Jump to content

SACD beste keuze?

Robbert
 Share

Recommended Posts

Is met het oog op de nabije toekomst het beste om bij vervanging van de cd-speler een SACD-speler te kopen?

Er wordt beweerd dat er een groot SACD offensief komt van de platenmaatschappijen en dat enkele zelfs alleen nog maar nummers op SACD gaan uitbrengen.

Weet iemand hier meer van?

Geplaatst door Robbert:

Is met het oog op de nabije toekomst het beste om bij vervanging van de cd-speler een SACD-speler te kopen?

Er wordt beweerd dat er een groot SACD offensief komt van de platenmaatschappijen en dat enkele zelfs alleen nog maar nummers op SACD gaan uitbrengen.

Weet iemand hier meer van?

Komt er dan toch duidelijkheid??????

confused.gif

Geplaatst door Robbert:

Weet iemand hier meer?[/QB]

Mocht dat er inderdaad van komen, dan lijkt het me toch zinvol om in ieder geval op de hybride tour te gaan. SACD only zou wel grappig zijn.Maar zoals het er nu voorstaat,

heb je nog bijna geen keuze in SACD-spelers.

Op de vele alleseters na dan...

Wil je nu iets kopen, koop dan in godsnaam een mooie cd-speler. ( of je moet geld genoeg hebben voor een dCS o.i.d ! )

;)

Geplaatst door Robbert:

Dit heeft men ook van DVD-A ooit geroepen, geruchten als deze lopen al een paar jaar mee, in de praktijk is er echter niets van te zien.

Overigens, zelfs als zouden de maatschappijen nu ineens veel op SACD gaan uitbrengen, zal dit in elk geval hybride moeten zijn, gezien de grote hoeveelheid CD spelers die er nog zijn.

Kom je met een CD speler toch nog aan je muziek..............

Groet Jitze

De SACD alsmede de DVD-a kennen beide een opstartperiode van zeker 4 jaar.... In die tijd is er nog niets fatsoenlijks mee gebeurd.... ik durf de keuze nog niet te maken....

Ik weet dat ik nu eerder zou kiezen voor een goede kwaliteit CD speler, dan voor een allesvreter.....

De groentjes