Jump to content

Volgend..JAAR..2003..MEETING

Haudio
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Paul Jenner:

Mark Levinson werpen ? Ik ben d'r zeker bij   :)

Paul, ook met Audio trouwens ...

Die Levinson weegt meer als Gitaarwerk zelf! ;):D:D

Mij lijkt het trouwens wel aardig om acceleratiesprintjes te doen met wat snelle Alfa's dwars door Sneek heen! eek.gif:D

Mij lijkt het trouwens wel aardig om acceleratiesprintjes te doen met wat snelle Alfa's dwars door Sneek heen!  

--------------------

Met vriendelijke groet,

Audiopaul

Zou je dat nu wel doen, Alfapaul?

Straks ligt heel sneek vol met losse uitlaatdempers etc. ;) .

Geplaatst door Jack van Dijk:

Sneek heeft een mooie ringweg, daar moeten die sprintjes wel lukken. Veel stoplichten, dus veel kansen    :D

Jack

heb ik net die chiptuning eraf laten halen :D

Verdorie, had ik dit geweten ;)

Mij lijkt het trouwens wel aardig om acceleratiesprintjes te doen met wat snelle Alfa's dwars door Sneek heen!  

ik doe zeker mee

ik wil desnoods wel de route uitzetten

in de wijk tinga hebben we allemaal mooie wegen daarvoor

of niet ome henk

confused.gif

Geplaatst door Blue-Eyes:

was gewoon om te plagen, meerdere personen met een alfa gezien in dit forum, vandaar. Het begon een beetje een auto topic te worden, niet dat dat erg is   ;)

p.s. Had zelf ook bijna alfa 147 gereden   ;)

Wat heet bijna confused.gif

BTW: Je kan je toch wel voorstellen waarom sommige/vele muziekliefhebbers Alfisten zijn. Als je thuis een mooie sound hebt wil je die tijdens het autorijden ook hebben. Het motorgeluid van een Alfa is echt hi-end eek.gif:D;)

(en kom nou niet met die afgezaagde stellingen zoals "je hoort 'm roesten" mad.gif;) )

en kom nou niet met die afgezaagde stellingen zoals "je hoort 'm roesten"  

Is niet alleen afgezaagd maar ook niet (meer) waar. Vroeger stonden ze al op de folder te roesten. Tegenwoordig zijn het gewoon degelijke auto's. Net zoals Opels en VW's... Niks mis mee...

Geplaatst door Henrie:

Tegenwoordig zijn het gewoon degelijke auto's. Net zoals Opels en VW's... Niks mis mee...

Nog even 2 dingen:

1. Een Alfa is NOOIT gewoon

mad.gifmad.gif

en

2. al helemaal niet als opels en VW's

Want een Alfa heeft nl. in tegenstelling tot genoemde vervoermiddelen een karakter! De oude slogan van Alfa uit de 70-er jaren "The car you drive to work is a champion" (sloeg op de Guilia GT Sprint, afgeleide van de legendarische GTA) geldt nog altijd voor iedere Alfa die tegenwoordig gemaakt is. Alleen dan wat minder natuurlijk.... (Alfa's zijn tenslotte ook massaproductie-voortbrengselen).

Zo, en dat moest ik nu effe kwijt!

(mag morgenvroeg m'n 75 weer van de garage komen ophalen na een welverdiende onderhoudsbeurt :)

Truste!

Nanning

Ik mag hopen dat de hedendaagse Alfa's beter zijn dan de Alfasud Sprint Veloce 1.5 die ik 20 jaar gelden bezat, want daar hield ik de kofferbakklep los van in mijn handen: scharnieren doorgeroest (2,5 jaar oude auto!).

En dan heb ik het niet over de wiellagers, contactslot, richtingaanwijzers, raamslingers, dorpels etc. Mijn garage werd er steenrijk van.

Maar het reed wel lekker op vakantie...

:D

lol..lekker offtopic..

blowen?? :o lijkt mij geen goed plan (ben niet zo een gebruiker confused.gif )

tenzij we in plaats van ML gooien, ML Blowen gaan doen eek.gif:D

tja.. als de ML meer spreekt dan mij .. moet je er toch weleens wat aan die hersens van je gaan doen Paul ;)

1. Mark Levinson

Spreekt niet

2. Gitaarwerk

tiept, en lest, maar spreekt niet ...

(naja.. nu niet :P ) :rolleyes:

Maar gebeurt het in Sneek helemaal?? mij maakt het niet uit (heb weekend OV nu ;)

wie uit de buurt van dordrecht/rotterdam is van plan om ook te gaan met de trein? (of iemand moet me in de aute mee willen ;) )

Geplaatst door Gitaarwerk:

lol..lekker offtopic..

blowen??   :o lijkt mij geen goed plan (ben niet zo een gebruiker    confused.gif )

tenzij we in plaats van ML gooien, ML Blowen gaan doen    :D

tja.. als de ML meer spreekt dan mij .. moet je er toch weleens wat aan die hersens van je gaan doen Paul   ;)

1. Mark Levinson

Spreekt niet

2. Gitaarwerk

tiept, en lest, maar spreekt niet ...

(naja.. nu niet :P )    

Zo te lezen ben je nu al zo stoned als een garnaal! :D Goed lezen, mien jong, lezen!! ;):D