Jump to content

Volgend..JAAR..2003..MEETING

Haudio
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Nanning:

Is  het speciaal prepareren van audio-apparatuur voor deze meeting volgens de reglementen wel toegestaan?? Ik zou niet willen dat je gediskwalificeerd wordt na zon lange rit....

Tenzij je Alfa rijdt natuurlijk, want daarin is rijden altijd een feest, ook als ie 13 jaar of ouder is!!    :)

Nanning

Volgens mij haal je een paar personen door elkaar eek.gif:P;)

Geplaatst door Nanning:

Is  het speciaal prepareren van audio-apparatuur voor deze meeting volgens de reglementen wel toegestaan?? Ik zou niet willen dat je gediskwalificeerd wordt na zon lange rit....

Tenzij je Alfa rijdt natuurlijk, want daarin is rijden altijd een feest, ook als ie 13 jaar of ouder is!!    :)

Nanning

Zijn er regelementen dan. confused.gif

Dit is overigens geen speciaal prepareren maar iets wat ik toch al ens zelf wou uitproberen.

Nu kunnen julie ook je mening geven/vormen.

Wat betreft die lange rit valt dat wel mee.

Bovendien heb ik een auto waarin het rijden van vele kilometers geen straf is.

in tegenstelling tot een niet nader te noemen italiaans merk met dat opgefokte motor geluid. :D:D:D

Geplaatst door hisat:

Hallo Haudio

Wanneer is die meeting nou precies.

A

Ha die Albert,

Dat is nog niet precies bekend , omdat 1 van de deelnemende Importeurs ziek is.

Dus ben ik bang dat het dit jaar gaat worden ,maar niet in febr.

Iemand die speciale gouden CD plaatjes verkoopt komt ook.

Jammer dat er niemand komt met gouden LP

Geplaatst door Haudio:

Ik ga nog even verder vragen , maar niet teveel ,maar ook niet te weinig want vorige keer zijn er een paar niet geweest,en Cor wel (gelukkig)

Misschien ook wel Thorens met de introductie van nieuwe modellen.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Gelukkig laat Cor zich niet zo gauw afschrikken :D;)

En volgens mijn bronnen is A.J.v.d.H. nu de nieuwe eigenaar van Thorens eek.gif klopt dat...Henk :rolleyes:;)

Geplaatst door Ruud:

Gelukkig laat Cor zich niet zo gauw afschrikken    :D     ;)

En volgens mijn bronnen is A.J.v.d.H. nu de nieuwe eigenaar van Thorens : dat heb ik nagetrokken,volgens mijn bron  is alles weer terug bij af ,en wel bij de originele zwitserse fabrikant......   eek.gif      :rolleyes:     ;)

Geplaatst door Haudio:

..

Ik ga nog even verder vragen , maar niet teveel ,maar ook niet te weinig want vorige keer zijn er een paaar niet geweest,en Cor wel (gelukkig)

Misschien ook wel Thorens met de introductie van nieuwe modellen.

MvG,

Haudio

Hallo Henk,

Klinkt goed. Misschien kan Cor de nieuwe VR1 meenemen, die schijnt spectaculair goed te zijn (de VR4 mag ook :) )

Hopelijk wordt het een mooie voorjaars(zon?)dag.

• 2 weeks later...

Ha die Sodejuu,

Aqua Village in Sneek :Dconfused.gif zijn we nog niet geweest.

Erg goed ,niet goedkoop maar wel veel goedkoper dan DE WIJSNEUS...........

Het is een luxe Chinees ;) nee nog luxer.

Het informeren begint zodra er liefhebbers zijn.

:D;)

MvG,

Haudio

Geplaatst door Ome Henk:

Als iemand anders het eten regelt, zet ik de gegevens wel erbij (in de 2e post)...     :rolleyes:

De afspraak bij de eetgelegenheid maken kan Haudio wel doen. Er moet alleen bijgehouden worden met hoeveel personen we aan dit banket gaan deelnemen. Als je dat een week voor de meeting aan de regelateur doorgeeft komt alles in kannen en kruiken (en misschien ook op je bord ;) ). Zo heb ik het de vorige keer ook gedaan en dat ging prima en veel werk is het niet.

Ik geef bij deze door dat ik dus wel mee ga (wherever we end eek.gif:P:D )

[EDIT]Die Aqua Village lijkt me wel wat en zolang het goedkoper is dan De Wijsneus kan het voor mij niet meer fout gaan. Ik hoop alleen dat het eten niet in het water valt, gezien de naam van het etablisement eek.gif:P [/EDIT]

Geplaatst door Ome Henk:

En anders haal ik wel wat verse frieten bij de Aldi    eek.gif

Dan moeten we wel wachten tot ze in de aanbieding zijn, anders is Lidl goedkoper. Als jullie daaro geen Lidl hebben, meldt het dan ff, dan breng ik de frieten wel van hier mee :D;)

Ik zie dat Ome Henk al is begonnen met de administratie :D . Dus als je mee wil gaan eten, meldt dat dan (per PB of mail) bij Ome Henk, en plaats het liefst niet hier tussen de postings, anders heb je kans dat het niet geregistreerd wordt eek.gif