Jump to content

De Perfect Performer King na de zomerrevisie 2003

John Picoso
 Share

Recommended Posts

eek.gif Een kabel-battle bij Hans??? eek.gif

Bedoel je: met dit kabeltje klinkt het zus en met dat kabeltje klinkt het zo en volgens mij is zus mooier dan zo... nee wacht even... zo is mooier dan zus... eh nee... het laag van zus is mooier dan het laag van zo... nee: het hoog van zo is mooier dan het hoog van zus... nee: het laag van zus is mooier dan het hoog van zo... nee:... eh...

Je kunt beter naar de demo komen.

Gewone goede kabels, in elk geval.

Geplaatst door TannoJ:

Die worden veel te veel aan hun naderende einde herinnerd als ze die grote glimmende kisten zien   :)    ;)

Beste TannoJ,

Ik laat me cremeren; als de wind gunstig staat, ben ik eerder thuis dan de familie

:D:D:D

Met opgewekte groet,

Geplaatst door spido:

Als je mijn advies niet binnen enkele dagen opvolgt, moet je rekening houden met voor jou onprettige gevolgen.

Haal je dan je vader erbij? Die heel sterk is en bij de politie zit? Wordt nog linke soep hier op het forum.. En ik maar denken dat ik met mijn 18 jaar nog vrij kinderachtig was, maar er zijn ergere gevallen die nog een stuk ouder zijn ook.. :(

Geplaatst door spido:

Als je mijn advies niet binnen enkele dagen opvolgt, moet je rekening houden met voor jou onprettige gevolgen.

Nou, nou Spido toch,

En ik maar denken dat zuivere lucht en landelijke rust balsem zijn voor de geest.

Om te stoken: wanneer loopt het ultimatum af en wat zijn de represailles

:)

Dit is een openbaar forum dus we hebben recht op duidelijkheid.

Met groet,

Geplaatst door dick jansen:

Nou, nou Spido toch,

En ik maar denken dat zuivere lucht en landelijke rust balsem zijn voor de geest.

Om te stoken: wanneer loopt het ultimatum af en wat zijn de represailles

Met groet,

Dat van die balsem klopt ook wel. Kun je nagaan wat er gebeurt zou zijn als die

Geplaatst door dick jansen:

(...) Om te stoken: wanneer loopt het ultimatum af en wat zijn de represailles

Met groet,

Beste Dick,

Van mijn twaalf veroordelingen waren er zes wegens geweldpleging en mishandeling, waarvan drie verzwaard met bedreiging en vrijheidsberoving.

Ik heb nu wel geleerd dat ik voorzichtig moet zijn met de feestjes en partijtjes die ik mijn opponenten in het vooruitzicht stel.

Men moet niet denken aan juridische maatregelen of zo: ik heb nooit veel vertrouwen gesteld in de rechterlijke macht.

't Wordt weer aardig weer! Waarschijnlijk gaan de Intruders binnenkort wel weer buitenspelen.

cool.gif

Geplaatst door spido:

Beste Dick,

Van mijn twaalf veroordelingen waren er zes wegens geweldpleging en mishandeling, waarvan drie verzwaard met bedreiging en vrijheidsberoving.

Nogmaals, nou, nou Spido,

Zelf ben ik niet voor een kleintje vervaard, maar mijn lief wil ook meekomen op 15-11 en die neem ik bij voorkeur onbeschadigd weer mee terug... Hoe schat je mijn kansen in

;);)

Met opgewekte groet,

Geplaatst door Bob James:

(expres gekozen, Dick, dat foute woord!)

Beste Bob James,

Woordenlijst Nederlandse Taal, tiende oplage, november 1997, pagina 612, linkerkolom, ongeveer halverwege: ondertussen.

Je hoeft je niet op voorhand overal voor te verontschuldigen hoor

:D:D

Met groet,

Geplaatst door spido:

eek.gif  Een kabel-battle bij Hans???     eek.gif

Bedoel je: met dit kabeltje klinkt het zus en met dat kabeltje klinkt het zo en volgens mij is zus mooier dan zo... nee wacht even... zo is mooier dan zus... eh nee... het laag van zus is mooier dan het laag van zo... nee: het hoog van zo is mooier dan het hoog van zus... nee: het laag van zus is mooier dan het hoog van zo... nee:... eh...

Je kunt beter naar de demo komen.

Gewone goede kabels, in elk geval.

tword een weddenschap , spido .

ik wed dat mijn cdspeler met mijn dropveters en mijn pc netsnoer , net zo goed klinkt dan de cdspelr van hans ,met zijn interlinks en zijn netsnoer .

we wedden om een kratje pils .

en om de eer ,natuurlijk. ;)

ps : we hebben allebei de zelfde cdspelers

Beste Erik,

En wie-o-wie-o-wie gaat uitmaken wat "beter" is?

Jullie kunnen beter een wedstrijdje doen wie het eerste een krat bier leegdrinkt. Dat is tenminste controleerbaar.

De inzet kan dan een kabeltje naar keuze zijn.

Wedden dat de winnaar daarna meteen "de beste" pakt?

Beste Dick,

Maak je geen zorgen: ik zal er niet zijn.

En wat "ondertussen" betreft: in mijn jeugd was dat nog een vies woord!

Het werd beschouwd als een contaminatie van "onderwijl" en "intussen".

Wat is de taal toch veranderlijk, de laatste tijd.

Het is inderdaad niet heel moeilijk om Bob en z'n vriendjes hier te blocken. Ik zou het een goed idee vinden. Maar volgens mij moeten wij wachten tot een of ander wazig knaagdier uit de bossen van Ravenswoude het juiste kabeltje weet te vinden.

Dat kan nog wel even duren....