Jump to content

Krell toch weer verslagen, maar nu definitief !

Recommended Posts

Hij is hardstikke goed, Kermit. Ga zo door. Degene die het mooiste gedicht weet te schrijven wordt uitgenodigd voor een luisteravondje bij mij. Het is tenslotte niet voor iedereen weggelegd om eens naar zo iets exclusiefs te luisteren en ik doe graag iets voor de minder bedeelden in deze samenleving.

Paul.

een vaagheid in het verschiet

de gesluierde sopraan

kan dit misschien beter

je weet 't niet

je weet 't niet

een panorama zo smal

en het trage gebral

langs kommer en krell

vraag ik mij af

kan dit niet beter

ik denk van wel

zo krachtig en prachtig

zo licht van tred

en vol van gevoel

ja een Koda

ja een Koda is mijn doel

Paul.

Geplaatst door Kermit:

....En ten slotte apparaten om al die kabels met elkaar te verbinden....

:D

Dat is echt nergens voor nodig hoor, Kermit. Strax vraagt de visite nog of je een stukkie muziek wilt laten horen. Storend hoor, allemaal onrustig gedoe ...

Paul.

Geplaatst door Paul Jenner:

Hij is hardstikke goed, Kermit. Ga zo door. Degene die het mooiste gedicht weet te schrijven wordt uitgenodigd voor een luisteravondje bij mij. Het is tenslotte niet voor iedereen weggelegd om eens naar zo iets exclusiefs te luisteren en ik doe graag iets voor de minder bedeelden in deze samenleving.

Paul.

De audiowereld is een doolhof

Het einde is zoek

Er zijn van die Koda's die klinken als Skoda's:

Was dat een stukje percussie confused.gif

Nee natuurlijk niet, dat was de loslatende uitlaat cool.gif

Hoor ik nu toch een piano-toon in de diepte?

Ach nee, dat was de buurman die de spiegel van de Skoda af trapte (schilderswijk he) :)

Wat trilt er nou toch de hele tijd?

Ach natuurlijk, dat is het stuurwiel dat bijna is losgekomen, het geeft wel een 'realistisch' stereobeeld dat zwabberen :)

Is dat nu 'lucht' tussen de instrumenten?

Ach nee, gewoon de kieren tussen de deuren die een Skoda nu eenmaal standaard heeft :)

Paul leert het nog wel een keer,

zijn Koda klinkt als de oer-Skoda van weleer :)

Toch nog een zin die rijmt ;)

Andr

Ach Paul, volgens mij heeft Andre nog nooit in een echte Rolls Royce gereden. Nou kan je uit ervaring vertellen dat die dingen T R A A G zijn hoor. Dat wil je niet weten.

Wil trouwens wel eens zien hoe Andre zo'n ding in zijn flatje krijgt.

cool.gif

Zijn die Rollers ook al zo t r a a g ? Nou, dan is Krell zeker de Rolls Royce onder de versterkers !

Slappe tijd trouwens op dit forum: Niemand die eens een leuk gedichtje schrijft ...

Paul.

Jullie weten echt niet waar je het over hebt he? :)

Even voor je opgezocht, de Silver Spirit III (recent model):

Torque and power have been enhanced for stress free

overtaking. At the same time the 6.75 litre V8 engine

demonstrates improved fuel efficiency, while the electronic management system ensures uncannily smooth running.

Dat zal wel bijzonder traag zijn ja, slechts 6,75 liter cylinderinhoud, zo'n V8 heeft ook geen fut, wat moet je daar nou mee.....

Nee, dan liever een Skoda, da's pas soepel en comfortabel rijden :D

Arme Paul, ik heb alweer geen rijmpje voor je.....

Andr

Rust ruimte en comfort genoeg in zo'n Rolls en power is altijd "sufficient" zo als ze daar zeggen. Maar het zijn geen snelle sportwagens.

Overigens rij je natuurlijk nooit zelf in een Rolls. Daar laat je je in rijden.

cool.gif

BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA

Gaat dit nu over versterkers? waar gaat het over wil iemand me dat proberen duidelijk te maken?

Ik niet meer weet.

Krell verslagen door wat en door wie?

Hoezo verslagen?

Waar is het verslag over deze veldslag te vinden?

Lekker belangerijk en al helemaal als je je laat aanpraten dat een krell achterhaald is wat ook natuurlijk erg belangerijk is ook al ben je zelf tevreden met de klank er van.

Als je het dan acheraf niets vind waarom dan weer een krell dat ikk niet bergijp.

Maar ja naamplaatje,s huh KODA klinkt niet zo goed in de mond wat minder geniepig dan KRELL.

ZONY klinkt als een Jan modaal toch? Het is niet waar damn ik ben een jan modaal het moraal van dit verhaal er is geen moraal.

Damn wat rijdt mijn 13 jaar oude ford fiesta nog werelds en wat istie snel echt wel sneller dan een rols royce alleen ga je er niet mee naar de PC Hooftstraat in Amsterdam maar dat was ik toch al niet van plan

Geplaatst door Paul Jenner:

Zijn die Rollers ook al zo t r a a g ? Nou, dan is Krell zeker de Rolls Royce onder de versterkers !

Slappe tijd trouwens op dit forum: Niemand die eens een leuk gedichtje schrijft ...

Paul.

Geplaatst door Don van der Deijl:

BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA

das een leuk gedicht

:);)