Paul Jenner Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Mark Levinson werpen ? Ik ben d'r zeker bij Paul, ook met Audio trouwens ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Mark Levinson werpen ? Ik ben d'r zeker bij Paul, ook met Audio trouwens ... Die Levinson weegt meer als Gitaarwerk zelf! Mij lijkt het trouwens wel aardig om acceleratiesprintjes te doen met wat snelle Alfa's dwars door Sneek heen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nederbelg Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Mij lijkt het trouwens wel aardig om acceleratiesprintjes te doen met wat snelle Alfa's dwars door Sneek heen! -------------------- Met vriendelijke groet, Audiopaul Zou je dat nu wel doen, Alfapaul? Straks ligt heel sneek vol met losse uitlaatdempers etc. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 dan moet ik maar niet komen, de mijne is verlaagd, en daaronder hangt nog een remus. Ik raak gegarandeerd mijn uitlaat dus kwijt, en ik ken sneek.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Sneek heeft een mooie ringweg, daar moeten die sprintjes wel lukken. Veel stoplichten, dus veel kansen Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Wel eerst effe evt. mijn kostbare audio-spullen bij Haudio afleveren alvorens wij hiermee zullen aanvangen. Ik zal zeker (van de) partij zijn!! Wat mij betreft is die dag nu al geslaagd Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Geplaatst door Jack van Dijk:Sneek heeft een mooie ringweg, daar moeten die sprintjes wel lukken. Veel stoplichten, dus veel kansen Jack heb ik net die chiptuning eraf laten halen Verdorie, had ik dit geweten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 Geplaatst door Blue-Eyes: heb ik net die chiptuning eraf laten halen Verdorie, had ik dit geweten Ik rij geen Alfa dus ik mag al helemaal niet meedoen. Tenzij auto's van dezelfde designer ook mogen meedoen Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 Mij lijkt het trouwens wel aardig om acceleratiesprintjes te doen met wat snelle Alfa's dwars door Sneek heen! ik doe zeker mee ik wil desnoods wel de route uitzetten in de wijk tinga hebben we allemaal mooie wegen daarvoor of niet ome henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 Die Tact geloof ik wel, maar als we sprintjes gaan trekken dan ben ik zeker van de partij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 Als 't alleen om autos gaat blijf ik lekker thuis. Groetjes Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 lijkt wel de alfa club dag zeg! Ben blij dat ik geen alfa rij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 Geplaatst door Blue-Eyes:lijkt wel de alfa club dag zeg! Ben blij dat ik geen alfa rij Hoezo??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 was gewoon om te plagen, meerdere personen met een alfa gezien in dit forum, vandaar. Het begon een beetje een auto topic te worden, niet dat dat erg is p.s. Had zelf ook bijna alfa 147 gereden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 Voel me hier nu dubbel thuis! Ciao, Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 Geplaatst door Blue-Eyes:was gewoon om te plagen, meerdere personen met een alfa gezien in dit forum, vandaar. Het begon een beetje een auto topic te worden, niet dat dat erg is p.s. Had zelf ook bijna alfa 147 gereden Wat heet bijna BTW: Je kan je toch wel voorstellen waarom sommige/vele muziekliefhebbers Alfisten zijn. Als je thuis een mooie sound hebt wil je die tijdens het autorijden ook hebben. Het motorgeluid van een Alfa is echt hi-end (en kom nou niet met die afgezaagde stellingen zoals "je hoort 'm roesten" ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 eh sodejuu ik hoor niks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 Geplaatst door telefunken:eh sodejuu ik hoor niks. Mooi h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 sodeju: Jij je zin, ik zal niets zeggen over roesten Uit respect voor je mooi gevonden quote over het HIFI geluid van je alfa. Respect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 en kom nou niet met die afgezaagde stellingen zoals "je hoort 'm roesten" Is niet alleen afgezaagd maar ook niet (meer) waar. Vroeger stonden ze al op de folder te roesten. Tegenwoordig zijn het gewoon degelijke auto's. Net zoals Opels en VW's... Niks mis mee... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Geplaatst door Henrie: Tegenwoordig zijn het gewoon degelijke auto's. Net zoals Opels en VW's... Niks mis mee... Nog even 2 dingen: 1. Een Alfa is NOOIT gewoon en 2. al helemaal niet als opels en VW's Want een Alfa heeft nl. in tegenstelling tot genoemde vervoermiddelen een karakter! De oude slogan van Alfa uit de 70-er jaren "The car you drive to work is a champion" (sloeg op de Guilia GT Sprint, afgeleide van de legendarische GTA) geldt nog altijd voor iedere Alfa die tegenwoordig gemaakt is. Alleen dan wat minder natuurlijk.... (Alfa's zijn tenslotte ook massaproductie-voortbrengselen). Zo, en dat moest ik nu effe kwijt! (mag morgenvroeg m'n 75 weer van de garage komen ophalen na een welverdiende onderhoudsbeurt Truste! Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Ik mag hopen dat de hedendaagse Alfa's beter zijn dan de Alfasud Sprint Veloce 1.5 die ik 20 jaar gelden bezat, want daar hield ik de kofferbakklep los van in mijn handen: scharnieren doorgeroest (2,5 jaar oude auto!). En dan heb ik het niet over de wiellagers, contactslot, richtingaanwijzers, raamslingers, dorpels etc. Mijn garage werd er steenrijk van. Maar het reed wel lekker op vakantie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 lol..lekker offtopic.. blowen?? lijkt mij geen goed plan (ben niet zo een gebruiker ) tenzij we in plaats van ML gooien, ML Blowen gaan doen tja.. als de ML meer spreekt dan mij .. moet je er toch weleens wat aan die hersens van je gaan doen Paul 1. Mark Levinson Spreekt niet 2. Gitaarwerk tiept, en lest, maar spreekt niet ... (naja.. nu niet ) Maar gebeurt het in Sneek helemaal?? mij maakt het niet uit (heb weekend OV nu wie uit de buurt van dordrecht/rotterdam is van plan om ook te gaan met de trein? (of iemand moet me in de aute mee willen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Nou, doe mij maar gewoon de oude vertrouwde fiets > > > > > > > > > > Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Geplaatst door Gitaarwerk:lol..lekker offtopic.. blowen?? lijkt mij geen goed plan (ben niet zo een gebruiker ) tenzij we in plaats van ML gooien, ML Blowen gaan doen tja.. als de ML meer spreekt dan mij .. moet je er toch weleens wat aan die hersens van je gaan doen Paul 1. Mark Levinson Spreekt niet 2. Gitaarwerk tiept, en lest, maar spreekt niet ... (naja.. nu niet ) Zo te lezen ben je nu al zo stoned als een garnaal! Goed lezen, mien jong, lezen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts