Jump to content

Krell toch weer verslagen, maar nu definitief !

Recommended Posts

Of moest dit juist een vraagteken zijn ?

Tjeezus, wat een story. De spanning wordt me soms zelfs teveel !

Ik zit hier van suspense werkelijk te trillen achter mijn beeldscherm.

Strax komt er iemand vertellen dattie een versterker heeft die n

het gaat er toch om dat jij er tevreden mee ben, wat introduceert jou het nou dat iemand een beter versterker heb.

daarkom bij dat men nog wel eens vergeet te genieten van de muziek en eerder naar iets beters op zoek is.

ps. ik blijf de koda mooi vinden maar ik zeg niet wat ik zelf heb dat wil ik je niet aan doen. ;)

Geplaatst door Hans:

Ook mooi. Ik hou wel van zo'n strakke vormgeving.

:)

Ik ook wel. Al is die NAD wel wat kaal. Hij is nogal groot en het knopje en de 2 LEDjes zijn nogal klein. Ik heb 'm een keer in het echt gezien en dan doet ie wat kaal aan. De S300 (geintegreerde versterker) vind ik net ff mooier.

S300-fr.jpg

Beste,

Ik vind de gehele NAD silverline er erg fraai uitzien. De bouw is mooi, en de trafo vand e S200 eindtrap is erg goed. Geen brom met inschakelen, en zoiezo ook tijdens aanstaan geen mechanische brom. Dat is erg zeldzaam voor zulke grote trafo's.

Het laag van de S200 ben ik minder van gecharmeerd, maar toch een fraaie versterker.

De nieuwe (S500i?) cd speler uit de silverline (die met de i) is heel erg goed. Denk mischien wel een van de meest ondschate spelers voor het geld.

Groeten,

Bas

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste,

Ik vind de gehele NAD silverline er erg fraai uitzien. De bouw is mooi, en de trafo vand e S200 eindtrap is erg goed. Geen brom met inschakelen, en zoiezo ook tijdens aanstaan geen mechanische brom. Dat is erg zeldzaam voor zulke grote trafo's.

Het laag van de S200 ben ik minder van gecharmeerd, maar toch een fraaie versterker.

De nieuwe (S500i?) cd speler uit de silverline (die met de i) is heel erg goed. Denk mischien wel een van de meest ondschate spelers voor het geld.

Groeten,

Bas

Laat Andre het niet horen. Straks moet ie z'n NS nog inruilen voor zo'n 'goedkoop Engels barrel' ;):D

Hij heet trouwens idd S500i. Ik vind die silverline er ook erg mooi uitzien. Maar of ik het ook mooi zou vinden klinken, weet ik niet. Ik ben (zoals wellicht bekend) niet zo onder de indruk van de classicline versterkers. Dus als die silverline een beetje hetzelfde karakter heeft, weet ik niet of ik 'm erg mooi vind. Qua uiterlijk is het echter een van de mooiste series die ik ken. En dat voor een NAD (de classicline ziet er immers niet zo fraai uit; netjes, maar niet meer dan dat...).

Wat ik trouwens vreemd vind, is dat er in die silverline wel een surround-versterkerset zit (7.1 processor/voorversterker en 5-kanaals eindbak) maar geen DVD-speler. Dan ben je dus (als je dat ook van NAD wilt hebben) aangewezen op zo'n grauwe, grijze classicline-speler...

Hmmm... het wordt erg off-topic zo... :)

Ach Andre wat jij allemaal niet met vogeltjes uit wilde spoken destijds? De meest sadistische dromen ventileerde je daarover. De pot verwijt de ketel ...

Krokodillentranen en nog eens krokodillentranen ...

Geplaatst door Pjotr:

Ach Andre wat jij allemaal niet met vogeltjes uit wilde spoken destijds? De meest sadistische dromen ventileerde je daarover. De pot verwijt de ketel ...

Krokodillentranen en nog eens krokodillentranen ...

Ach ach, het begint hear nu toch echt een reality-soap te worden :rolleyes:

Andr

Geplaatst door Sodejuu:

Ik had echt gehoopt dat dit toch wel een afgesloten hoofdstuk zou zijn. :(

Hieruit blijkt dat je me helemaal niet kent (kan ook kloppen), maar ik ben gewoon een type "Jantje lacht, Janntje huilt" in extrema. Dan schieten er wel eens (heel af en toe) woorden uit waarvan ik laterna spijt heb. Dat is gewoon zo. Jammer dat jij het er zo in blijft wrijven :rolleyes:

Da's dan wel erg extreem bj jou zeg, maar ok, ik hou er over op.

Next chapter please cool.gif

Andr