Jump to content

array quad en laagweergave

Recommended Posts

Geplaatst door Pjotr:

Je gaat zelf Euro'tjes laten fabriceren begrijp ik? Vertel eens, wat gaan die kosten bij jou per kilo?

:D;)

Nee, ik breng alleen een geldstroom opgang, $ of

Geplaatst door JSA:

1500V is wel heel erg veel Rob. Elke zekering klapt gelijk, wordt een dure grap dan als je dat elke dag een paar keer hebt. Bovendien wordt het al gekapt in je trafohuisje bij je in de buurt. En varisatoren hebben een ander nadeel, ze vlakken alles af. Ook je current, dus dus je amps worden er mild van. Als je amp veel current snel nodig heeft krijgt hij dat niet.

misschien vind jij dit vreemd overkomen maar ook jij heb dit probleem waar je ook maar woon.(iedereen krijg dit binnen)

Laat Erik eens meten.

En dat zegt nog niet veel, omdat het toch een momentopname blijft.

Het is voor mij de eerste keer dat ik een Array over z'n nek zie gaan door een te hoge netspanning.

:)

Geplaatst door Kermit:

ik kan me nog wel herinneren dat op het front een groen, een paar gele en een rood ledje oplichtte toen je de array met je eigen netsnoer aansloot. Vond jhet wel een chic gezicht...

Vooral aardig met de kerst....

Geplaatst door Hans van Liempd:

Laat Erik eens meten.

En dat zegt nog niet veel, omdat het toch een momentopname blijft.

Het is voor mij de eerste keer dat ik een Array over z'n nek zie gaan door een te hoge netspanning.

moregen begin ik met meten .

en zal de waarden op het forum zetten

Geplaatst door Kermit:

ik kan me nog wel herinneren dat op het front een groen, een paar gele en een rood ledje oplichtte toen je de array met je eigen netsnoer aansloot. Vond jhet wel een chic gezicht...

Tijdens het opstarten van de Array laat deze door middel van een soort lichtorgeltje zien dat e.e.a. in orde is.

Wanneer het einde van dit riedeltje anders is dan dat er een groen lichtje brand, is er iets aan de hand. In dit geval dus een te hoge netspanning.

Handig als je weet wat er nu precies aan schort.

Op de www.vandenhul.nl staat precies omschreven wat al die lichtjes betekenen en waarom die aangaan (manual versterkers).

Geplaatst door Hans van Liempd:

Ook heb ik met Kermit kennis gemaakt, en uiteraard wat meningen gewisseld. Gelukkig zijn die niet helemaal gelijk, waardoor er een levendige discussie ontstond. Zo kun je toch van elkaar leren.

Oja ? en wie kreeg er gelijk .... :rolleyes:

Geplaatst door Kermit:

Uuuuhmm

Het komt voor sommigen misschien als een schok, maar je kunt best met elkaar discussieren en van mening blijven verschillen....

Als iedereen het met elkaar eens zou zijn, had iedereen dezelfde luidsprekers, versterkers, kabels enz.

Dan was er maar