Jump to content

Volgend..JAAR..2003..MEETING

Haudio
 Share

Recommended Posts

Goh, ik was al aan het denken wanneer is er weer eens iets speciaals bij Haudio eek.gif:D . Count me in :P;) Ik kan m'n gemodde AVM DAC2 wel meebrengen. Het bijbehorende loopwerk laat ik liever thuis. Die ZoNie van Ome Henk zal het ook wel doen :rolleyes::P:D

P.S.: Kan iemand een M-Audio Co3 regelen. Ik wil 'm eens vergelijken met de AVM.

P.P.S.: Hopelijk is m'n NAD dan klaar (al nieuws???).

Geplaatst door Audiopaul:

Wil je Sodeju er niet bij hebben of zo?    :P     ;)     :D     :D

Och, dat is er nog eentje uit de GOEIE OUWE tijd. Met zulke ZoNie's heb ik weinig problemen. ;)

Er zijn trouwens meer ZoNie's nodig om mij op zulke dag uit Sneek te weren :Pcool.gif

BTW (voor Andr

Leuk initiatief. Als er interesse voor is wil ik wel een Behringer Ultracurve meenemen (om te vergelijken met Tact).

Zou ook wel eens een Klipsch uit de heritage reeks willen horen :) (kan dat natuurlijk ook gewoon zelf regelen).

Mijn Sony SACD laat ik thuis (anders gaat Andre zeuren eek.gif )

Geplaatst door Ome Henk:

De snelste route van Grootzand, Sneek naar Van wijngaardenlaan, Rotterdam over 196.1 km in ongeveer 1 uur en 57 minuten.

Valt toch wel mee      confused.gif (Sodejuu doet er nog ff zo'n 90km. bovenop)

En dat is exclusief pitstop want dan heb je met een beetje geluk ook nog een Alfa garage van binnen gezien.

:rolleyes::rolleyes:

Maarten

Geplaatst door Duck-Twacy:

Leuk initiatief. Als er interesse voor is wil ik wel een Behringer Ultracurve meenemen (om te vergelijken met Tact).

Zou ook wel eens een Klipsch uit de heritage reeks willen horen     :)  (kan dat natuurlijk ook gewoon zelf regelen).

Mijn Sony SACD laat ik thuis (anders gaat Andre zeuren     eek.gif )

Let niet op mij, als jij wel tevreden bent met sacd, dan vind ik dat prima cool.gif

Maar of zo'n speler past in de opzet van deze meeting is wel de vraag ;)

Wil je die Ultracurve als alternatieve room-corrector gebruiken? Dus eigenlijk als equalizer, die niets met de fases doet confused.gif

Greetinx

Andr

Geplaatst door Maarten:

Zijn de inleidende beschietingen op een mogelijke datum al begonnen?

Haudio, welke data kunnen we alvast wegstrepen op de kaart.

Maarten

Hallo,

Datum ? nog onbekend, maar het wordt dit jaar niet meer .

:D;);)

Ook moet ik natuurlijk nog kontakt opnemen met de bewuste importeur(s)

Doe eens een suggestie...........

Het wordt dus een MEETING....geen verkoopdag !

MvG,

Haudio

:D;)

Geplaatst door Haudio:

Het wordt dus een MEETING....geen verkoopdag !

MvG,

Haudio

:D    ;)

Geen verkoopdag??? Dus een zondag of een maandag eek.gif . Mij lijkt een zondag geschikter, mits er niet teveel gereformeerden tussen zitten. Als kattelijk ... ehhhh ... katholiek mag ik zeker wel op zondag ......... naar Sneek komen. Carnavalszondag lijkt me een prima dag :D;).

BTW: Hoeveel vlaaien confused.gif:P

Geplaatst door Sodejuu:

Kun je rekenen    confused.gif  Dan reken daar maar niet op    :P     :D     ;)

Een goede methode om de betrouwbaarheid van een Sony te verhogen is er een calculator in te stoppen.

Dan kun je er tenminste op rekenen.

M.

digitaal dus

welke taal het mag zijn maakt me niks uit maar als het even kan zal ik zeker van de partij zijn zodra ik een zekere datum hoor zal ik het jaar rooster er eens op naslaan

voor de verandering wil ik dan ook wel eens iets meebrengen ik heb toch nog ergens een cambridge staan geloof ik ;)

hoop dat ik die reis overleef :D

...volgens mij is meting met 1 "E" ;) .

En ookal is meten = weten, naar mijn mening is luisteren veel leuker dan meten. :D

Ik stel dan ook voor dat de titel van dit topic wordt veranderd in volgend..JAAR..2003..LUISTERING :P

Als er voor (niet op) 10 januari iets geregeld kan worden, ben ik waarschijnlijk ook weer van de partij.

Hoi,

Leuk idee Haudio (de verslagen van de andere meetings ook even doorgelezen, wat een prachtige avonturen (of avonduren?). Maar niet echt pr voor mijn geliefde automerk..

Ondergetekende kan eventueel zijn MF Nuvista cd naar Snits meebrengen?

groet,

Nanning