Jump to content

Sony vs Sony

seoman
 Share

Recommended Posts

Ik ben bezig met een modificatie aan mijn sony voorversterker en heb nu mijn passive pre tussen de cd-speler en de eindversterkers.

De Sony cdspeler is

Hoi Simon,

Een beetje wazig verhaal, maar om het wat duidelijker te maken; Sony bouwde vroeger goed spul. Niet mijn smaak, maar wel goed spul. Tegenwoordig is het echt niks meer. Je kan het vergelijken met de kwaliteit muziek die je heden ten dage naar je oren krijgt geslingert, da's ook veel minder dan vroeger. Dat je pr

Nou Sodejuu alles gaat door de pre heen (nu nog wel) en Ik kan verschil kunnen horen tussen de dvd en de pre maar het verschil in minimaal. Philips ;)

Ik geloof dat ik geen 1 keer sony op mijn cd's heb staan!! cool.gif Maar ja ik heb ook niet echt een sony musiek smaak. Misschien zit er een label tussen wat van sony is.

Groeten Simon

Ik geloof dat ik geen 1 keer sony op mijn cd's heb staan!! Maar ja ik heb ook niet echt een sony musiek smaak. Misschien zit er een label tussen wat van sony is.

Groeten Simon

Ik bedoelde ook niet dat jij allemaal sony-cd's zou hebben, maar dat die crap die tegenwoordig naar je hoofd geslingerd krijgt vaak van sony (of een label van sony) is...