Stefan de Boer Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Spido: Ik kan goed inkomen dat ge zelf opgewonden wordt van de gedachte aan bukkende mannen over de PP's. Ik kan helaas geen harde plasser krijgen van die afzichtelijke houten wasmachines. Nu weer ontopic graag! Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Hai allemaal, -Als je een luidspreker op de markt brengt met zoveel pretenties dan moet dat produkt af zijn en niet bij de "waan van de dag" gemodificeerd worden. Daar lijkt bij de PP duidelijk sprake van. -Bij geen haar op mijn kalende hoofd zou ik deze luidsprekers willen hebben. En op basis van deze recensies hoef ik ze ook niet te horen ook. Kan mijn tijd beter gebruiken. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Geplaatst door carl:Hai allemaal, -Als je een luidspreker op de markt brengt met zoveel pretenties dan moet dat produkt af zijn en niet bij de "waan van de dag" gemodificeerd worden. Daar lijkt bij de PP duidelijk sprake van. -Bij geen haar op mijn kalende hoofd zou ik deze luidsprekers willen hebben. En op basis van deze recensies hoef ik ze ook niet te horen ook. Kan mijn tijd beter gebruiken. Groet, Beste Carl, Je kunt ook je eigen oren gebruiken. Niets is wat het lijkt totdat je het zelf hebt gehoord. Ik ben het wel met je eens dat een product op een bepaald moment af moet zijn. Er moet een mate van stabiliteit zijn. Alle verbeteringen en howknow die de ontwerper opdoet zou hij eigenlijk moeten bewaren, en pas na een jaartje of vier bijf met een definitieve MK2 komen. Aan de andere kant, begrijp ik het enthousiasme van de bouwer. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 PM Mijn ervaring is dat die zogenaamde supersystemen al vaak tegenvallen bij langdurig gebruik. Wat simpelers brengt vaak heel wat meer plezier en de beperkingen zijn ook vaak minder storend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Geplaatst door carl:Hai allemaal, -Bij geen haar op mijn kalende hoofd zou ik deze luidsprekers willen hebben. En op basis van deze recensies hoef ik ze ook niet te horen ook. Kan mijn tijd beter gebruiken. Groet, Gek, bij mij is het juist andersom. Na het lezen van dit soort recensies wordt m'n nieuwsgierigheid geprikkeld. Maar er komt vast wel eens een gelegenheid dat ik de, inmiddels veel besproken, PP's kan beluisteren en er dan z Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Hai Audiopaul, Er is zoveel op de markt, dat een bepaalde voorselectie geen kwaad kan. Die koppijn verhalen verontrusten me ook wel een beetje. Bij een kennis kreeg ik ook altijd hoofdpijn en dan modificeerde hij weer en vroeg me om weer te komen luisteren en vervolgens weer hoofdpijn. Het moet wel leuk blijven en ik kom liever enthousiast thuis. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 27 mei 2003 Author Report Share Posted 27 mei 2003 Geplaatst door carl:Hai Audiopaul, Er is zoveel op de markt, dat een bepaalde voorselectie geen kwaad kan. Die koppijn verhalen verontrusten me ook wel een beetje. Bij een kennis kreeg ik ook altijd hoofdpijn en dan modificeerde hij weer en vroeg me om weer te komen luisteren en vervolgens weer hoofdpijn. Het moet wel leuk blijven en ik kom liever enthousiast thuis. Groet, je moet wel bedenken carl dat IK er koppijn van kreeg . misschien ligt het bij jou wel anders . iedereen heeft weer een ander gehoor . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Jammer dat deze topic helemaal niets meer oplevert, ik had gehoopt met mijn bijdragen nog iets van een normale discussie op gang te brengen. Helaas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Ik MOET deze luidspreker horen. Is gelijk een goede manier om de forumleden op waarde te schatten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Ik MOET deze luidspreker horen. Is gelijk een goede manier om de forumleden op waarde te schatten. beste gerrit dit antwoord kost je 50 euro's als je slim ben doe je dit regelen met een paar andere forumleden die ook zo graag de PP's willen beoordelen. vraag dan wel gelijk of die weer de kast van puur meeneemt kun je gelijk zien hoe mooi die kasten gebouwd zijn. krijg klaas ook nog de kans om te bewijzen dat wij ongelijk hebben. nou klaas zeg zelf is dit reeel of niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Geplaatst door Kermit: Beste klaas Zo historisch is die niet. . Beste Kermit, A. De naam is Spido. B. Count Basie overleed in april 1984. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries: Ik ben het wel met je eens dat een product op een bepaald moment af moet zijn. Er moet een mate van stabiliteit zijn. Alle verbeteringen en knowhow die de ontwerper opdoet zou hij eigenlijk moeten bewaren, en pas na een jaartje of vier, vijf met een definitieve MK2 komen. Waarom ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door spido: Beste Kermit, A. De naam is Spido. B. Count Basie overleed in april 1984. A. Dat ontken ik toch ook niet, Klaas B. Nou en? Zal de opname uit 1983 zijn. Nog steeds niet erg historisch. De door Klaas zo gewaardeerde opname van de Symphonie Fantastique was uit 1980... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Beste Kermit, A. Verzoeke dringend de juiste naam te gebruiken. De naam is Spido. B. Quod facet Metha non facet Basie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Klaas is gewoon een verzamelnaam voor een bepaald soort mensen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door spido:Beste Kermit, A. Verzoeke dringend de juiste naam te gebruiken. De naam is Spido. B. Quod facet Metha non facet Basie. Schrijft Klaas nog een recept voor je uit ook Kermit... Hij is ook van alle markten thuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door telefunken:beste gerrit dit antwoord kost je 50 euro's als je slim ben doe je dit regelen met een paar andere forumleden die ook zo graag de PP's willen beoordelen. Dan moet je wel forumleden uitzoeken die ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door spido: Dan moet je wel forumleden uitzoeken die ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door telefunken: (...) aangezien jij te laat was kun je niet weten of iedereen wel of niet heeft mee betaald. (...) daar kom bij dat ik erik heb geholpen met de afwas want ik vond zelf het geld niet waard maar wie ben ik. (...) maar wat ik wel jammer vind van jou klaas dat je op zo'n avond een geschikte vent ben maar hier op het forum de boel loopt op te stoken.(...) Beste Telefunken, Ik was niet te laat... ik was er helem Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door spido:[QB] Beste Telefunken, Ik was niet te laatniet! Spido = SPIekerboer= Klaas??????? QB] Geef het nu maar toe Die grafkist is gewoon door de mand gevallen Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door paul demo: Geef het nu maar toe Die grafkist is gewoon door de mand gevallen Nee, ik ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Wie jij bent? Rob? Of Telefunken? Geen idee! Interesseert me ook geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Het gaat er in zo'n forum verdorie toch niet om WIE iets beweert, maar WAT er wordt beweerd?Het gaat hier toch om meningen en argumenten? Toch niet om personen? En hier sla je de spijker volledig op z'n kop. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gekibbel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Als spido echt speakerboer en daarmee klaas is dan begrijp ik niet hoe hij zich hier nog durft te vertonen na zijn smadelijke afgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Als spido echt speakerboer en daarmee klaas is dan begrijp ik niet hoe hij zich hier nog durft te vertonen na zijn smadelijke afgang. hoezo afgang ik zelf vond de PP niet mooi klinken maar puur weer wel misschien dat jij hem ook mooi vind. je kan niet van een andermans meening of gehoor uit gaan. probeer dan ook een luistersessie te organiseren met een paar andere forumers er zijn gegadigden zat zo te lezen. kan klaas ook nog wat aan zijn imago doen.(geef die man een kans) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts