Jump to content

Uitnodiging tot het schrijven van een recentie

Phelsuma
 Share

Recommended Posts

Regelmatig worden er sets gerecenceerd in dit forum.

Wellicht is er interesse onder de schrijvers om mijn set eens onder de loep te nemen. Dus heren schrijvers, als jullie eens de moeite willen nemen om naar Amsterdam te komen dan hoor ik dat graag.

S.v.p. niet allemaal tegelijk.

Ha Phelsuma,

Ik zou heel graag willen maar woon totaal niet in de omgeving van Amsterdam en kom ook niet vaak in de buurt. Ik mag er een dag voor uit trekken wil ik een paar uurtjes bij je luisteren! :D Helaas... :)

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste,

Misschien als je Andre lief aankijkt  :D.

Groeten,

Bas

Zei de jongste recensent in ons midden cool.gif

Als hij maar niet zo lief als Jasper kijkt :o

Het lijkt mij wel leuk om eens te gaan luisteren, dit keer zonder kabels e.d. mee te nemen (anders wordt Erik boos) ;)

Andr

De meesten van jullie wonen inderdaad een godvergeten end weg van Amsterdam. Ik neem jullie niet kwalijk dat jullie niet zitten te springen om die reis te ondernemen. Maar als een van jullie bij toeval toch eens in de buurt van Amsterdam zijn: de koffie, frisdrank, bier en eventueel de Chinees staat klaar.

Geplaatst door Phelsuma:

De meesten van jullie wonen inderdaad een godvergeten end weg van Amsterdam. Ik neem jullie niet kwalijk dat jullie niet zitten te springen om die reis te ondernemen. Maar als een van jullie bij toeval toch eens in de buurt van Amsterdam zijn: de koffie, frisdrank, bier en eventueel de Chinees staat klaar.

Ja, ik snap ook nooit waarom iedereen altijd zo ver weg moet wonen. eek.gif Afgelopen zondag was ik bij iemand op luisterbezoek in Den Haag, een ritje van 1,5 uur en volgende maand weer ergens in Limburg! :)

Succes met het luisterbezoek, Johan! ;) Kijk wel uit, want v

Geplaatst door Sherwin:

Pas maar op! 'T is een grote terrorist...     :D

Met effectieve geheime wapens waar BL jaloers op zou zijn: Hij kijkt Andre lief aan en Andre ontploft :D:P

Zeg Phelsuma weet je nou niets beters te bedenken dan de Chinees als je in Amsterdam woont. Dat nodigt nou niet echt uit. 'T stikt daar van de niet dure en goede restaurantjes/eetcafe's.

cool.gif

OK Pjotr,

je hebt gelijk, de chinees zit om de hoek, maar met wat moeite kun je inderdaad alles eten wat je maar wilt in A'dam. Ik dacht echter dat men zo min mogelijk luistertijd wenste te ver verspillen en aangezien het toch een 1/2 uurtje naar het Centrum rijden is (met het OV)!

Maar als men dat op prijs stelt is een etentje in de stad uiteraard mogelijk.

Geplaatst door Audiopaul:

Ja, ik snap ook nooit waarom iedereen altijd zo ver weg moet wonen.   eek.gif

ik woon best in de buurt maar je rijdt altijd m'n huisje voorbij, lummel! ;)

naja, ik heb je niet nodig om te weten dat het hier goed klinkt :D en die kruimelappeltaart komt anders ook wel op :D

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Geplaatst door JSA:

ik woon best in de buurt maar je rijdt altijd m'n huisje voorbij, lummel!   ;)

naja, ik heb je niet nodig om te weten dat het hier nergens naar klinkt   :D en die kruimelappeltaart was toch al bedorven   :D

:D:D:D:D

De recentie van Bas van de set van Jasper. Je hebt wel eens betere geschreven Bas :P

Geplaatst door JSA:

zonder jouw kabels klinkt het niet, daar heb je gelijk in. sterker nog, dan hoor ik niks meer   :D

hahahahahah :D. dan heb je altijd nog een koptelefoon :D.

Vind trouwens zoiezo dat ik hier maar weinig mensen over koptelefoon's. Met een echt goede koptelefoon (senkrijser HD-600) heb je voor relatief weinig een echt rechte topperformance. Voor mijn modificatie's maak ik altijd gebruik van een hele goede koptelefoon pre' en mijn HD-600. Je hoord echt alles op dat ding, en bent niet meer afhankelijk van akoestiek.

Een erg leuke site van koptefeloon enthousiasten (en technische kennis) www.headwize.com

Groeten,

Bas

Geplaatst door JSA:

Tja, en wanneer kom jij eens langs.....   :rolleyes:   :D

Bas is net weer beter na het eten van die bedorven kruimelappeltaart :rolleyes::D

Het klonk nergens naar, waarom zou Bas nog een keer z'n oren willen verzieken? :o

Andr

Geplaatst door Sherwin:

Een fetish voor slecht klinkende setjes misschien?    :D   ;)

Mvgr

*herinnert zich een conversatie met Sherwin over zijn blauwe bakken versus mijn zilveren bakken* ;)

Beter een slecht klinkende set met goeie muziek dan een goeie set met bagger muziek :D