Jump to content

De Perfect Performer King na de zomerrevisie 2003

John Picoso
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door spido:

Hallo Bas,

Volgens de advertenties wordt de demo a.s. zaterdag gehouden in het Mercure Hotel, Europaweg 25 te Arnhem, van 13.30 tot 17.30 uur.

Je wordt van van harte uitgenodigd niet alleen je vriendin mee te brengen, maar vooral ook je favoriete CD's!

(Die van dat conservatoriumjazzbandje, bijvoorbeeld, die Klaas bij jou hoorde... daar heeft hij het zo nu en dan nog over.)

Slijmjurk. Klaas laat zich niet alleen door meerdere personen vertegenwoordigen hier op dit forum, maar elk van die figuren heeft ook nog eens meerdere persoonlijkheden. Geef mij ook maar een emmer...

Geplaatst door RonL:

Slijmjurk. Klaas laat zich niet alleen door meerdere personen vertegenwoordigen hier op dit forum, maar elk van die figuren heeft ook nog eens meerdere persoonlijkheden. Geef mij ook maar een emmer...

Beste Ron,

Nou hier ligt de schuld toch bij mij. Al lang geleden (nog voor het PP gebeuren op de forum's) heb ik Klaas eens een cd beloofd. Echter is het er nooit van gekomen, maar belooft is belooft, en die belofte moet ik me wel aan houden. Vandaar de uitleg hier, en de de belofte dat ik een cd voor Klaas regel.

Groeten,

Bas

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste Ron,

Nou hier ligt de schuld toch bij mij. Al lang geleden (nog voor het PP gebeuren op de forum's) heb ik Klaas eens een cd beloofd. Echter is het er nooit van gekomen, maar belooft is belooft, en die belofte moet ik me wel aan houden. Vandaar de uitleg hier, en de de belofte dat ik een cd voor Klaas regel.

Groeten,

Bas

Bas,

Van schuld of geen schuld is helemaal geen sprake. Het valt op dat onze Klazen vervallen in mierzoete, slijmerige reacties als het gaat om belangstelling voor de pp. Een beetje nichterig zelfs en dat verwondert me helemaal niets als ik terugdenk aan de maniertjes van Klaas.

Geplaatst door telefunken:

sorry ik ben me er van bewust dat iedereen wel eens taalfouten of is het nou vaaltouten maakt, maar misselijke of misselijk     ;)(sorry vuitje in mijn oog)     :D

Het ging niet om een taalfout, maar om de hoop kots die jij steeds weer produceert. Soms zelfs met braakbeeldjes erbij.

't Hele forum gaat er naar stinken!

Kun je niet samen met die andere kotskerel een kotsklup oprichten, met een eigen fluimforum?

Geplaatst door spido:

Het ging niet om een taalfout, maar om de hoop kots die jij steeds weer produceert. Soms zelfs met braakbeeldjes erbij.

't Hele forum gaat er naar stinken!

Kun je niet samen met die andere kotskerel een kotsklup oprichten, met een eigen fluimforum?

arme forumbeheerders...

U wordt vriendelijk verzocht de braakemmertjes onmiddelijk na gebruik te ledigen, goed om te spoelen en buiten omgekeerd weg te zetten.

Verwijder meteen alle braakselresten van meubilair, vloer en forum met behulp van het speciale vaatdoekje.

Controleert u tevens of u wellicht op de eigen kleding of schoeisel heeft gebraakt. Vergeet niet het vaatdoekje goed uit te spoelen. :o

Geplaatst door spido:

U wordt vriendelijk verzocht de braakemmertjes onmiddelijk na gebruik te ledigen, goed om te spoelen en buiten omgekeerd weg te zetten.

Verwijder meteen alle braakselresten van meubilair, vloer en forum met behulp van

Controleert u tevens of u wellicht op de eigen kleding of schoeisel heeft gebraakt. Vergeet niet het vaatdoekje goed uit te spoelen.    :o

Ik krijg ineens een opmerkelijk inzicht in hoe er in Appelscha feest gevierd wordt...

Geplaatst door Kermit:

(...) Ron is echt niet geinteresseerd in de persoon van Klaas Feenstra.(...)

Het tegendeel blijkt het geval te zijn.

Helaas...

Overigens: ga jij Ron verdedigen? Denk je dat-ie dat nodig heeft?

Hij kan z

Geplaatst door spido:

En na het feest vindt Dick genoeg lijkjes om alle defectueuze onmiddellijks te completeren.    ;)

Niet echt complimenteus

of meent u heus

dat een werk zo affreus

geheel zonder keus

maar met toegeknepen neus

vrijwillig en genereus

wordt gedaan door geen reus

maar slechts een Augias

en zeker geen Zeus?

Met groet,

Augi Jas was een vieze reus

tartte alle wetten des milieus

Zijn naam verstoort je rijm, maar heus

de Muze gunt j'een beet're keus

De taal der dichters is pasteus:

Augi Jas wijkt voor Augi Jeus

En zegt men: "Die naam is frauduleus!"

Antwoord dan slechts: "Ach, me neus..!"

Geplaatst door Bob James:

Hallo Erik,

Staat toch allemaal op www.perfectperformer.nl  ?

En wat het geluid betreft: je kunt ze vergelijken tijdens een demo.

Op 18-10 in Rotterdam, bijvoorbeeld.

18 /10 zit ik op de vad .

en daarna een kabel battle bij hans .

jammer ,

ik had de king en de prince wel eens naast elkaar willen horen /zien

affijn , misschien reis ik wel een keer naar appelscha

:)

Geplaatst door erik klijnsmit:

18 /10  zit ik op de vad .

en daarna een kabel battle bij hans .

jammer ,

ik had de king en de prince wel eens naast elkaar willen horen /zien

affijn , misschien reis ik wel een keer naar appelscha

:)

Oh, volgens mij is het de 19e, althans, dit zegt Hans in zijn topic:

"Erik mailde mij om na de VAD op 19 october eens bij mij thuis te komen luisteren." :)

Da's pech, excuus weg cool.gif

Andr