Jump to content

Krell toch weer verslagen, maar nu definitief !

Recommended Posts

Geplaatst door Paul Jenner:

Doe maar !

Maar laat me wel even weten wanneer de kust weer veilig is ;)

Maar nu weer back on topic: Le Koda !

Wie kent um niet ?

Paul.

ik ken de koda wel maar heb je gelezen wat de modificaties zijn van andre's versterker.

black gates en wat heb ik je verteld wat je zou kunnen doen met de koda, misschien wil sebastiaan jouw wel helpen. ;)

Geplaatst door telefunken:

ik ken de koda wel maar heb je gelezen wat de modificaties zijn van andre's versterker.

black gates en wat heb ik je verteld wat je zou kunnen doen met de koda, misschien wil sebastiaan jouw wel helpen. ;)

Tja, wie stopt nou Black gates ter waarde van een Koda in een Koda confused.gif:P:D

Andr

Beste Telefunken.

Ik ben het met je eens. Eenmaal de magische klank van blackgates gehoord (voorl de FK serie) en je weet het voor altijd!

Naar mijn mening de beste condensatoren die er zijn, als heb ik niet alles geprobeerd.

Voor DC ontkoppel doeleinden heb ik ook eindeloos ge-experimenteerd met papier/oli condensatoren enzo. Maar toch wint de blackgate het.

Die Koda (van wat ik kan zien op de foto) is echt enorm te modden, en lijkt me de ultieme uitdaging. Ik zie heel veel mooie dingen die kunnen met de Koda, en mijn handen beginnen al te jeuken.

Misschien (serieus) dat ik er voor de grap ook eentje koop, en er dan een project van maak. Gewoon voor de fun!

Groeten,

Bas

Telefunken,

jouw opmerking aangaande de Black Gates houd ik in het achterhoofd hoor.

Er zijn volgens mij weinig amps waar niet tenminste een klein beetje aan te verbeteren is m.b.v. elco's en dergelijke. Zelfs aan een Koda, hoe onwaarschijnlijk dat ook klinkt ...

Paul.

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste Telefunken.

Ik ben het met je eens. Eenmaal de magische klank van blackgates gehoord (voorl de FK serie) en je weet het voor altijd!

Naar mijn mening de beste condensatoren die er zijn, als heb ik niet alles geprobeerd.

Voor DC ontkoppel doeleinden heb ik ook eindeloos ge-experimenteerd met papier/oli condensatoren enzo. Maar toch wint de blackgate het.

Die Koda (van wat ik kan zien op de foto) is echt enorm te modden, en lijkt me de ultieme uitdaging. Ik zie heel veel mooie dingen die kunnen met de Koda, en mijn handen beginnen al te jeuken.

Misschien (serieus) dat ik er voor de grap ook eentje koop, en er dan een project van maak. Gewoon voor de fun!

Groeten,

Bas

als ik nou de rotel bij jou koop dan ruil ik de koda in

:D

moet jij wel bij betalen natuurlijk . cool.gif

effe zonder gekheid ,

kom eens naarmij toe met de rotel .

kan ik die op de esl,s proberen .

en kan jij de esl,s een keer horen .

bekijk dan de koda eens goed .

neem hem mee .

en ga aan de slag met dat ding .

als ik hem daarna goed vind klinken (beter dan de quad ) betaal ik de modificatie aan jou .

als ik het niks vind dan koop je de koda van mij en hou je hem zelf . ;)

strak plan ? :)

Quote van de site http://www.korta-zh.com/

ZhuHai KODA Electronics development limited is a join-venture corporation that composes of research, manufacture, and sale of the power amplifier.

The company is located in ZhuHai S.E.Z, it contain over 2500 square meter working place, 3 production lines, 100 skilled staffs and 4 R&D teams. The power amplifier produces capacity is over 30,000 units per year.

Our company has designed a series of power amplifiers that include Hi-Fi power amplifier, AV amplifier and karaoke amplifier etc. All those productions were marked with "Sound of Sea" and "Korta" brand. The key components of our products are sourced from America or Japan. Pretty and luxurious surface, perfect sound quality is characteristic of our products. Our managing system is based on the ISO9002. We guarantee the high quality of all our products.

We are always insistent that "Quality, Prestige, Customer" are our top priority and our life. We offer the comfortable customer service and competitive prices to all customers. Electronics's OEM are also welcomed . Please call us now!

Dat wordt nog eens feest met die Chinezen.

cool.gif

Geplaatst door JSA:

Hee gaaf man :):) Zelfs AA is nu de pineut :)

AA de pineut confused.gif

Misschien laten ze het wel OEM bouwen door de Chinezen en is de AA-klant (financieel) de pineut :)

Andr

• 2 weeks later...

Zo, net terug van vacantie. Direct na thuiskomst even de Koda's gechecked: Uiteraad heb ik iemand op mijn huis laten passen en niet om de planten water te geven want die heb ik niet. De Koda's zijn alive and kicking !

Prachtig, hoe ze je zo koel en ingetogen tegemoet glimmen bij binnenkomst. Na een weekje luieren in de zon moet ik bekennen dat ik ze toch wel ietsie heb gemist ...

By the way, nu Andr

Geplaatst door Paul Jenner:

Zo, net terug van vacantie. Direct na thuiskomst even de Koda's gechecked: Uiteraad heb ik iemand op mijn huis laten passen en niet om de planten water te geven want die heb ik niet. De Koda's zijn alive and kicking !

Prachtig, hoe ze je zo koel en ingetogen tegemoet glimmen bij binnenkomst. Na een weekje luieren in de zon moet ik bekennen dat ik ze toch wel ietsie heb gemist ...

By the way, nu Andr

En dat bedoel ik maar !

Stom dat ik daar

niet eerder

opgekomen ben

de Koda vloeit

gelijk mijn lekke

oude vulpen

Voel jij ook altijd gedichten opkomen als je een poging wilt wagen om de klank van de Koda te omschrijven ?

Paul Vestdijk.

nou ,

wat een klank

gebouwd als een tank

ongeloofelijk laag .

en zeker niet traag

de controle is ook heel goed

gewoon zoals het moet

een koda is het helemaal

hij zet muziek om in een verhaal

nee ,voormij geen kommer en krell

maar een KODA ,supersnell

daar ritselt het struweel

de celli zagen

hun houten fluweel

in verten een gekraak

van brekend ijs

op koele vijvers

de stilte

meters diep

ontdoet mijn adem

van haar geruis

hoort allen toe

ja ik ben

ja ik ben weer thuis

!

Paul.

Ik denk dat Paul beter de hulp van de ME kan inroepen als die arme Simon Vestdijk dit leest ;)

Maar ja, of hij zin heeft om voor even terug te keren uit het hiernamaals confused.gif

Hij zal het allemaal de moeite niet waard vinden en dat is het ook niet :)

Gelukkig hebben de Koda's lang genoeg de tijd gehad om de elco's eens goed vol te laten lopen, vandaar dat ze