Ruud_F Posted 7 augustus 2001 Report Share Posted 7 augustus 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste Ruud, Graag in geuren en kleuren! Groetnis, Henk Ben druk aan het typen, ik laat het nog ff door Haudio lezen en dan komt ie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 7 augustus 2001 Author Report Share Posted 7 augustus 2001 Geplaatst door Ruud Flohr: Ben druk aan het typen, ik laat het nog ff door Haudio lezen en dan komt ie Ben zeer benieuwd, Ruud! Hopelijk laat je bij jou de gordijnen uit je review weg want dat krijg ik volgend jaar nog op m'n bord (op twee forums!)...........! Sorry, ben erg sjaggerijnig, heb van 14:00 tot 18:30 op een monteur voor ADSL zitten wachten, die na 3 telefoontjes uiteindelijk besloot om toch maar niet meer te komen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 7 augustus 2001 Report Share Posted 7 augustus 2001 Geplaatst door Audiopaul: Ben zeer benieuwd, Ruud! Hopelijk laat je bij jou de gordijnen uit je review weg want dat krijg ik volgend jaar nog op m'n bord (op twee forums!)...........! Sorry, ben erg sjaggerijnig, heb van 14:00 tot 18:30 op een monteur voor ADSL zitten wachten, die na 3 telefoontjes uiteindelijk besloot om toch maar niet meer te komen! Hoi AudioPaul, Pfffff, da's mooi klote om het zo maar even uit te drukken Weet je al wanneer die beste man weer komt ?? Heel veel succes toegewenst, Groetjes van Ruud die geen gordijnen heeft hangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 7 augustus 2001 Author Report Share Posted 7 augustus 2001 Geplaatst door Ruud Flohr: Hoi AudioPaul, Pfffff, da's mooi klote om het zo maar even uit te drukken Weet je al wanneer die beste man weer komt ?? Heel veel succes toegewenst, Groetjes van Ruud die geen gordijnen heeft hangen Hoi, Ruud Die monteur kan er niet zoveel aan doen, ik ga morgenvroeg degene die dit gepland heeft even verrot schelden! Ik kan m'n vrije uren wel beter besteden! Ik verwacht dat het deze week alsnog goed komt! The continuing story of............. ! p.s En maak het podium ook niet te breed bij je recensie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 7 augustus 2001 Report Share Posted 7 augustus 2001 Zoals ik al eerder duidelijk heb gemaakt, de service van KPN en haar dochters is het stadium van ver beneden peil zijn ruim gepasseerd. Ook bij KPN weten ze dit...(de rest is gecensureerd, aangezien ik bij KPN werk en dat soort informatie niet mag openbaren ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 11 augustus 2001 Report Share Posted 11 augustus 2001 Paul heeft al meer dan 700 views dat is niet mis. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan/komt ? Want van tevoren kun je toch niet zien wat er staat. Dus dat moet je maar afwachten. Dus Paul hoe kan dat ? MvG, Haudio Wie met z'n ogen luistert hoort niets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 augustus 2001 Author Report Share Posted 11 augustus 2001 Geplaatst door Haudio:Paul heeft al meer dan 700 views dat is niet mis. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan/komt ? Want van tevoren kun je toch niet zien wat er staat. Dus dat moet je maar afwachten. Dus Paul hoe kan dat ? MvG, Haudio Wie met z'n ogen luistert hoort niets. Bovenstebeste Haudio, Dat komt omdat Netty 'm al 650 keer heeft geopend en omdat er kennelijk nogal veel analoog-liefhebbers zijn! Vandaag weer naar Arnhem, plaatjes kopen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 11 augustus 2001 Report Share Posted 11 augustus 2001 Ha die Paul, Volgens mij , die dus helemaal "geen" verstand heeft van computers en zo. Kun je maar 1 keer vanaf hetzelfde adres 1 view krijgen. Want dat had ikzelf al geprobeerd , vaker aanklikken zorgt niet voor meer views. Verder zou het leuk zijn om 1 plaatje weg te halen en daarvoor in de plaats jou eigen Transrotor Leonardo Doppia Graniet te plaatsen. Je hebt nu een digitale camera dus dat moet voor jou een peuleschil zijn. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 augustus 2001 Author Report Share Posted 11 augustus 2001 Geplaatst door Haudio:Ha die Paul, Volgens mij , die dus helemaal "geen" verstand heeft van computers en zo. Kun je maar 1 keer vanaf hetzelfde adres 1 view krijgen. Want dat had ikzelf al geprobeerd , vaker aanklikken zorgt niet voor meer views. Verder zou het leuk zijn om 1 plaatje weg te halen en daarvoor in de plaats jou eigen Transrotor Leonardo Doppia Graniet te plaatsen. Je hebt nu een digitale camera dus dat moet voor jou een peuleschil zijn. MvG, Haudio Potverdorie, Haudio, je moet niet zoveel met ICT'ers omgaan! Straks maken we jou niks meer wijs! Aan een homepage wordt op dit moment gewerkt, en anders wil Maarten vast op z'n, overigens prachtige website , misschien wel een Transrotor-hoofdstuk maken, met daarop m'n fotootje! Dat hoofdstuk was 'ie nog vergeten te maken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 11 augustus 2001 Report Share Posted 11 augustus 2001 Ha die Paul, Dat lijkt me een goed idee, Maarten krijgt het nog druk. Want hij gaat ook nog een tabel maken voor elementen / arm kombinatie ivm resonantie van het totaal. Verder heb ik nog aan jou een vraag nl ze maken steeds reclame voor internet boost wat zogenaamd wel 50 keer sneller gaat dan normaal. Is dat zo of klopt dat niet ? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 augustus 2001 Author Report Share Posted 11 augustus 2001 Geplaatst door Haudio:Ha die Paul, Dat lijkt me een goed idee, Maarten krijgt het nog druk. Want hij gaat ook nog een tabel maken voor elementen / arm kombinatie ivm resonantie van het totaal. Verder heb ik nog aan jou een vraag nl ze maken steeds reclame voor internet boost wat zogenaamd wel 50 keer sneller gaat dan normaal. Is dat zo of klopt dat niet ? MvG, Haudio Beste Haudio, Met dergelijke reclame bedoel je waarschijnlijk de downloadassistenten zoals Gozilla! en allerlei "opvoer"-tools (van o.a. McAfee). Dit soort tools gaan efficienter om met downloaden/uploaden en optimaliseren je pc.(tweaken van register e.d) Deze tools kunnen meestal geen kwaad, maar uiteindelijk blijf je altijd gebonden aan de "lijncapaciteit" van je provider en de beperkingen van je eigen hardware. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 september 2001 Author Report Share Posted 6 september 2001 Hi, guys Volgens mij is het momenteel een beetje rustig op het forum, omdat bijna alle die-hards naar hun mooie draaitafels zitten te luisteren! En d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 september 2001 Author Report Share Posted 8 september 2001 Geplaatst door Audiopaul:Hi, guys Volgens mij is het momenteel een beetje rustig op het forum, omdat bijna alle die-hards naar hun mooie draaitafels zitten te luisteren! En d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 8 september 2001 Report Share Posted 8 september 2001 Geplaatst door Audiopaul: Ruud? Ha die Paul, Tja , dat zou je aan mij moeten vragen . De vraag die je niet steld is de vraag die je vraagd aan Ruud die je niet vraagd omdat je niet wilt vragen waar luister je naar Ruud? Tja ik denk dat ik gelijk krijg met mijn 2 maanden . En niet het importbedrijf die zei dat het vroeger zou zijn (misschien ?) Straks is Ruud zo bose dat ik hem zelf moet maken. Maar er is wel 1 iemand die blij is met een PP draaitafel. Ik denk dat het nog ongeveer 11 dagen is wat er van de telling over is, of niet Ruud ? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 september 2001 Author Report Share Posted 8 september 2001 Geplaatst door Haudio: Ha die Paul, De vraag die je niet steld is de vraag die je vraagd aan Ruud die je niet vraagd omdat je niet wilt vragen waar luister je naar Ruud? MvG, Haudio Tjemig, Haudio, ik heb de zin net vijf keer overgelezen, ik geloof dat ik het inderdaad maar beter direct aan jou vraag! Ik denk dat Ruud nu een beetje spijt heeft dat hij z'n PP al zo snel heeft weggedaan! Want nu moet hij zich al die tijd behelpen met cd's! Binnenkort gaat de horeca weer zaken doen, want ik kom je weer eens bezoeken, ik begin nl. al "onthaudio-verschijnselen" te vertonen en da's niet best! Reserveer jij de Bankier alvast? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 9 september 2001 Report Share Posted 9 september 2001 Wordt het tijd voor een volgende bijeenkomst, bijv. omdat Ruud z'n Sirius gaat krijgen? Yummie, laat Haudio dan deze keer ruim van tevoren bankiers gaan reserveren. 'k krijg er toch wel honger van ... Maarten PS. Een Transrotor sectie op mijn homepage Tja, hij klinkt er goed genoeg voor ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 september 2001 Author Report Share Posted 10 september 2001 Geplaatst door Maarten:Wordt het tijd voor een volgende bijeenkomst, bijv. omdat Ruud z'n Sirius gaat krijgen? Yummie, laat Haudio dan deze keer ruim van tevoren bankiers gaan reserveren. 'k krijg er toch wel honger van ... Maarten PS. Een Transrotor sectie op mijn homepage Tja, hij klinkt er goed genoeg voor ... Nog 10 dagen, Ruud? Of zit ik er weer naast? Aha, wanneer komt de Transrotor sectie, Maarten? Maak ik een Clear-audio sectie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 september 2001 Report Share Posted 10 september 2001 Geplaatst door Maarten:Wordt het tijd voor een volgende bijeenkomst, bijv. omdat Ruud z'n Sirius gaat krijgen? Yummie, laat Haudio dan deze keer ruim van tevoren bankiers gaan reserveren. 'k krijg er toch wel honger van ... Maarten PS. Een Transrotor sectie op mijn homepage Tja, hij klinkt er goed genoeg voor ... Hallo ? Tipje van de beruchte............... Ik heb kontact gehad en als antwoord op. Gaan we dus toch wel ver van te voren ,pak weg net voor of net na maar niet op. En dan duurt het wat langer en wat uitgebreider. Zo een goed verstaander . MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 september 2001 Author Report Share Posted 10 september 2001 Geplaatst door Haudio: Hallo ? Tipje van de beruchte............... Ik heb kontact gehad en als antwoord op. Gaan we dus toch wel ver van te voren ,pak weg net voor of net na maar niet op. En dan duurt het wat langer en wat uitgebreider. Zo een goed verstaander . MvG, Haudio Hmmmm, zucht, ober........doe mij nog een bankiertje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 september 2001 Report Share Posted 11 september 2001 Hoi Henk, Fijn dat je nou ook al moeilijk praat. In ieder geval is dat "gebrabbel" van Haudio geen UBB-code, hoewel het er wel op lijkt. Dat is eerder officieel Haudiaans! P.S.: UBB-code is dat geval met die vierkante haken om plaatjes, url's en lijsten in te voeren of om iets te quoten en bold en/of schuin te schrijven. Zie link. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 Geplaatst door Audiopaul: Aan een homepage wordt op dit moment gewerkt, en anders wil Maarten vast op z'n, overigens prachtige website , misschien wel een Transrotor-hoofdstuk maken, met daarop m'n fotootje! Dat hoofdstuk was 'ie nog vergeten te maken! Paul, Als je me de recentietekst toestuurt met de daarin gerefereerde plaatjes, dan zet ik je recentie van Transrotor op de nieuwe afdeling "recenties en Gallery". Of iets anders natuurlijk wat je kwijt wilt over Transrotor ... mvr groeten, Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 september 2001 Author Report Share Posted 16 september 2001 Geplaatst door Maarten: Paul, Als je me de recentietekst toestuurt met de daarin gerefereerde plaatjes, dan zet ik je recentie van Transrotor op de nieuwe afdeling "recenties en Gallery". Of iets anders natuurlijk wat je kwijt wilt over Transrotor ... mvr groeten, Maarten Beste Maarten Uiteraard zal ik je de tekst, een paar jpg's van m'n draaitafel Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 waarom zou ie nou naar die goeroe toe gaan volgens mij voor het eten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 september 2001 Author Report Share Posted 16 september 2001 Geplaatst door demon:waarom zou ie nou naar die goeroe toe gaan volgens mij voor het eten Ha, ha, ik hou inderdaad van lekker eten! Maar helaas heb ik de laatste keren de bankiertjes gemist! Regel jij ze als we weer komen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 bankiertjes is geen lekker eten dat is een delicatesse waar de fransen nog iets van kunnen leren maar bezorgen ze dan geen bankiertjes want een normaal mens gaat ook niet nog eens om 9 uur eten ik zeg niet dat ik iets ga regelen want dan hang je me er aan op als het niet lukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts