Jump to content

De Perfect Performer King na de zomerrevisie 2003

John Picoso
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Puur:

Jij prijst ze aan Ron!!

Dat heb je toch wel door hoop ik.

De PP blijft ook door mijn bijdragen onderwerp van gesprek. Niks mis mee, maar ze vormen ook aanleiding voor Klaas om diens andere hobby op dit forum uit te oefenen: het anoniem afzeiken van forumleden met een voorkeur voor andere luidsprekersystemen.

Ik stop bij deze met mijn reacties op PP onderwerpen. Daar mag je me aan houden Puur! Veel plezier met je speakers.

Geplaatst door RonL:

Ik stop bij deze met mijn reacties op PP onderwerpen. Daar mag je me aan houden Puur! Veel plezier met je speakers.

Bravo :) :)

Dan kunnnen je gedachten ook weer vrijelijk naar iets anders (positiefs) uit gaan ;)

Andr

Nou jongens, dit is weer volslagen nutteloos allemaal. Maar ik moet zeggen: De vunzige vuilbekkerij die ik hier aantref werkt toch wel onbedaarlijk op mijn lachspieren :D

Bravo !! D'r kunnen toch best nog wel een paar bladzijden bei ?

Paul.

Beste Ron,

Een paar dagen geleden bood ik je de gelegenheid om je excuses aan te bieden aan Klaas Feenstra, vanwege de smerige en geheel uit de vergiftigde Hoekse lucht gegrepen opmerkingen die je over hem had gemaakt.

Je hebt van die gelegenheid geen gebruik gemaakt.

Daarom besloot ik gisterenmiddag om, samen met een bundeltje motorvriendjes, binnenkort een gezellig tochtje naar HvH te maken.

Hoogtepunt van het uitstapje: het apetten van Ron.

Spido,

Zo'n ritje op een Intruder met een stel bejaarden is natuurlijk niks aan. Dus dan bedenk je nog een klapstuk voor na afloop. Maar is het nu dan afgelopen, eikelvormig uiteinde?

Groet, vanuit een zonnig Hoek van Holland

Geplaatst door spido:

Beste Ron,

Een paar dagen geleden bood ik je de gelegenheid om je excuses aan te bieden aan Klaas Feenstra, vanwege de smerige en geheel uit de vergiftigde Hoekse lucht gegrepen opmerkingen die je over hem had gemaakt.

Je hebt van die gelegenheid geen gebruik gemaakt.

Daarom besloot ik gisterenmiddag om, samen met een bundeltje motorvriendjes, binnenkort een gezellig tochtje naar HvH te maken.

Hoogtepunt van het uitstapje: het apetten van Ron.

Wat een nichtenbericht van die Spido.

Kom maar langs met je Intruder knulletjes. Ik regel wel een paar collega mariniers (meer is niet nodig bij die verzameling vetlappen) om ze met Intruders de Nieuwe Waterweg in te flikkeren. Normaal doen we dit alleen voor collega-militairen, maar dit vinden we zelf wel grappig, dus we helpen Ron graag!

Geplaatst door spido:

Jullie zijn toch die jongetjes met die apepakkies aan en met van die strakke kontjes in die witte broekjes?

Is nog uit de tijd van de stoere jongens, die zo dapper waren totdat de moffen echt kwamen.)

Leuk hoor!

? :D

Het is wel duidelijk waar jouw voorkeuren liggen. Zijn die matrozenpakjes nog steeds zo populair in de oude nichten scene? Van wie zou die harige herenreet nou toch zijn waar RonL het over had?

Geplaatst door spido:

Beste Dick,

Ach een Intruder gaat nu eenmaal wat korter door de bocht dan een S-klasse fregat...

Beste Spido,

Dat weet ik en jij ook, dus reden te meer voor enige prudentie alvorens wat neer te kalken. Wat mij betreft ben je nu met Intruder en al in de berm beland.

Met groet,

Geplaatst door Mahonie:

Het is wel duidelijk waar jouw voorkeuren liggen. Zijn die matrozenpakjes nog steeds zo populair in de oude nichten scene? Van wie zou die harige herenreet nou toch zijn waar RonL het over had?

Ja, matrozenpakjes zijn altijd populair geweest in de nichtenscene!

Flikkers trokken ze graag aan, wanneer aan de wal de grond hen te heet onder de voeten werd.

Niet voor niets heeft de marine een eeuwenlange traditie van homosexualiteit achter de bruine rug: een traditie vol homosexuele intimidatie, aanranding en groepsverkrachting (Plompie!).

Die harige herenreet bestond tot dusverre alleen in Rons vunzige fantasie. Nu dus ook in de jouwe, begrijp ik.

Beste Dick,

Je bent dus toch in de bres gesprongen voor Onze Jongens, de mariniers, die zo manhaftig de Maasbruggen verdedigden en zo?

Je verdedigt een mythe, Dick. (Leuk woord, in dit verband.)

Maar waar flink wordt gevochten, wordt ook flink gesneuveld.

Welnu, voor onze Helden van Rotterdam geldt hetzelfde als wat de napoleontische garde d'honneur gold.

Hun devies was: "De garde sterft, maar geeft zich niet over."

Maar bij Waterloo gaven ze zich wel over, en stierven niet.

Niet dat ik het die mariniers kwalijk neem, hoor.

Met een zakmes en vijf scherpe patronen op zak de oorlog ingestuurd worden valt ook niet mee.

En dat ze er nu zo lullig bijstaan, wanneer het misloopt bij hun vredesmissies, is ook maar gedeeltelijk hun eigen schuld.

In de tijd van Michiel en Maarten H. waren mariniers mannen van de daad.

Nu zijn het de jongetjes van het mandaat.

Geplaatst door spido:

Beste Dick,

Je bent dus toch in de bres gesprongen voor Onze Jongens, de mariniers, die zo manhaftig de Maasbruggen verdedigden en zo?

Je verdedigt een mythe, Dick. (Leuk woord, in dit verband.)

Maar waar flink wordt gevochten, wordt ook flink gesneuveld.

Welnu, voor onze Helden van Rotterdam geldt hetzelfde als wat de napoleontische garde d'honneur gold.

Hun devies was: "De garde sterft, maar geeft zich niet over."

Maar bij Waterloo gaven ze zich wel over, en stierven niet.

Niet dat ik het die mariniers kwalijk neem, hoor.

Met een zakmes en vijf scherpe patronen op zak de oorlog ingestuurd worden valt ook niet mee.

En dat ze er nu zo lullig bijstaan, wanneer het misloopt bij hun vredesmissies, is ook maar gedeeltelijk hun eigen schuld.

In de tijd van Michiel en Maarten H. waren mariniers mannen van de daad.

Nu zijn het de jongetjes van het mandaat.

Beste Spido,

Toch de verslagen van zowel Waterloo als Rotterdam nog maar eens doorlezen en aldus, geholpen door de wetenschap dat de vergelijking volslagen mank gaat, sleutelen aan je historisch besef

:D:D:D

Met groet,

Geplaatst door erik klijnsmit:

kheb pas het boek :"grebbelinie 1940 "gelezen .

erg onthutsend .

zo,n defensie bezuiniging vlak voor de oorlog .

kmoest er afgelopen maand weer aan denken .

met al die bezuinigingen .

je weet het niet . :rolleyes:

De grebbelinie was nooit bedoeld als stelling om de opmars van den vijand definitief te stuiten.

Daar was de hollandse waterlinie voor bedacht.

De eerstgenoemde diende om de vijand te vertragen om de hollandse vesting op orde te krijgen.

Ook met de bezuinigingen heeft de grebbelinie z'n nut bewezen.

Men wist de vijand voldoende lang tegen te houden om het kabinet en het volledige koningshuis voldoende tijd te geven om te vluchten.

Via Hoek van Holland...

Frank

Geplaatst door spido:

Ja, matrozenpakjes zijn altijd populair geweest in de nichtenscene!

Flikkers trokken ze graag aan, wanneer aan de wal de grond hen te heet onder de voeten werd.

Niet voor niets heeft de marine een eeuwenlange traditie van homosexualiteit achter de bruine rug: een traditie vol homosexuele intimidatie, aanranding en groepsverkrachting (Plompie!).

Ik vermoed dat klein Spidootje in de jaren '40 tijdens de Pinksterlanddagen hard te grazen is genomen door de anti-militaristische jeugd van Appelscha. Het zou in ieder geval een hoop verklaren.

Eng hoor, zo'n beweging...