Haudio Posted 15 juli 2001 Report Share Posted 15 juli 2001 Geplaatst door Ruud Flohr:Wanneer komt mijn Leonardo nou Beste Ruud, Als er iets komt wat er op lijkt dan maak ik er een Transrotor Leonardo van. Het schijnt dat ik volgende week zaterdag wel een Sirius krijg voor een paar dagen. Ik hoop dat voor de Sirius nog een paar Leonardo's binnenkomen ( hoop,hoop,hoop) MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 16 juli 2001 Report Share Posted 16 juli 2001 Geplaatst door Alco:Mail je me effe, zodra ik op 'kraamvisite' mag komen ? Het mailtje met de uitnodiging ligt al dagen te wachten in mijn "Drafts" folder. Zal een geweldig gevoel zijn als ik op de Send button druk Enne Haudio, Ik (en ook Ome Henk) hopen heel hard met je mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 juli 2001 Author Report Share Posted 17 juli 2001 Wauw, hebben jullie dat gezien? Al 360 views op deze topic! Da's vast een record! Ik ben benieuwd wie binnenkort met eigen luisterervaringen deze topic komt aanvullen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Tja, Dat moet of Ome Henk of Ruud zijn. De vraag is natuurlijk wie is er eerder in het bezit van de Leonardo en wie kan er het snelste typen. Maarten PS. Wij clearaudio bezitters zijn in de minderheid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 juli 2001 Author Report Share Posted 17 juli 2001 Geplaatst door Maarten:PS. Wij clearaudio bezitters zijn in de minderheid Beste Maarten, Dat is misschien wel zo, maar dat neemt niet weg dat ook de Champion erg goed is! Ik ben benieuwd naar jouw review en wellicht win je er ook nog F50,- mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 18 juli 2001 Report Share Posted 18 juli 2001 Geplaatst door Audiopaul:Wauw, hebben jullie dat gezien? Al 360 views op deze topic! Da's vast een record! Ik ben benieuwd wie binnenkort met eigen luisterervaringen deze topic komt aanvullen! Hoi AudioPaul, Nog even wachten, dan komen er nog 2 reviews op deze topic. Wanneer deze reviews komen is nog onbekend . Maar ik kan je verzekeren, als er een review komt dat ik sneller probeer te typen als Ome Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 20 juli 2001 Report Share Posted 20 juli 2001 Beste, Nog een week en dan komen er weer een tweetal reviews bij van deze prachtige platenspeler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 juli 2001 Author Report Share Posted 20 juli 2001 Geplaatst door Ruud Flohr:Beste, Nog een week en dan komen er weer een tweetal reviews bij van deze prachtige platenspeler Goed nieuws, Ruud! En Ome Henk keert voorlopig even niet naar Friesland terug! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 21 juli 2001 Report Share Posted 21 juli 2001 Geplaatst door Audiopaul: Goed nieuws, Ruud! En Ome Henk keert voorlopig even niet naar Friesland terug! Enne Ome Henk, Stuck in Ede of weer terug in Friesland ?? Hoe was het bezoekje, je mag het ook mailen. Heb gisteren nog je Leonardo gezien bij Haudio Dus binnenkort een tweede recensie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 juli 2001 Report Share Posted 21 juli 2001 Ik ben echt benieuwd wat Haudio buiten de geweldige Leonardo nog meer in zijn zaak heeft. Ik heb eens, naar aanleiding van zijn merkensite, gezocht naar wat de verschillende fabrikanten zoal te bieden hebben. Ik moet zeggen dat daar hele mooie tussen zaten. Hoe ze klinken weet ik niet, want zo'n plaatje klinkt nergens naar. De spelers van Acoustic Solid en Nottingham Analogue zagen er fantastisch uit. Maar zijn die echt zoveel minder dan de Leonardo? P.S.: H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 21 juli 2001 Report Share Posted 21 juli 2001 Ha die Sodejuu, Nee die zijn niet minder ( Acoustic-Solid,Nottinham-Analoque) beter volgens de wet van Bartje maar ook meer Euro's. Dus niet beter dan Transrotor in dezelfde prijsklasse. De Sirius heeft minder meetrillende massa (oppervlakte) dus neutraler van klank en heel rustig. Tja de prijs is hoger dan de Leonardo en die kun je gemakkelijk opwaarderen en de Sirius niet. Acoustic-Solid kunnen gemakkelijk 3 armen op gemonteerd worden. Nottingham-Analoque heeft ook een prima prijskwaliteits verhouding en is ook een hoogwaardig element waard. WAARSCHUWING !!!!!!!! NIET LET OP NIET !!!!!! Naar de pre-pre gaan luisteren van Ruud. Danny Cabell's( Aitos buizen pre-pre) klinkt dusdanig dat je wilt gaan sparen. Voor een komplete met RIAA netwerk ben je 10.000,00 kwijt. Als je het hoort dan verkoop je je boot. Ruud hoorde direct de kwaliteiten van Transrotor door er zijn pre voor te zetten. En weet nu dat Project goede draaitafels maakt maar niet een uit je bol gaan kwaliteit. En dat was wel met de kombinatie Transrotor-Aitos ! Dus niet naar luisteren. Bovendien zoals jullie hebben gelezen Ruud kan al niet meer anders. Verslaafd !!! MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 juli 2001 Author Report Share Posted 21 juli 2001 Geplaatst door Haudio:WAARSCHUWING !!!!!!!! NIET LET OP NIET !!!!!! Naar de pre-pre gaan luisteren van Ruud. Danny Cabell's( Aitos buizen pre-pre) klinkt dusdanig dat je wilt gaan sparen. Voor een komplete met RIAA netwerk ben je 10.000,00 kwijt. Als je het hoort dan verkoop je je boot. Ruud hoorde direct de kwaliteiten van Transrotor door er zijn pre voor te zetten. En weet nu dat Project goede draaitafels maakt maar niet een uit je bol gaan kwaliteit. En dat was wel met de kombinatie Transrotor-Aitos ! Dus niet naar luisteren. Bovendien zoals jullie hebben gelezen Ruud kan al niet meer anders. Verslaafd !!! MvG, Haudio Oh jee, Haudio....bedankt voor de waarschuwing! Ruud, laat 'm dan maar thuis, want anders koppel ik 'm niet meer los als 'ie bij mij staat!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 22 juli 2001 Report Share Posted 22 juli 2001 Hallo, Ik ben benieuwd naar de ervaringen en bevindingen van een Clearaudio Champion met een RB 300 arm en Clearaudio interlink , daarin gemonteerd een Dynavector 17 D Mk 2 aangesloten rechtstreeks op een Marantz phonotrap PM 14 KI of via een Sphinx pre-pre. Dit alles kan Maarten ons vertellen. Dus Maarten waar blijft jou Review. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 juli 2001 Author Report Share Posted 22 juli 2001 Geplaatst door Ome Henk: Ha Haudio, Daar ben ik ook benieuwd naar (maar dan wel in een nieuw topic!). Dus kom op Maarten je kunt het (dat weet ik zeker). Beste Ruud (en anderen(, Ik zet hier g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 juli 2001 Author Report Share Posted 24 juli 2001 Geplaatst door Ruud:Beste Analogenliefhebbers. Gedwongen door de omstandigheden heb ik hedenmiddag een Transrotor moeten bestellen bij Audio Selectief in Sneek. Een zo wonderbaarlijk natuurlijk klinkend apparaat kan ik gewoon niet laten staan. Mede door de reviews van Paul en Maarten ben ik weer terug op het rechtgeaarde pad van de (echte?)analoge muziekliefhebbers. Groet Ruud. Beste Ruud, VAN HARTE GEFELICITEERD!! Welke is het geworden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 24 juli 2001 Report Share Posted 24 juli 2001 Geplaatst door Ruud:Beste Analogenliefhebbers. Gedwongen door de omstandigheden heb ik hedenmiddag een Transrotor moeten bestellen bij Audio Selectief in Sneek. Een zo wonderbaarlijk natuurlijk klinkend apparaat kan ik gewoon niet laten staan. Mede door de reviews van Paul en Maarten ben ik weer terug op het rechtgeaarde pad van de (echte?)analoge muziekliefhebbers. Groet Ruud. Ruud, Ik ken het gevoel, je moet wel, en het is bij mij nog steeds niet over Alvast veel voorpret gewenst (en geduld) Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 29 juli 2001 Report Share Posted 29 juli 2001 Hallo, wat moet ik nu ? De Project Perspective weer van 2 e hands af want Sodejuu en Douma hebben allebeide belangstelling voor een Dode Draaitafel. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 juli 2001 Report Share Posted 29 juli 2001 Geplaatst door Haudio:Hallo, wat moet ik nu ? De Project Perspective weer van 2 e hands af want Sodejuu en Douma hebben allebeide belangstelling voor een Dode Draaitafel. MvG, Haudio Ik zie dattie er nog steeds tussen staat. P.S.: Ome Henk, waarom kun je dat niet geloven? Het is toch een goeie speler ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 juli 2001 Report Share Posted 29 juli 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste sodejuu, Is ie ook, maar is toch niet te vergelijken met een Transrotor. Overigens is ie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 2 augustus 2001 Author Report Share Posted 2 augustus 2001 Beste Ome Henk, Hoewel je eigenlijk geen leven hebt buiten het forum (en ik op een paar postings na ook niet meer), hoop ik toch dat je jezelf even bij de Leonardo kan weg sleuren en ons je bevindingen hierover gaat vertellen! Ben ik namelijk errug benieuwd naar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 2 augustus 2001 Report Share Posted 2 augustus 2001 Beste AudioPaul, Het is al vandaag en ik heb nog niets gezien van Ome Henk ! Ik ben bang dat hij niet is weg te slaan bij de Tl 25. Zelf ben ik ook veel te lang gebleven , het was koopavond, het geluid bij hem is ook erg goed. MvG, Haudio PS niet tot morgen maar vandaag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 augustus 2001 Author Report Share Posted 3 augustus 2001 Ome Henk! Zit ik al die tijd achter m'n pc op jouw reactie te wachten....val ik er achter in slaap en is het ineens 7.00!! Mooi, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 augustus 2001 Author Report Share Posted 6 augustus 2001 Hi, guys! Goed nieuws, op dit moment wordt bij Ruud F. een Leonardo geplaatst, nu kan 'ie eindelijk weer slapen! (of juist n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 augustus 2001 Report Share Posted 6 augustus 2001 NOU RUUD, INDERDAAD VAN HARTE Je hebt lang genoeg geleden en hopelijk ziet die nog een beetje uit als een Leonardo. Ik heb de betonschaar van Haudio zien hangen. 't Was een kleintje voor de fijnafstelling, die grote had hij ergens achter de dozen liggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 7 augustus 2001 Report Share Posted 7 augustus 2001 Jongens, Van harte bedankt. Het is echt geweldig wat ik de laatste uren heb beleefd. Ik zal zsm mijn recensie plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts