Jump to content

Volgend..JAAR..2003..MEETING

Haudio
 Share

Recommended Posts

pfffff ik denk dat ik niet kom weer geen texas steak house :P

en dan ook nog aan het water alsof je dat hier nog niet genoeg ziet

en ik hoop dat het wel voor de oorlog plaats gaat vinden anders kunnen ze niet meer van heinde en ver komen want dan is de benzine op de bon :D

Geplaatst door Hero Elzinga:

Wat betreft die lange rit valt dat wel mee.

Bovendien heb ik een auto waarin het rijden van vele kilometers geen straf is.

in tegenstelling tot een niet nader te noemen italiaans merk met dat opgefokte motor geluid.   :D    :D    :D

Opgefokt merk met Italiaans geluid bedoel je zeker??

Ik hoop dat mijn (15 jaar oude) Alfa tijdens de bewuste dag rijdt (zelfspot), want dan kom ik even een luistersessie geven ;)

12. ???

Gr.N.

ik moet gewoon de trein pakken denk ik..gelukkig van die weekend OV  het is wel iets van 4 uur minimaal zitten  

Wie zegt dat 't in 't weekend gaat plaatsvinden? Als het op een zaterdag aan gaat dan kost dit AS geld. Zaterdag is een drukke dag omdat de consument dan vrij heeft, mensen nemen dan vaak de tijd voor zulke dingen. En daar is de zaterdag ideaal voor. Er zullen veel "bijna"klanten zijn die de winkel weer uitlopen en niet weer terugkomen. Dat kost nou eenmaal wat geld. Niet dat AS zo extreem commercieel gericht is, maar er zal toch geld moeten worden verdient. Het zou voor AS beter zijn dat het door de week zou plaats vinden. Maar voor de bezoekers is dit natuurlijk niet ideaal... Afijn, ik ga daar niet over maar kan het me het een en ander wel indenken.

Geplaatst door Gitaarwerk:

ik moet gewoon de trein pakken denk ik..gelukkig van die weekend OV     :) het is wel iets van 4 uur minimaal zitten     :(

Zowel in het weekend als doordeweeks is de reistijd Dordrecht CS - Sneek 3:29 (theoretisch ;) ).

AS zit 10 minuten lopen van het station vandaan.

Blijft balen dat je eerst naar Leeuwarden moet en dan weer schuin terug. Misschien is er iemand die een paar treiners in Steenwijk kan oppikken (ikzelf ga vermoedelijk ook met de trein). In steenwijk kom je een uur eerder aan, vandaar is het nog 20 a 25 minuten met de auto naar Sneek schat ik.

heerenveen is dan een betere optie

en dat moeten we dan tegen die tijd maar even zien

steenwijk is toch een half uur rijden en heerenveen een kwartier

en als ik het goed heb kan je met je treinkaartje zo in Qliner stappen dan is sneek zo'n 20 min vanaf heerenveen via leeuwarden 45 minuten of zoiets

zegt iemand die veel te veel met die pokketreinen heeft gereist :D

Heerenveen is naturlijk ook een goed punt (Had Steenwijk genoemd omdat daar het station iets dichter bij de snelweg leek te liggen).

Ook de Qliner optie zal ik eens verder uitzoeken.

Overigens heb ik zelf ook wel een auto, maar ik vind 2,5 uur autorijden vervelender dan 3,5 uur in de trein (er zit geen radio/cd speler meer in, dat is er al 3 keer uit gejat...)

Zal ik dan ook maar met de trein gaan confused.gif Is maar ruim 4 uur vanuit Roermond. Ik had wel graag een imperial op de wagon, om de DAC en de vlaaien op te binden. En Ome Henk Hang ff ee aanhanger aan je Mazdarati zodat er ook nog plaats is om te zitten.

Dit zo bekijkend, rij ik toch maar beter zelf en hoop dat halverwege nog een (of meerdere) bekende(n) bij me instap(pen)/t :D;)

Waarom doet die trein er zolang over om van Leeuwrden naar Sneek te komen??? Dat rij je normaal in 10 minuten :rolleyes:

Geplaatst door Sodejuu:

...

Waarom doet die trein er zolang over om van Leeuwrden naar Sneek te komen??? Dat rij je normaal in 10 minuten     :rolleyes:

Is een stoptrein (dacht ik). Stopt dus bij elke dikke boom onderweg. Net als de stoptrein Zwolle-Enschede (en vice versa). Stopt maar liefst 9 keer onderweg, op een traject van 67km (volgens www.ns.nl): Heino, Raalte, Nijverdal, Wierden, Almelo, Almelo De Riet, Borne, Hengelo, Enschede Drienerlo (daar stap ik altijd uit) en Enschede. En het eerste stuk (Zwolle-Wierden) is nog enkel spoor ook. Dus als de trein naar Zwolle vertraging heeft, heeft de trein naar Enschede dat automatisch ook, want alleen op de stations kunnen ze elkaar passeren. Gelukkig zijn die er dan wel weer in overvloed... :rolleyes::P

Overigens heb ik zelf ook wel een auto, maar ik vind 2,5 uur autorijden vervelender dan 3,5 uur in de trein (er zit geen radio/cd speler meer in, dat is er al 3 keer uit gejat...)[/QB]

Probeer eens een .... ach laat ook maar ;)

Gr.

Nanning

(die met plezier mede-forummers van de trein haalt :))

Geplaatst door Ome Henk:

MITS het goed geregeld wordt, wil ik best een aantal meeters ophalen uit H'veen (heb een Mazda 626 uit '93, dus max. 4 man).

Brengen (naar H'veen) wordt iets anders, aangezien ik graag (als het kan) mee wil eten     :D

Heerenveen ligt ook ongeveer op de route Hoogezand -> Sneek dus daar kunnen we mischien ook nog wat regelen.

Dat geld ook voor geintereseerden uit de omgewving van Groningen die een lift mochten willen.

hmz.. even nog alles beetje doorlezen

is het nou een meeting of meer een luisterdag? confused.gifconfused.gif

en tja.. mijn OV gaat vanaf vrijdag 12:00 in ;) (dus helemaal weekend is het nog niet dan :D )

ehmz.. tja..verder.. goh..eeh.. ik zie wel wat er nu gaat komen.. ik ga niet alle zoveel bladzijdes doorlezen eigenlijk eek.gifeek.gifeek.gif

Geplaatst door Nanning:

Vlaaien? Ha, lekker!!

Natuurlijk ben ik bereid om een Alfa-liefhebber van station Ljouweert op te pikken hoor!! Proberen we de 10 minuten te halen (is nog een hele klus hoor!!)

Gr.

Nanning

Hey Nanning,

Bedankt voor het aanbod, maar ik rij toch liever zelluf ;) Ik ben geen treiner en al helemaal geen busser. Ik vind dat openbaar vervoer s*cks, maar dat komt waarschijnlijk omdat we in een uithoek van het land wonen. Die tellen toch niet mee eek.gif

En met een koffiepauze in Ede is het heel prima te doen (met wat muziek erbij, te horen via een Transrotor/Sphinx/ML/Thiel set :D;) )

ah.. dan is het goed..

is er nu wat vastgesteld nou of niet??

beetje onoverzichtelijk hier zo..

(voor degene die wil, of die et opzet, wil ik wel wat webruimte ter beschikking stellen )

over die room correctie van duck en die van tact, is het wel leuk om naast melkaar te leggen :) nu kan je dan echt testen ;)

Overigens begon Henk (Haudio) met een Tact versterker. Die staat nog niet in het overzichttopic. Of is die van de baan? Het was namelijk de reden dat ik de Ultracurve voorstelde. Of doet die Tact versterker geen room correctie zaken?

Weet trouwens niet of de Tact importeur het leuk zal vinden als zijn 10000 euro apparaat vergeleken wordt met een 200 euro ding.

Geplaatst door erik klijnsmit:

wanneer gaat dit eigenlijk plaatsvinden?

ik ben wel bereid om met een mpv (7persoons ) vanuit r,dam naar sneek te kachelen .

wie er mee wil moet het dan maar zeggen.

Busje komt zo, busje komt zo ..... :P:D;)

Geplaatst door erik klijnsmit:

wanneer gaat dit eigenlijk plaatsvinden?

ik ben wel bereid om met een mpv (7persoons ) vanuit r,dam naar sneek te kachelen .

wie er mee wil moet het dan maar zeggen.

Geen gek idee, we hebben Gitaarwerk (zou met OV "moeten" vanuit Dordt), Duck drijft ergens in Den Haag, me myself and I lives in R'dam.

Dat zijn al 4 man, als je over A'dam rijdt is het niet eens veel langer naar Snit en Den Haag passeer je dan vanzelf ;)

Andr