Jump to content

Krell toch weer verslagen, maar nu definitief !

Recommended Posts

mijn voeten op hol

mijn hoofd in galop

de lucht in dikke plakken

niets is te dol

gelijk een gazelle zo snel

en dieper dan het meer

zo zacht als een peer

als boter zo geil

do re mi fa so la

iedere noot gekraakt

nimmer een strofe gestaakt

dat is mijn muze

mijn muze, de Koda

Paul.

Geplaatst door Audiopaul:

Hoezo? confused.gif Het rijmt toch? :D Of bedoel je die andere Paul? :rolleyes:;)

Die 'andere' Paul natuurlijk, da's zo'n veel-voor-weinig type, wil voor een duppie op de 1e rang zitten enz.

Misschien kan hij z'n rijmpies naar het amerikaans vertalen, wellicht dat iemand dan nog een donatie doet ;)

Dan kan Paul eindelijk eens serieus met hifi aan de slag.

Andr

Hallo jongens.

Ik ben een weekje naar Turkye geweest met mijn vriendin. Alles goed, lekker gegeten, mooi weer, geen troubles.

Ben nu alleen verrot.

John, de Kefjes doen het prima, maar niet meer geluisterd na terugkomst. Ze staan er nog wel :) Ik zal er later nog priv

Geplaatst door Ome Henk:

coolman.giflach.gifcoolman.gif

Ja Henk, meer zinnigs valt hier niet te vertellen.

Als anderen ook al via internet iemands gevoelens voor muziek kunnen 'bepalen' eek.gif

Sorry, maar ik neem bepaalde figuren niet meer serieus in dit topic.

En Erik, ik heb nu een hele mooie combinatie in huis, die jij nog nooit hebt gehoord.

Waar oordeel je eigenlijk over ...... knap hoor :rolleyes:

Andr

Geplaatst door Sherwin:

Er heerst echt een 'ESL is goed en de rest is bagger' mentaliteit...

Mvgr, Sherwin

Daar laat ik me niet door van de wijs brengen. Hoe kan ik die mensen nou serieus nemen als ze niet eens het verschil horen tussen versterkers. Of erger nog: Dropveters. :D

En echt waar ,het is overal hetzelfde. Het is niet alleen op het internet, maar je moet ze eens in audiozaken horen. De tranen rollen je werkelijk over de rug. :D

Geplaatst door Edwin Snoek:

Daar laat ik me niet door van de wijs brengen. Hoe kan ik die mensen nou serieus nemen als ze niet eens het verschil tussen verschillnde versterkers horen. Of erger nog: Dropveters. :D

:D

Nou ik hoor dat echt niet hoor. Vind het helemaal niet belangrijk hoe ze klinken, maar die van Haribo zijn idd niet te vreten.

;)

Geplaatst door Pjotr:

Jij weet hier verdacht veel van Koda's af Andre ... Zit jij niet stiekeum? Ja beken het maar.

:D

Ik heb de Koda bij Erik gehoord en volgens mij speelden we er ook bij Kermit even mee.

In beide gevallen deed het me aan een midisetje denken :rolleyes:

Geen soeplesse, geen lucht, weinig details en diepte, smal beeld, deels veroorzaakt door de ESL's die eraan hingen maar heel duidelijk heeft de Koda eindbak z'n beperkingen t.o.v. bijv. de Quad 606 die met ESL's 'aardig' presteert.

Niet voor niets probeerde Erik 1 kanaal te gebruiken i.p.v. 2, opdat de voeding nog wat sap over hield....

Paul heeft echt bijzondere oren als hij de Koda goed vindt, meer is hij niet gewend denk ik :)

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

:rolleyes:

Ik zie Henk denken, what's next confused.gif:P

Voorlopig even niets Henk, de Aragons compenseren de AR heel mooi, maar ik weet nu wel dat er nog meer (slam) in zit :)

Eerst nog de mod, nog meer netsnoeren worden onder de loep genomen en ook een paar (aangepaste) interlinks zijn in aantocht :)

Dit alles (kabels) is niet speciaal voor mijn set bedoeld, maar wel leuk om te doen ;)

Andr