Puur Posted 2 oktober 2003 Report Share Posted 2 oktober 2003 Maar in ieder geval bedankt voor al deze mooie reacties na deze review over mijn set. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 2 oktober 2003 Report Share Posted 2 oktober 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dat blijkt altijd moeilijk Bedankt voor dit inzicht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 2 oktober 2003 Report Share Posted 2 oktober 2003 Geplaatst door spido:Beste Erik, En wie-o-wie-o-wie gaat uitmaken wat "beter" is? Jullie kunnen beter een wedstrijdje doen wie het eerste een krat bier leegdrinkt. Dat is tenminste controleerbaar. De inzet kan dan een kabeltje naar keuze zijn. Wedden dat de winnaar daarna meteen "de beste" pakt? . we zijn met 7 man geloof ik . en die hebben allemaal betere oren dan ik dus word het voor hen makkelijk om te bepalen wat beter is . het probleem is wel , dat ze niet weten wat er speeld . dus het tussen de oren verhaal heeft geen invloed . en ik wed dan ook dat er geen verschil is . voor de grap dan h Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 2 oktober 2003 Report Share Posted 2 oktober 2003 Geplaatst door spido: Beste Ron, Je zou er verstandig aan doen je laatste posting nog eens goed door te lezen, spijt en schaamte te voelen, en openlijk je excuses aan te bieden aan Klaas Feenstra. Als je mijn advies niet binnen enkele dagen opvolgt, moet je rekening houden met voor jou onprettige gevolgen. waarom zou ron dat moeten doen ben jij zo'n klikspaan. die ron moeten nu toch onderhand trillen van angst na het lezen van jou angstaanjagende reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 2 oktober 2003 Report Share Posted 2 oktober 2003 Geplaatst door Henrie: Ach, het moest een keer gebeuren dat 1 van de vele personages/NEP's zich zou verlullen. En eigenlijk wisten we het allemaal al... Beste Henrie, Ach, we bemoeien ons hear allemaal wel eens met elkaars zaakjes, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 oktober 2003 Report Share Posted 2 oktober 2003 Geplaatst door spido: Beste Dick, Van mijn twaalf veroordelingen waren er zes wegens geweldpleging en mishandeling, waarvan drie verzwaard met bedreiging en vrijheidsberoving. Ik heb nu wel geleerd dat ik voorzichtig moet zijn met de feestjes en partijtjes die ik mijn opponenten in het vooruitzicht stel. Men moet niet denken aan juridische maatregelen of zo: ik heb nooit veel vertrouwen gesteld in de rechterlijke macht. 't Wordt weer aardig weer! Waarschijnlijk gaan de Intruders binnenkort wel weer buitenspelen. Zijn die intruders allemaal net zo virtueel als Spido In dat geval kan het een zeer interessante happening worden Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 2 oktober 2003 Report Share Posted 2 oktober 2003 achja, FeenSTRA .. BRUINsma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Geplaatst door spido: Beste Henrie, Ach, we bemoeien ons hear allemaal wel eens met elkaars zaakjes, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Hehe.. de bruine sfeer komt weer terug Ridders, Holen, Grotten, Sterren, gedichten.. Holengeur en manenschijn Mvgr, Sherwin Geplaatst door Sherwin: En de harde variant: 'Holengeur en Anuspijn' Mvgr Go Sherwin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Henrie... dat is Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Geplaatst door spido:Henrie... dat is Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Beste Dick, What's good for the goose... ain't no f*ckin' good for the gander!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Geplaatst door spido:Beste Dick, What's good for the goose... ain't no f*ckin' good for the gander!! De ervaringsdeskundige spreekt .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Snif! Snif!! Ik ruik kots! En poep! J Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Geplaatst door Kermit: (...) Er zijn ook dingen die de King minder mooi doet en in die zin is het geen alleseter.(...) Beste Kermit, Wanneer ik zo de recensies en reacties over de King lees - van Jan van Gelderen (HVT), van Bas de Vries (hifi.nl), op het hear.nl forum - van Picoso ten huize van Puur en van de luisterclub ten huize van Erik Klijnsmit - dan moet ik tenslotte tot de conclusie komen dat iedereen een andere luidspreker heeft gehoord. In het algemeen is het oordeel op hear.nl over de King van n Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 dus dit is wat ze anale regressie noemen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Zeg, willen jullie wel on topic blijven?!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob James Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Geplaatst door Henrie: (...) Iedereen die een beetje verstand heeft, ziet dat Bob James, Spido, Spiekerboer en weet ik wie nog meer, allemaal dezelfde persoon zijn. Net wat je zegt: "een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Hmm.. ik denk dat er bij Spido eerder sprake is van 'Anale Depressie' Of hij heeft last van aambijen en is dusdanig jaloers dat anderen wel wat naar binnen kunnen schuiven en hij niet Mvgr, Sherwin Je snapt het nog niet helemaal Sherwin. Spido is een geest (de geest van de overleden Spiekerboer). Geesten kennen geen materieele, laat staan lijfelijke, contacten. Over het gemis daaraan kunnen ze wel hopeloos gefrustreerd zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Nee Pjotr, je snapt het niet.. Spido is de gefustreerde kant van onze gedetineerde 'Klaas F'; Mvgr Daar is vooralsnog geen overtuigend bewijs voor. Er wordt hier sufgesuggereerd maar bewijs heb je niet. En of spido/wijlen spiekerboer nou wel of niet Klaas heet van voren is eigenlijk helemaal niet interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 he sherwin, niet de bink uithangen he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Let op; Spido kennende is het een spiekerboer, niet echt een ICT-er ofzo.. dus; Iemand moet kunnen traceren vanaf welk IP of vanuit welke route (als hij telkens een andre IP neemt via DHCP etc) die berichten worden verzonnen; dan lijkt het mij stug dat het niet allemaal dezelfde personen zijn als het vanuit 1 punt komt, of je kijkt of alle data vanuit dezelfde gateway komt ofzo; Is ie geen computernerd dan kun je gewoon traceren vanuit welk IP etc de berichten vandaan komen (gewoon data overdracht). Mvgr, Sherwin Het kan allemaal en jij hebt dat ook allemaal getraceerd zeker Als je zo slim bent dan kun je ook het fysieke adres achterhalen. Laat maar zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Ja ja, zeker net "Het Koekoeksnest" gelezen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Geplaatst door Pjotr: Daar is vooralsnog geen overtuigend bewijs voor. Er wordt hier sufgesuggereerd maar bewijs heb je niet. En of spido/wijlen spiekerboer nou wel of niet Klaas heet van voren is eigenlijk helemaal niet interessant. Ik vind het wel interessant hoor dat iemand meerdere, zo verschillende persoonlijkheden kan hebben...... Het zal wel door de stress van het onzekere commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Geplaatst door TannoJ: Ik vind het wel interessant hoor dat iemand meerdere, zo verschillende persoonlijkheden kan hebben...... Het zal wel door de stress van het onzekere commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts