onderzoek naar kleine details, hoe treffend :D

Mijn vasthoudendheid is inmiddels wel bekend.

Ook aardig is dat ik "een aanhanger ben van veranderingen met het oog op continu

Dat valt nog wel mee hoor met de moderatoren. Neem nou Audiopaul, Henno en Jan. Die hebben "de functie" om het off-topic gedeelte in het gareel te houden. En op andere topics hebben ze geen moderator functie en kunnen daar dus ook niet ingrijpen. Daarnaast als ze niet te streng zijn voor het Off-topic gedeelte, dan wordt door JP zonder twijfelen defintief het Grand caf

Geplaatst door Edwin Snoek:

..... en vreet me er soms nog steeds over op.     mad.gif      ;)

Edwin

Niet doen Edwin is nergens goed voor. Lijkt wel of je je liefje verloren hebt. Gewoon daar niet meer komen, dan slijt het wel .... ;)

Geplaatst door Pjotr:

Niet doen Edwin is nergens goed voor. Lijkt wel of je je liefje verloren hebt.     ;)

In feite is dat ook een beetje zo. :)

Ik dacht dat de liefde wederzijds was, maar toen de deur ineens voor m'n ogen dicht werd gegooid, toen wist ik dat "de liefde" maar van

Volgens mij houd JP alleen maar van zichzelf.      :D

Ik heb het idee dat JP zich de laatste tijd meer en meer van het forum onttrekt, en hiermee minder zijn stempel drukt of wil drukken op het forum. Kijk maar naar de topics die in de hoor hemzelf gemodereerde rubriek "over hifi.nl" te lezen zijn. Een half jaar geleden had 90% daarvan al lang op slot gezeten. :rolleyes:

Geplaatst door Henno Appel:

Ik heb het idee dat JP zich de laatste tijd meer en meer van het forum onttrekt, en hiermee minder zijn stempel drukt of wil drukken op het forum. Kijk maar naar de topics die in de hoor hemzelf gemodereerde rubriek "over hifi.nl" te lezen zijn. Een half jaar geleden had 90% daarvan al lang op slot gezeten.       :rolleyes:

Inderdaad, dat is waar dat 90% van de topics al lang op slot had gezeten. Ik denk zelf dat het niet zo is, omdat hij geen stempel meer wil drukken, maar dat hij meer het gevoel heeft van: Ik ben jullie geen verantwoordelijkheid schuldig. En als het je niet bevalt, dan vertrek je maar. Dat is denk ik meer de instelling geworden. Jp beantwoord ook geen enkele vraag meer die aan hem persoonlijk is gericht in een topic. Kijk maar eens hoeveel vragen er nog open staan. De enige reactie die JP nog gaf was op de correctie/schrijffout van de topic:Talent gezocht.

Dit was in het verleden