Jump to content

recensie perfect performer king

Recommended Posts

Die beesten zitten altijd op van die grote plompebladeren een hoop herrie te schoppen.

Wij kikkers zij eigenlijk eeehhh ... Perfect Performers. Raad eens wat er gebeurt als wij een kusje krijgen van een mooie prinses?

Dan verander ik in een prins! Een Perfect Performer Prins dus eigenlijk... :D

Geplaatst door Edwin Snoek:

Kermit de Kikker en Ron de Zwaan. Zou het toeval zijn. :rolleyes::D

ooh ja, en dan heb je ook nog Edwin Snoek. :D

Zit je met zijn allen vredig in en op het water, komt die t****gboot van Spido weer voorbij. Ik dacht al waar blijft ie zolang met zijn zwanenzang. Hij zal eerdaags wel weer een tractor tegenkomen.

Geplaatst door Kermit:

Als jouw oren net zo goed zijn als je ogen, dan begrijp ik wel waarom jij het in kabeltjes zoekt. Je weet het niet....

ALS Kermit, zo te lezen weet je het inderdaad niet ;)

Jij doet het zonder oren, dus waarom nog andere kabeltjes gebruiken he....

Andr

Geplaatst door Yoyo:

Ja Haarlem.

(volgens mij kan het nog net voordat het slotje op dit topic gaat, of doen ze dat Hear niet ?)

Slotjes doen ze hier niet aan idd. Maar na een pagina of 40 gaat het topic wel minder lopen en moet je er zelf een slotje op gooien (door te zeggen dat je in een opvolgend topic moet reageren).

Nog ff over Haarlem. Het PP-atelier zit toch in Appelscha, of zit Spido/Spiekerboer hier ook al over te lullen?

Geplaatst door Henrie:

Nog ff over Haarlem. Het PP-atelier zit toch in Appelscha, of zit Spido/Spiekerboer hier ook al over te lullen?

Even kort chronologisch:

PP eerste versie, mede ontworpen door KF, vond ie xyxthumbs.gif ; was vroeger te bewonderen in Gorssel

PP latere versie, gemodificeerd tegen de zin van KF, vind ie vtffani.gif ; te bewonderen in Haarlem

PP King herverbeterd door KF, vind ie yelclap.gif ; te bewonderen in Appelscha (of op tournee, want Klaas komt naar je toe deze zomer)

Vandaar de referentie naar Haarlem

Geplaatst door Yoyo:

Even kort chronologisch:

PP eerste versie, mede ontworpen door KF, vond ie xyxthumbs.gif ; was vroeger te bewonderen in Gorssel

PP latere versie, gemodificeerd tegen de zin van KF, vind ie vtffani.gif ; te bewonderen in Haarlem

PP King herverbeterd door KF, vind ie yelclap.gif ; te bewonderen in Appelscha (of op tournee, want Klaas komt naar je toe deze zomer)

Vandaar de referentie naar Haarlem

Ah, ok. Ik wist niet dat PP eerst in Haarlem zat (dat was de GvV versie?)...

De oude maatjes Gerbrand en Klaas zitten in ieder geval ver uit elkaar want naar verluid kunnen ze elkaar niet meer luchten of zien. En het had allemaal zo mooi kunnen zijn! Gerbrand met zijn commercieel talent en Klaas als man "met de oortjes" en de technische achtergrond. Wat zou hen uit elkaar hebben gedreven?

BTW Sherwin, jij hebt die foto gemanipuleerd: Was het nu Klaas of Gerbrand die de "bankzaken" afhandelde?