spido Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 (...) ik studeer informatica MTS, en ga aankomend jaar een iets andere richting in met technische informatica op de HTS in eindhoven (aansturing van electronica dmv informatica) Succes gewenst, voor dan. En welterusten, voor nu. (Je bedoelt informatie die in chipjes is opgeslagen voor direct / automatisch gebruik in auto's, huishoudelijke apparatuur, gereedschap e.d.? Firmware, zeg maar? Nou ja, dat hoor ik nog wel eens van je...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Er is overigens 1 erg opvallend iets, jij (Spido) post reacties met regelmaat.. maar ik zie je nergens online etc in de lijst onderin bij het forum overzicht, Ik krijg hierbij ook nog het idee dat jij iemand van HEAR zelf kunt zijn Trusten, ik ga lekker pitten! HEERLIJK Mvgr, Sherwin Sherwin Je kunt bij aanloggen aangeven dat je niet herkenbaar zichtbaar wilt zijn in de Online lijst. Als je dat aangeeft, dan verschijn je er als 'gast'. Misschien is dat heel handig als je onder verschillende namen op het forum zit... Voorkomt uitspraken als: ik zag Spido afloggen en meteen daarna BobJames of Figaro aanloggen. Binnenkort zullen er wel meer Appelschase aliassen verschijnen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Ik heb wel eens gehoord dat je dan met de gekste mensen te maken krijgt... "Tante Zus" zag alles, hoorde alles en wist alles maar ze kwam nooit van der stoel af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Henk is dus geweest. Nog meer mensen? Ik ben ook nog even in Goutum geweest om de beruchte luidsprekers te beluisteren. Het zaaltje was niet ideaal en mijn luisterplaats helemaal niet maar toch zijn ze me niet tegengevallen. De King ging lekker laag wat je gezien zijn afmetingen ook wel mag verwachten. Wat me wel opviel was dat er toch wel een groot verschil in de midden- en hogetonenweergave van de Prince en King zat al is de luidsprekerbezetting hier gelijk volgens de heer Feenstra. De King was wat directer en feller terwijl de Prince hier naar mijn smaak wat rustiger en ingetogener klonk. Misschien dat het kantelpunt wat anders is gekozen of dat het de middentoner van de Prince wat minder werk hoefde te verzetten in de lagere regionen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 november 2003 Report Share Posted 25 november 2003 Dezelfde middentoner zet bij de Prince een octaaf hoger in dan bij de King. Maar misschien lijkt het midden en hoog alleen maar anders te zijn, doordat het laag wat anders van karakter is? (Vergelijk het met schilderkunst: hetzelfde rood is heel fel wanneer er groen tegenaan ligt en is minder fel wanneer je er rose of paars naast ziet.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 29 november 2003 Report Share Posted 29 november 2003 Klinken beide zeer aardig, maar ik werd niet emotioneel betrokken bij de muziek. Kennelijk had ik een kouwe dag Ik had precies hetzelfde..... Thuis heb ik dat nooit. Zoals het klokje thuis tikt? Volgens mij zou een betere bron en bekabeling veel doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Leuke demo (in Goutum) met af en toe afgrijselijke "muziek" Van wat voor rotmuziek houd j Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob James Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 (...) Klinken beide zeer aardig, maar ik werd niet emotioneel betrokken (...) Emotioneel betrokken... of niet emotioneel betrokken... dat is de kwestie. Er zijn luidsprekers die mij emotioneel raken: Van sommige word ik onpasselijk. Van andere moet ik zachtjes huilen. D'r zijn er ook waarvan ik in de lach schiet. Maar dat zijn allemaal niet de luidsprekers die ik goed vind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Henk is dus geweest. Nog meer mensen? Ja, depeter is ook ff geweest. Voor hoelang weet ik niet... Ja, ik ben er ook geweest, nou nou. Over de speakers kan ik alleen vertellen dat ze mij hier niet konden boeien. Maar toen die klaas begon met een verhaal over God en dat er tegenwoordig meer mensen in de Hel belanden dan in de hemel, dacht ik waar ben ik hier?? Naar mijn idee ontbrak alleen de wierook nog, en de preekstoel. Dus wegwezen. DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Wie Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 ik ben er ook nog steeds verliefd op . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Ik ook. De avonden zijn nog mooier geworden dankzij de speakers van Klaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Ik ook. De avonden zijn nog mooier geworden dankzij de speakers van Klaas. Zo kan ie wel weer jongens Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Ik ook. De avonden zijn nog mooier geworden dankzij de speakers van Klaas. En de nachten Puur? Slaap je eindelijk weer een beetje na de aanvankelijke ellende met die PP's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 En de nachten Puur? Slaap je eindelijk weer een beetje na de aanvankelijke ellende met die PP's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 ach , wat heet ellende . de nieuwe bmw 7 serie , had ook zijn nukken . en toch rijden er nu heel veel tevreden mensen in . Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Wie 'm zo koopt haalt voor de 1200 euro per stuk een goede weergever in huis. Maar het is wel een "grote" luidspreker. Wie hem aankleedt met low-end elektronica en niet al te veel eisen stelt kan er toch heel goed mee van muziek genieten. Dit is de conclusie van John Picoso. Hij staat in de openingspost. Deze conclusie staat voor mij nog steeds overeind. H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Wie 'm zo koopt haalt voor de 1200 euro per stuk een goede weergever in huis. Maar het is wel een "grote" luidspreker. Wie hem aankleedt met low-end elektronica en niet al te veel eisen stelt kan er toch heel goed mee van muziek genieten. Dit is de conclusie van John Picoso. Hij staat in de openingspost. Deze conclusie staat voor mij nog steeds overeind. H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Ik vind de Creek ook behoorlijk bovengemiddeld..... Als je hoort wat een Johan Ketelaar CD loopwerk/DAC doet of wat een Sonneteer Sedley doet met een Creek versterker..... Voor mij ongelovelijk! Maar ik zal in de toekomst nog wel eens wat gaan beluisteren, ik zal wel niet zomaar genezen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.f Posted 4 december 2003 Report Share Posted 4 december 2003 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.f Posted 4 december 2003 Report Share Posted 4 december 2003 Ik zal niet ontkennen dat ik hem bij het zien van jouw avatar even in de hand genomen heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.f Posted 4 december 2003 Report Share Posted 4 december 2003 Dan ga jij beroerde tijden tegemoet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 4 december 2003 Report Share Posted 4 december 2003 whahahahaha... (pd lacht om sherwin) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 4 december 2003 Report Share Posted 4 december 2003 Toch ben ik nog steeds benieuwd hoe jij aan die foto van Bob en Figaro komt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 december 2003 Report Share Posted 4 december 2003 Toch ben ik nog steeds benieuwd hoe jij aan die foto van Bob en Figaro komt! Tjemig, dat is toch helemaal niet zo moeilijk zeg: Meer verklap ik niet, er zijn er trouwens meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts