Jump to content

De Aragon Palladiums spelen heel mooi

Recommended Posts

Beste Henk,

Nogmaals heel veel plezier met je nieuwe spullen. Dat je ook een Northstar had gekocht wist ik niet.

Het klopt dus wat ze zeggen. De stillste moet je het meest in de gaten houden :D.

Maar serieus. Het moet een geweldig gevoel al die nieuwe spulletjes neer te zetten, dus geniet daar lekker van!.

Veel luisterplezier :D.

Groeten,

Bas

Met 5cm moet het wel lukken denk ik, volgens Aragon kun je ze zelfs op elkaar zetten ;)

Maar eigenlijk is het mooier om ze naast elkaar te zetten, i.v.m. het gespiegelde ontwerp :rolleyes:

Henk is goed bezig cool.gif

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Ik werk me een slag in de rondte Jopie :rolleyes: En veel geld heb ik niet, want wat erin komt, gaat er ook weer uit eek.gif

Ik zie het ja, het gaat hard zo :P:D

Andr

Ik ben bezig met een Atacama Europa A/V audiorack, die is ongeveer even groot als mijn huidige rack.

De Crescendo's inkorten betekent ook wijzigingen in de lengte van interlinks en netsnoeren, wanneer het audiorack aan de zijkant blijft staan.

Tussen de speakers wil hem iig niet meer hebben.

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

M'n vrouw laat gelukkig veel toe Bas, maar die suggestie heb ik al eens laten vallen... en niet met succes :rolleyes:

Beste Henk,

Ik weet dat veel mensen (audiofielen) daar niet veel voor voelen, maar het mooiste is gewoon de eindtrap met de achterkant tegenover de achterkant van je speaker. Zodat je met 15 cm. stukjes massief koperdraad direct naar je LS. terminals gaat. Dan boek je je een enorme winst!

Je vrouw vind dat vast niet erg, want je ziet de eindtrappen dan niet eens meer.

Zoals al eerder vermeld, is dat echt mijn eerst volgende plan. Stellage achter de weergevers, en elke eindtrap met de rug naar de terminals.

Groeten,

Bas

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste Henk,

Ik weet dat veel mensen (audiofielen) daar niet veel voor voelen, maar het mooiste is gewoon de eindtrap met de achterkant tegenover de achterkant van je speaker. Zodat je met 15 cm. stukjes massief koperdraad direct naar je LS. terminals gaat. Dan boek je je een enorme winst!

Groeten,

Bas

Waar moet Henk ze dan neer zetten Bas Zijkant%20Usher%20AC-20_jpg.jpg

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

'T zijn geen esl's Bas :rolleyes: Zo groot is m'n kamer niet en je blijft ze zien. Zeker vanaf m'n vrouw haar bank eek.gif;)

Beste Henk,

Achter die brede Usher's??

Dan zet je je vrouw haar bank toch ergens anders neer :D.

Maar zie maar. Ik geef tips die tot sublieme resultaten kunnen leiden. Pak het aan, of laat het liggen :D.

Groeten,

Bas