Paul Jenner Posted 12 mei 2003 Author Report Share Posted 12 mei 2003 Niet meer hoor, iedereen is zo'n beetje aan het overstappen, voor zover de financi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene Wesselius Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Ik heb nog gewoon de Krell op mijn kamer staan! deze gaat eerst ook niet weg gaat ie al weg dan komt er een grotere Krell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 13 mei 2003 Author Report Share Posted 13 mei 2003 Of je spaart nog even door voor een Koda ? PAul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Heeft Koda ook haarf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 13 mei 2003 Author Report Share Posted 13 mei 2003 Je bedoelt om het stijl achterover geslagen deel van jezelf weer een beetje recht te fohnen ? Gaat niet lukken hoor .... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Is die Krell nu definitief verslagen door de Aragon..??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Is die Krell nu definitief verslagen door de Aragon..??? wat een veldslag zeg tussen die versterkers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Tussen versterkers....?????? meen je dat nou.??? Dit wordt toch veel meer op de man gespeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 13 mei 2003 Author Report Share Posted 13 mei 2003 Veldslag, jullie zeggen het. Ik durf haast niet meer te kijken ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Geplaatst door Hans: Ik dacht dat er nog meer Krell-gebruikers op het forum waren. Yep, en mijn Krell mono's gaan echt de deur niet uit voor een stel Aragon mono's met een 60'er/70'er-jaren look. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Geplaatst door Arjen de Goeij: Yep, en mijn Krell mono's gaan echt de deur niet uit voor een stel Aragon mono's met een 60'er/70'er-jaren look. Ik luister met m'n oren, doe jij dat met je ogen Er zijn nog wel mooier ogende blokjes, maar of ze ook zo mooi klinken..... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 14 mei 2003 Author Report Share Posted 14 mei 2003 De ware versterker kenmerkt zich toch door eenvoud in het design. Neem nu bijvoorbeeld zo'n Koda: In alle eenvoud van buiten toch een warm kloppend hart ! Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 14 mei 2003 Author Report Share Posted 14 mei 2003 Eenvoud is nu eenmaal het kenmerk van het ware. Echt goede versterkers hebben ook niet zoveel poeha en promotie nodig om goed te verkopen. Ingehuurde dames ter promotie enzo. Waar slaat dat allemaal op ? Persoonlijk houd ik niet zoveel van al die toeters en toeters: Dat heeft zo'n Koda toch niet nodig ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Eenvoud is nu eenmaal het kenmerk van het ware. Echt goede versterkers hebben ook niet zoveel poeha en promotie nodig om goed te verkopen. Ingehuurde dames ter promotie enzo. Waar slaat dat allemaal op ? Persoonlijk houd ik niet zoveel van al die toeters en toeters: http://home.wanadoo.nl/kroone/judith/Nasty/Nasty8.jpg Dat heeft zo'n Koda toch niet nodig ? Paul. Die Koda niet, maar het baasje wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 14 mei 2003 Author Report Share Posted 14 mei 2003 Er circuleert een gerucht dat Koda zou staan voor: Kanjer Op De Auto. Maar dat is helemaal niet waar: Dit betreft namelijk een reclame voor een auto, niet voor een Koda ! Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Zou jou mazda destijds ook zo zijn aangeprezen????? mijn polo'tje zou wel een boodschappenkar als model hebben gehad Ik heb trouwens een Sherwood versterker...... zou ik al een extra levensverzekering nodig hebben Owja heb ook nog een sansui, maar ja ik kan dat kl*te linkerkanaal nog niet goed krijgen miskoop??? ach wat wil je voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 14 mei 2003 Author Report Share Posted 14 mei 2003 Sherwood ? Ik zou m'n inboedelpolis maar alvast laten nakijken Een levensverzekering lijkt me op dit moment nog wat overdreven. Overigens heb ik weleens Sherwood versterkers gezien die redelijk van de zware zijn. Wie weet zitten daar ook wat gelukstreffers tussen ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Geplaatst door Paul Jenner: Overigens heb ik weleens Sherwood versterkers gezien die redelijk van de zware zijn. Wie weet zitten daar ook wat gelukstreffers tussen ? Paul. Ja dat klopt, Sherwood maakt(e) enkele "zware" versterkers, maar helaas is die van mij daar niet een van Ik heb de verzekerings taxateur maar weer de deur uit geschopt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 14 mei 2003 Author Report Share Posted 14 mei 2003 he he, better luck next time, sucker Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 24 mei 2003 Author Report Share Posted 24 mei 2003 Ja ja, en zo stijgt dit topic alweer een plaatsje in de ranglijst. Zelfs andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Die Paul probeert ook alles in zijn straatje te praten he ...... De Krell is niet geklopt, hij past gewoon niet zo goed bij mijn speakers als de Aragons die ik nu heb staan. Ik had deze Krell nl. speciaal voor de Kappa 9's gekocht, die veel lastiger zijn aan te sturen dan de R90's. Ook Array versloeg uiteindelijk de Krell niet, dit bleek door een defekt netsnoer op de Krell te komen, waardoor deze niet optimaal presteerde. Later hebben Hans en ik gehoord dat de Krell weldegelijk mooi kan klinken, misschien minder snel dan Array maar dat is het dan wel. Het laag blijkt ook mooi te zijn, al laat de Array hier wat meer detail horen. We spreken nu alleen nog van 'anders' maar het niveau is vergelijkbaar. Overigens is het vrij kinderachtig van Paul dat hij hierover blijft door jammeren, want hij heeft mijn set nog nooit gehoord en gaat slechts op de verhalen op dit forum af. Hij lijkt Kermit wel....... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 Geplaatst door RonL:Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Maar jouw opmerking "dit dit klinkt het best van wat ik hier ooit gehoord heb" ben ik toch niet vergeten.... Toen speelden wel de Array's. Ik denk dat je hierboven zelf beschrijft dat de Array's het beter deden. Dat wil ik graag even nuanceren Hans. Dit was het beste geluid van de Array's dat ik bij mij ooit gehoord heb. Dus met de xtc netsnoeren erop en jouw ingekorte speakerkabels. Volgens mij is dat iets anders dan 'het beste geluid dat ik hier ooit gehoord heb' Er zijn namelijk aardig wat sessies geweest waarbij er nog iets te wensen over bleef Nu met de Aragons ben ik wel waar ik wezen wil met de eindversterking Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts