Jump to content

Krell toch weer verslagen, maar nu definitief !

Recommended Posts

Geplaatst door Hans:

Ik dacht dat er nog meer Krell-gebruikers op het forum waren.

:rolleyes:

Yep, en mijn Krell mono's gaan echt de deur niet uit voor een stel Aragon mono's met een 60'er/70'er-jaren look.

Geplaatst door Arjen de Goeij:

Yep, en mijn Krell mono's gaan echt de deur niet uit voor een stel Aragon mono's met een 60'er/70'er-jaren look.

Ik luister met m'n oren, doe jij dat met je ogen confused.gif:rolleyes:

Er zijn nog wel mooier ogende blokjes, maar of ze ook zo mooi klinken.....

Andr

Eenvoud is nu eenmaal het kenmerk van het ware. Echt goede versterkers hebben ook niet zoveel poeha en promotie nodig om goed te verkopen. Ingehuurde dames ter promotie enzo. Waar slaat dat allemaal op ? Persoonlijk houd ik niet zoveel van al die toeters en toeters:

Nasty8.jpg

Dat heeft zo'n Koda toch niet nodig ?

Paul.

Geplaatst door Paul Jenner:

Eenvoud is nu eenmaal het kenmerk van het ware. Echt goede versterkers hebben ook niet zoveel poeha en promotie nodig om goed te verkopen. Ingehuurde dames ter promotie enzo. Waar slaat dat allemaal op ? Persoonlijk houd ik niet zoveel van al die toeters en toeters:

http://home.wanadoo.nl/kroone/judith/Nasty/Nasty8.jpg

Dat heeft zo'n Koda toch niet nodig ?

Paul.

Die Koda niet, maar het baasje wel :D;)

Er circuleert een gerucht dat Koda zou staan voor: Kanjer Op De Auto. Maar dat is helemaal niet waar:

NL%20voorzijkant%20J2.jpg

Dit betreft namelijk een reclame voor een auto, niet voor een Koda !

Paul.

Zou jou mazda destijds ook zo zijn aangeprezen????? mijn polo'tje zou wel een boodschappenkar als model hebben gehad :(eek.gif

Ik heb trouwens een Sherwood versterker...... zou ik al een extra levensverzekering nodig hebben confused.gifconfused.gif:)

Owja heb ook nog een sansui, maar ja ik kan dat kl*te linkerkanaal nog niet goed krijgen mad.gif miskoop??? ach wat wil je voor

Sherwood ? Ik zou m'n inboedelpolis maar alvast laten nakijken :) Een levensverzekering lijkt me op dit moment nog wat overdreven.

Overigens heb ik weleens Sherwood versterkers gezien die redelijk van de zware zijn. Wie weet zitten daar ook wat gelukstreffers tussen ?

Paul.

Geplaatst door Paul Jenner:

Overigens heb ik weleens Sherwood versterkers gezien die redelijk van de zware zijn. Wie weet zitten daar ook wat gelukstreffers tussen ?

Paul.

Ja dat klopt, Sherwood maakt(e) enkele "zware" versterkers, maar helaas is die van mij daar niet een van :(

Ik heb de verzekerings taxateur maar weer de deur uit geschopt ;):D

• 2 weeks later...

Die Paul probeert ook alles in zijn straatje te praten he ......

De Krell is niet geklopt, hij past gewoon niet zo goed bij mijn speakers als de Aragons die ik nu heb staan.

Ik had deze Krell nl. speciaal voor de Kappa 9's gekocht, die veel lastiger zijn aan te sturen dan de R90's.

Ook Array versloeg uiteindelijk de Krell niet, dit bleek door een defekt netsnoer op de Krell te komen, waardoor deze niet optimaal presteerde.

Later hebben Hans en ik gehoord dat de Krell weldegelijk mooi kan klinken, misschien minder snel dan Array maar dat is het dan wel.

Het laag blijkt ook mooi te zijn, al laat de Array hier wat meer detail horen.

We spreken nu alleen nog van 'anders' maar het niveau is vergelijkbaar.

Overigens is het vrij kinderachtig van Paul dat hij hierover blijft door jammeren, want hij heeft mijn set nog nooit gehoord en gaat slechts op de verhalen op dit forum af.

Hij lijkt Kermit wel.......

Andr

Geplaatst door Hans van Liempd:

Maar jouw opmerking "dit dit klinkt het best van wat ik hier ooit gehoord heb" ben ik toch niet vergeten....

Toen speelden wel de Array's.

Ik denk dat je hierboven zelf beschrijft dat de Array's het beter deden. :D

:)

Dat wil ik graag even nuanceren Hans.

Dit was het beste geluid van de Array's dat ik bij mij ooit gehoord heb.

Dus met de xtc netsnoeren erop en jouw ingekorte speakerkabels.

Volgens mij is dat iets anders dan 'het beste geluid dat ik hier ooit gehoord heb' :)

Er zijn namelijk aardig wat sessies geweest waarbij er nog iets te wensen over bleef :)

Nu met de Aragons ben ik wel waar ik wezen wil met de eindversterking :)

Andr